(Bu bölümü güzel yorumlarıyla beni gülümseten güzel insan CliffInTheOcean 'a ithaf ediyorum.)
'Denki'nin Yazdıkları'
°~•~°
Izuku acı dolu bir şekilde çığlık attı ve gözyaşları bir bir firar etti. Sesi kısılacak bir şekilde bağırıyor ve duvara zincirlenmiş ölü sarışına bakıyordu.
"Hayır, hayır, hayır, hayır, HAYIR!" Sinirden yumruk yapmış ellerini ümitsizce yere vurmaya başladı.
Todoroki duygusuzca yeşil saçlıya bakıyordu. Başka biri onu bu halde görse Izuku'ya acıdığını düşünürdü. Fakat melez acımıyordu çünkü bu duyguyu çoktan unutmuştu. Bunun en büyük kanıtı duvarda asılı duran Kaminari'ydi. Melez, yavaş adımlarla yeşil saçlının yanına ilerledi ve kulağına eğildi. Soğuk sesiyle söylediği sözler Izuku'nun kanını dondurdu.
"O öldü Izuku. İnkâr etmeyi kesmelisin. Bir dostun öldü. Çocukluk arkadaşın tarafından hem de."
Izuku fısıltıyla cevap verdi. "N...Neden? Bunu neden yaptı?"
"O hasta Izuku. Sadece hasta ve belki de tek ilacı sensin." Bakışlarını bir saniyelik de olsa Kaminari'nin cesedine çevirdi.
"Ve ben bu ilacı ondan saklayacağım."
Son dedikleri ile Izuku ona korkuyla baktı. Tam o anda kapı sertçe açıldı ve içeri saçını iki topuz yapmış bir kız girdi.
"Todoroki-san! O geldi ve," gözleri ile Izuku'yu gösterdi, "onu istiyor."
Melez, Izuku'ya döndü. "Ayağa kalk." dedi adeta emrederek. Izuku bu otoriter sese karşı koymadı ve elleriyle destek alarak ayağa kalktı. "O derken Katsuki'den mi bahsediyorsunuz?"
Izuku'nun sorusunu cevapsız kıldı. Kapıya doğru ilerledi. Kapatmadan önce ise Izuku'ya dönüp "Burada kal. Sakın ses çıkarma yoksa Denki'den bir farkın kalmaz." dedi.
Kapı kapandıktan sonra yankılanan kilit sesi ile Izuku kendine geldi.
Karanlık bir odada, arkadaşının cesedi ile beraber kilitli kalmıştı. Cesedin kokusu çoktan etrafa yayılmıştı bile. Sessizce ağlamaya devam etti ve etrafına baktı. Odadaki tek pencere -tabii ona pencere denilebilirse- yerden 2 metre yüksekteydi ve parmaklıklarla kaplıydı.
Izuku nefes alış-verişlerini düzene sokmaya çalıştı. Neredeyse sürünerek odanın köşesine gitti ve bacaklarını kendine çekti.
"Özür dilerim Denki." dedi ölü arkadaşına fısıldayarak, "Sen bunu hak etmedin."
Yeşil saçlı, cesede öylece bakarken bir şey fark etti. Kaminari'nin sağ eli tamamen açıkken, ölü olmasına rağmen sol eli hâlâ sımsıkı kapalıydı. Izuku aniden gelen merak duygusuyla cesedin yanına doğru süründü. Yanına vardığında ise sanki onu uyandırmak istemiyormuş gibi yavaş hareketlerle Denki'nin avucunu açtı. İçinden dörde katlanmış bir kağıt çıktı. Izuku kağıdı aldı ve dikkatlice okudu.
"Böyle olmasını istemiyordum." dedi Katsuki her zamanki gibi yanıma gelerek. Odada sürekli volta atıp duruyor, iki de bir elindeki fotoğrafa bakıyordu.
"Ben böyle değildim." sonunda durdu.Yukardan gelen silah sesini umursamadan okumaya devam etti.
"Her şey Deku için."
"Evet, evet. Her şey Deku için."
"O zaman gelince artık bunu yapmama gerek kalmayacak." dedi ve masadan bıçağını aldı. Bu sefer kesin beni öldürecekti.
"Deku benim olduğu zaman, bunu yapmama gerek kalmayacak."
Sürekli kan kusan beni umursamadan yanımdan geçti gitti. Kapıyı da kilitlemeyi ihmal etmedi. Sanırım haplarını içmeye gitti ve büyük ihtimalle geri geldiğinde beni öldürecek. Acaba o hapların hiçbir işe yaramadığını biliyor mu?Kağıdın arkasını çevirdi. Bunu yaparken gözyaşlarının kağıdı ıslatmaması için özen gösterdi.
Yan odadan sesini duyuyorum. Eminim senin fotoğrafına bakıyordur Izuku. Adım seslerini duyuyorum. Az sonra sonum gelecek. Üzülmüyor değilim. Doğrusu son bir kez Kirishima'yı öpmek isterdim. O dudakları özleyeceğim. Onun gülüşünü özleyeceğim. Onu daima seveceğim. Hep yanında olacağım. Ona bunları ilet lütfen.
Bu arada Izuku, Katsuki çok değişti. Belki Shouto söylemiştir. Onun ilacı sensin. Fakat o sana zarar verir Izuku. Hem ruhuna hem bedenine.
Katsuki şu an kapının önünde. Ölümüm yaklaşıyor. Şu an bunu okurken eminim özür diliyorsundur. Katsuki de aynı şeyi yapıyor. Kilidi açarken bile 'özür dilerim' fısıltılarını duyabiliyorum.
Ve açtı.
Umarım cehennemdeki şeytanlar Eijiro'yu görmeme izin verir.
Izuku, zaman kısıtlı. Seçim senin elinde.
Izuku, Denki'nin son yazdıklarını okurken kapı büyük bir gıcırtıyla açıldı.
°~•~°
Medyadaki şarkı efsane değil mi ya? Şahsen ben düştüm *-*
Eee gençlik kurgu nasıl gidiyor? Yorumlarınız neler?
Umarım Kaminari'yi öldürdüğüm için bana sövmüyorsunuzdur.
Ya da durun.Sövmek serbest .d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim | BakuDeku | ✓
Fanfic"Ne mi değişti? Ne mi değişti!? Eskiden herkese kaba davranan birisiydin ancak kimseyi öldürmezdin! Şimdi ne değişti biliyor musun Katsuki? Sen bir katil oldun!" °~•~° 'Acemice yazılmış bir kitaptır! 'Katsuki x Izuku 'Rahatsız olacaksanız okumayın.