Josh a konyhában volt és egy lánnyal beszélgetett, kezében két pohárral. Nagyon mosolyogtak egymásra. Nagy lendülettel vettem ki Josht kezéből a poharat és lehúztam ami benne volt.- Aztamindenit - hüledezett Josh. - van ám huzatod... - mondta elismerően.
- Hol dobnak még hozzám ilyet? - kérdeztem nem reagálva a megjegyzésére.
Josh a kezembe nyomta a saját poharát is majd nagyokat pislogva nézett rám, mikor azt is lehúztam.
- Nem mondtad, hogy ennyire szeretsz inni - vigyorgott teli szájjal Josh.
Eddig a pontig nem is foglalkoztam a mellette álló lánnyal. Miután ránéztem Josh be is mutatta nekem. A lányt Lara-nak hívják. Gyönyörű hosszú barna haj, kék szem, telt ajkak, szép vékony arc, karcsú test... A tökéletes ellentétem, realizáltam.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve megfogtam Josh kezét és behúztam a táncoló tömegbe. Kicsit már kótyagos voltam a piától, de nem volt vészes. Táncolni kezdtem. Josh egy pillanatig habozott, majd ő is táncolni kezdett velem. A szám végén ismét innivalóért mentünk. Ittunk még pár pohárral, nagyon jól éreztem már magam a nem tudom hanyadik pohár pia után. Vigyorogva táncoltam a tömegben. Valaki időközben csillagszórókat osztogatott és meggyújtották. Ezután csillagszórókkal a kezünkben táncoltunk. A zene ütemére mozgattam a kezem, benne a szikrázó pálcával. A zene üteme időközben változott, lassúbb lett. Josh kicsit furán nézett rám, majd közelebb húzott magához. A mozgásán érződött, hogy már volt benne pár pohár pia. Lassan táncoltunk egymással, bár inkább tűnt az dülöngélésnek, majd éreztem, hogy Josh még közelebb von magához, arca közeledik az enyémhez. Nem voltam annyira részeg, hogy ne kapcsoljon be a vészvillogó az agyamban. Josh megakart csókolni, én viszont ezt nem akartam. Kicsit hevesebben toltam el magamtól, mint, ahogy azt szerettem volna.. Bűnbánóan néztem rá és megráztam a fejem, hogy én ezt nem akarom. Nem is tudom ezt, hogy gondolta, egy randi után majd csókolózok vele? Vagy ez ilyen szentírás lenne, hogy ennek így kell történnie?
Josh mérges lett, a szemei összeszűkültek, valamit mondott, de nem értettem. Megakartam neki magyarázni, hogy nekem nem elég egy randi egy csókhoz, vagy, hogy valamilyen érzelem egyáltalán kialakuljon, de elment mellettem, kicsit meglökve engem. Nagyon rosszul éreztem magam az egész miatt. Josh után mentem, hogy bocsánatot kérjek tőle, de sehol sem találtam. Kezdtem kétségbe esni, annyi ismeretlen ember között, plusz Josh is eltűnt, senkitől sem tudtam megkérdezni, hogy látták-e, hiszen tényleg senkit sem ismertem.
Egészen addig, míg megnem láttam a bátyámat.
A tömeget pásztázta, majd megakadt a szeme rajtam. Ahonnan én láttam is teljesen biztos voltam abban, hogy mérges. A sötét tekintetét bárhol, bármikor, bármilyen távolságból felismerem. Nem tudom mit keres itt, bár volt egy sejtésem, hogy engem... Semmi kedvem nem volt vele veszekedni, főleg most, mégis odamentem hozzá. Még így is jobb vele lenni, mint egyedül a tömegben. Mire odaértem Aiden már nem nézett dühösen, inkább aggódó pillantást vetett rám.
- Jól vagy? – kérdezte, hangján éreztem, hogy aggódik.
Bólintottam. – Nincs semmi bajom, csak kicsit sokat ittam. – próbáltam mosolyogni. - Mit keresel itt? – kérdeztem.
- Szerinted? – nézett rám kissé idegesen.
- Nem kell aggódnod értem. Látod, jól vagyok. Anyuék is tudták hol vagyok... - néztem rá kicsit már én is ingerültebben. - Gondolom tőlük is tudtad meg, hogy hol vagyok – vetettem oda élesen.
Aiden nem válaszolt. A tömeget nézte, mintha keresne valakit.
- Hol van a pasid? – kérdezte hidegen.
YOU ARE READING
Sakk és matt, Bátyó! 😏 [BEFEJEZETT]
RomanceEllie és Aiden kapcsolata nem mondható felhőtlennek. Habár szinte együtt nőttek fel, az idő és az elnyomott érzelmek sorsdöntő fordulatot vettek. Egy olyan határon lépkednek, amelynek két kimenetele lehet. Vagy elválnak útjaik egymástól, vagy hagyjá...