Félig csukott szemmel csoszogtam át a fürdőszobába, hogy egy kis vízzel felébresszem magam.
Lehet, hogy az emberek többsége könnyen felébred reggelenként, de én nem tartozom ezek közé az emberek közé.
Lemondóan sóhajtottam amikor a tükörbe néztem. Vörösesbarna hajam szanaszét állt, szemem alatt hatalmas sötét karikák éktelenkedtek.
Nem kellett volna hajnali 2-ig kockulni Ellie.. - gondoltam.
Megmostam az arcom és kicsit megfésülködtem. Miután összeszedtem magam felvettem a lábamra a nyuszis mamuszom és még pizsiben kimentem a konyhába. Muszáj innom egy kávét.
Anyám már a reggelit csinálta és kedvesen üdvözölt.
- Jó reggelt - mondtam erőtlenül és leültem az étkető asztalhoz.
- Úgy nézel ki mint a mosottszar - hallottam magam mellett egy hangot.
Aiden a mostohatestvérem a konyha bejáratánál támaszkodott az ajtófélfának.
Már felöltözve.
Fehér pólót viselt és egy sötétszürke farmergatyát. Haja belőve. Kicsattanó formában, míg én...
Felnyüszítettem. Ő miért képes elkészülni idő előtt?
- Kössz testvérem - mondtam - de még így is jobban nézek ki, mint Te. - szúrtam oda elégedetten.
Halványan elmosolyodott majd ledobta magát a mellettem lévő székre.
Édesanyám már tálalta is a palacsintát, amit kb két másodperc alatt meg is ettem, majd elviharzottam készülődni.
Miután megmostam a fogam, megfésülködtem, feldobtam magamra egy apró sminket is, ami egy cicás tusvonalból, szempillaspirálból állt. Felvettem magamra egy sötétkék trikó szerűséget, ami kicsit mélyebben dekoltált, meg egy farmer rövidnadrágot. Felkaptam a táskám és leszaladtam az előszobába.
Aiden már várt rám.
Minden reggel Ő visz suliba. Habár már nem is odajár, ahova én. Míg én a középiskola padját koptarom, Ő már egyetemre jár.
Mikor meglátott vékony vonallá préselte ajkait.
- Így fogsz jönni? - préselte ki magából a szavakat.
Meglepődtem.
- Igen!? - mondtam bizonytalanul. - miért, nem nézek ki jól? - fordultam körbe, hogy megmutassam hátul is a szettem.
Aiden mérges szemekkel nézett rám, de nem szólt semmit. Nem értem most mi baja.
- Mi bajod? - kérdeztem.
- Semmi... Menjünk. - mondta, majd sarkon fordult és becsapta maga mögött az ajtót.
Anyám egy tányért törölgetve jött ki a konyhából. - Aidennek mi baja? - kérdezte meglepetten.
Vállat vontam. Majd utána szaladtam, mert már dudálgatott, hogy sürgessen.
***
Az iskolában nem sok újdonság történt. Annyira unalmas az egész hely, mint az állat.
Ebéd szünetben a barátaimmal ebédeltem. Katievel, Keith-szel és Joshuával.
Katie és Keith együtt vannak, de titokban Katie a bátyámba szerelmes. Nem tudja, hogy tudom, de mindig úgy néz a bátyámra, akármikor találkoznak, mintha egy félisten volna.
Mondjuk Aiden tényleg elég jól néz ki. Mindig tudja hogy, milyen ruhák állnak jól rajta, és elég izmos is, mivel egy héten legalább háromszor elmegy edzeni. A megjelenése és a gesztusai annyira férfiasak, hogy a legtöbb lány azonnal a bugyijába csinál, amint megpillantják. Szóval abszolút megértem Katiet.
Most épp a matek dogáról beszélgettünk, senki sem értette közülünk az anyagot, kivéve persze Josht. Ő a legjobb matekos az osztályban.
Feszülten felsóhajtottam.
- Tuti megbukok. - mondtam elkeseredetten. És kezeimbe temettem az arcom.
Josh a vállamra tette a kezét.
- Nyugi Ellie. Majd segítek. Ha gondolod délután átmegyek korrepetálni. - mosolygott rám
Megráztam a fejem.
- Aranyos vagy köszönöm, de majd esetleg legközelebb, ha nem baj. Ma hallani sem akarok többet a matematikáról. - válaszoltam frusztráltan.
Josh bólintott, majd elindultunk a következő órára.
***
Délután Aiden hozott haza. Úgy láttam, még mindig van valami baja, de nem mertem megkérdezni. Miután hazaértunk szó nélkül ment be a házba, szinte az orrom előtt csukta rám az ajtót. Nem értettem mi baja lehet velem.
Beköszöntem anyáéknak. A mostoha apám, Peter is itthon volt már. Őt is egy puszival köszöntöttem, ahogy gyerekkorom óta mindig. Szeretem Őt, anya nagyon boldog mellette, és nekem ez mindennél többet jelent.
Peter rendes fickó, van egy vegyesboltja nem messze tőlünk, és mégegy a város másik végében. Mindent megad nekünk amire csak szükségünk van, és ráadásul még vicces is.
- Milyen volt a suli? - kérdezte anyám.
- Dolgozatot írtunk matekból... Nem hiszem, hogy jól sikerült. - tálaltam a hírt.
- Miért nem kéred meg a bátyádat, hogy segítsen elmagyarázni? - kérdezte.
Ettől a kérdéstől összeszorult a gyomrom.
Megráztam a fejem és felmentem a szobámba és megpróbáltam megcsinálni a leckéimet.
Miután végeztem a nagyrészével, már csak a matek lecke maradt... Frusztráltan csuktam össze a füzetet. Nekem ez nem megy. De nem kérhetem meg Aident sem...
Aiden és én gyerekkorunkban mintha összenőttünk volna. Mindent együtt csináltunk, miután a szüleink összeköltöztek. Még egyszer játékból össze is házasodtunk. - elmosolyodtam erre az emlékre - de ahogy nőttünk, Aiden egyre jobban elfordult tőlem, sokszor volt velem bunkó és semleges. És előfordult, hogy ok nélkül haragudott meg rám. Nem értettem akkor sem és most sem, hogy mi történhetett vele. Miért nem vagyunk már olyan jóban? Mit tettem ellene?
Fürdés közben is ezen járt az agyam, majd felöltöztem a pizsamámba, ami egy fehér trikóból és egy rövid sortból áll, majd az ágyamba feküdtem aludni készültem.
Egyetlen dolog van, ami miatt még sokszor a réginek érzem a viszonyunkat, az pedig akkor van, ha dörög az ég és villámlik. Mert akkor mindig kedves velem. Gyerekkorunk óta Ő óvott meg a csúnya rossz villámlástól és a vele járó dörgéstől.
Ezért az imént, mikor meghallottam, hogy dörgött az ég, kimásztam az ágyból.
Összeszorult torokkal mentem át hozzá az enyémmel szemben lévő szobába.
Halkan nyitottam be. Aiden épp filmet nézett, majd rám nézett. Kitárta a takarót, apró mosollyal az arcán, hogy beengedjen maga mellé, én pedig odaszaladtam hozzá és bevackoltam magam mellé. A mellkasára hajtottam a fejem és a filmet kezdtem el én is nézni. Aiden a hajamat kezdte el simogatni a kezével, majd az arcomra tévedtek az ujjai és ott folytatta a cirógatást.
Annyira forró és kellemes az érintése...
___
*Sziasztok! Remélem tetszett az első rész, hamarosan következik a második. Véleményeket, kritikákat szivesen olvasok! :) puszi nektek 😘😘*
YOU ARE READING
Sakk és matt, Bátyó! 😏 [BEFEJEZETT]
RomanceEllie és Aiden kapcsolata nem mondható felhőtlennek. Habár szinte együtt nőttek fel, az idő és az elnyomott érzelmek sorsdöntő fordulatot vettek. Egy olyan határon lépkednek, amelynek két kimenetele lehet. Vagy elválnak útjaik egymástól, vagy hagyjá...