⭕Figyelmeztetés: Ebben a fejezetben egy nagyon enyhe 18+os rész is lesz. Aki nem szereti, az ne olvassa Aiden szemszögének első felét. 😘
***
Este vacsoránál nagyon jól szórakoztunk. Aiden úgy tűnik elgondolkodott azon, amit mondtam, mert végig úgy viselkedett, ahogy gyerekkorunkban. Vidám volt és kedves mindenkivel. Anya meg is jegyezte, hogy milyen jó kedve van.
Lefekvéshez készülődtünk, gyorsan elfoglaltam a fürdőszobát, mielőtt még valaki megelőzne.
Szeretek hamar túlesni a fürdésen.Alaposan kimostam a hajamból a tóból ráragadt üledéket, majd magamra csavartam a törülközőt.
A szobába érve Aiden meglepett tekintetével találkoztam. Épp olvasott, én pedig megzavartam benne.
- te... meg... mit csinálsz? - kérdezte szaggatottan és nyelt egy nagyot.
Levette a szemüvegét és letette maga mellé a könyvet.
- Esküszöm, Ellie... Az Őrületbe kergetsz. - nyögte zavartan és a kezével a homlokát masszírozta.
- Mi?! - kérdeztem, miközben a pizsmámat kerestem, ügyelve, hogy ne csússzon le rólam a törülköző.
Aiden csak feküdt az ágyban és bámult rám, mint aki lefagyott.
Megtaláltam amit kerestem, de amikor felé fordultam Aidennel találtam szembe magam, aki vészesen közel került hozzám.
Felnéztem rá, nem értettem mit akar. Az ajkai vékony vonallá préselődtek, ahogy rám nézett.
Lassan lejjebb hajolt, a szívem akkorát dobbant erre a mozdulatra.
Mit akar csinálni? - zakatolt a kérdés a fejemben.
Aztán csak annyit éreztem, hogy megigazította a törülközőt a fenekemnél majd kiviharzott a szobából, ott hagyva engem pipacs vörösen.
Jó ég.. Ez fura volt...
Átöltöztem a pizsamámba és befeküdtem az ágyba.
Aiden majdnem egy órával később ért vissza, majd megágyazott a padlón magának, és ekkor... dörgött egyet az ég.
Megrezzentem.
Félve Aidenre pillantottam. A hátán feküdt és a plafont bámulta. Semmi pénzért nem hívtam volna be az ágyba, azok után, hogy a legutóbb rámförmedt ez miatt. De, hogy őszinte legyek, ez az egyetlen kapocs köztünk már egy jó ideje. És hiányzik. Hiányzik a bátyám. Az illata, a nevetése, de leginkább a közelsége.
De, Nem! Biztos, hogy nem fogok könyörögni neki. - fordultam át a másik oldalamra.
Ismét villámlott...
1... 2... 3... 4... és dörgött.
Megreztentem és összehúztam magam csecsemő pózba.
Hallottam egy sóhajtást, majd egy halk neszt Aiden felöl, az ágy lesüppedt a súlyától, ahogy bemászott mellém.
Hátulról átölelt.
Nem akartam hozzábújni de a testem automatikusan tette a dolgát, és Aiden meleg testéhez préseltem magam.
Éreztem, hogy lassan elnyom az álom, rátelepszik a tudatomra a sötétség.
- Aiden... - suttogtam félálomban.
- Hmm? - morogta halkan a fülembe.
Akaratlanul is beleborzongtam.
- Maradj. - leheltem arra célozván, hogy töltse velem az éjszakát egy ágyban.
YOU ARE READING
Sakk és matt, Bátyó! 😏 [BEFEJEZETT]
RomanceEllie és Aiden kapcsolata nem mondható felhőtlennek. Habár szinte együtt nőttek fel, az idő és az elnyomott érzelmek sorsdöntő fordulatot vettek. Egy olyan határon lépkednek, amelynek két kimenetele lehet. Vagy elválnak útjaik egymástól, vagy hagyjá...