☃️1.1☃️

2.4K 283 250
                                    

'Kar.'

°~•~°

Bir kızınkinden daha narin olan ellerini pencerenin pervazına koymuş öylece dışarıda yağan karı seyrediyordu. Sanki ilk kez kar görmüş gibiydi. Büyülü bir şekilde bakıyordu.

"Camı kapat aptal! Üşüteceksin!"

Derin bir nefes verdi ve şöminenin başında duran sevgilisinin dediklerini yaparak pencereyi kapattı. Perdeleri de istemeyerek örterken sordu, "Kacchan, ne zaman dışarı çıkacağız?"

Sarı kaşlarını çattı sevgilisi ve ona masum bir şekilde bakan sevgilisine döndü.

"Delirdin mi sen? Dışarısı ne kadar soğuk haberin var mı?"

"Ama evde sıkılıyorum."

"Ne yani? Sevgilin yerine seni bir avuç dolusu beyaz şey mi eğlendirecek?"

Yeşil saçlı oğlan sevgilisinin yağan karı bile kıskanmasına kıkırdadı. "Kacchan kış mevsimini sevdiğimi biliyorsun." dedi ve tam yanında duran noel ağacındaki süsleri düzeltti.

Belini saran sıcak kollar ile irkildi. Sarışın oğlan çenesini yeşil saçlının omzuna koydu ve boynuna üfledi. Boynuna gelen sıcak nefes ile mayışmıştı Izuku.

"Beni sevdiğini de biliyorum." dedi sarışın oğlan fısıltılı bir sesle. Onun bu davranışları sayesinde, Izuku'nun tüm kanı yanaklarında toplanmıştı. "Kacchan..." arkasını dönüp sevgilisini itti.

"Rahat dur! Yılbaşındayız unuttun mu!?" Izuku yalancıktan kızmıştı sevgilisine. Ellerini beline koyup ağaca döndürdü bakışlarını.

"Sence nasıl oldu?"

Katsuki, kırmızı ve yeşil süslerle süslenmiş olan ağaca baktı. Gülümseyerek, "Sanki bu... Bana bir şeyi hatırlattı." dedi. Izuku parlayan gözleri ile Katsuki'ye baktı. Yaptığı şeyi anlamasını umuyordu. "Neyi?" diye sordu umutla.

Elini çenesine koyup düşünüyormuş gibi yaptı sevgilisi.

"Bilemiyorum... Bu şey gibi?"

"Ney gibi?"

Katsuki elini şıklattı ve sevgilisine döndü.

"Dün gittiğimiz mağazadaki elf kostümü gibi!"

Izuku kaşlarını çattı. Umuyordu ki sevgilisi şaka yapıyordu.

"Kacchan!"

Katsuki sanki karşısındaki 6 yaşındaki bir çocukmuş gibi alnına fiske attı ve güldü. "Sadece şaka yapıyordum Deku. Bunu anlamayacak kadar aptal değilim." Yakut rengi gözlerini ağaca çevirdi.

"Bizim göz renklerimiz. Yeşil ve kırmızı."

Yavaş adımlarla evin kapısının önüne vardı ve kapının yanında duran askılıktan ceketini aldı.

"Hadi üstüne bir şeyler giy. Dışarı çıkacağız"

"Emin misin? Sen soğuktan nefret edersin."

Benim | BakuDeku | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin