7. Randi I.

12.3K 282 9
                                    

*Sziasztok! Boldog Karácsooonyt kívánok! Jó olvasást ^w^*

***

Minél jobban közeledett a péntek, annál idegesebb lettem. A hét ennek ellenére gyorsan telt. Mintha az univerzum is azt akarná, hogy szívritmuszavarban haljak meg. Josh sokat viccelődött velem, hogy hova fog elvinni. Például, hogy a szeméttelepen fogunk vagánykodni. Volt mikor azt mondta, hogy a nagymamájának van egy táncklubja, ahol táncolni tanít embereket, beszállunk mi is.

Nem szeretem, mikor a bolondját járatják velem, de Josh-t kedvelem annyira, hogy elnézzem ezt neki.

Annak érdekében, hogy ne kergessem saját magam őrületbe, elkezdtem újra edzeni. Így suli után Katie-ék mindig kitettek az edzőterem mellett. Szerencsére nem lakok messze a teremtől, így a haza út már csak egy levezető séta.

Csütörtök este hazafelé sétálva az edzés után, gondoltam küldök egy üzenetet Aidennek, hogy holnap nem találkozunk, de végül meggondoltam magam. Egész héten egy hülye üzenetet se kaptam tőle, még egy mémet sem. Azt se írta, hogy fapapucs. Mérges lettem.

Ennyire nem hiányzok neki...?

Miután hazaértem azonnal beálltam a zuhany alá. Annyira jól esett a forróvíz, teljesen kikapcsolt. Csak, miután már befeküdtem az ágyamba vettem észre, hogy majdnem 45 percet fürödtem. Egész este forgolódtam...


***


Péntek reggel azon kívül, hogy úgy éreztem magam, mint akin egy buldózer áthajtott, a gyomrom, egy hatalmas gombóccal is megajándékozott.

Morogva keltem ki az ágyból és léptem a fürdőszobai tükröm elé.

Pont, ahogy sejtettem, a szemeim alatt két hatalmas sötét folt éktelenkedett. Ezekbe a táskákba bőven lehetett volna pakolni. Fújtattam egyet, majd eldöntöttem, hogy márpedig varázsolok magamra valami értelmes kinézetet.

Pár frusztrált toporzékolás és kettő, lábon kihordott agyérgörcs után kész állapotban jelentem meg a konyhában.

Készítettem magamnak egy shake-t, majd három pohár kávét. Magamnak üresen készítettem el, cukor és tej nélkül.

Miután beszálltam a hátsó ülésre, oda nyújtottam Katie-nek a két plusz kávét, amit készítettem.

- Ellieeeee.... te megmentő vagy! Mintha olvasnál a gondolataimban, komolyan - nézett rám hálásan.

Örültem, hogy sikerült egy jó pénteki hangulatot teremtenem Katie-éknek.

- Kedves egészségetekre. - mosolyogtam, majd belekortyoltam a kávémba, amitől sikeresen felébredtem, annyira keserűre sikerült.

Fintorogva tettem magam mellé a poharat a pohártartóba.

- Várod már az estét? - kérdezte barátnőm, félig felém sandítva.

A görcs a gyomromban ismét felszínre tört. Elfordítottam a fejem, hogy ne lássam Katie vizslató pillantását. Egyáltalán nem várom, de már megígértem, és sosem szegem meg az ígéretem.

- Fogjuk rá - vontam meg a vállam apró mosollyal az arcomon. - Azt sem tudom, hova megyünk, így például eldönteni se tudom mit vegyek fel? Teljesen kiidegel, hogy nem mondja meg mit tervezett.

Halkan sóhajtottam, majd kortyoltam még egyet a kávéból. Ezúttal kevésbé volt annyira szörnyű, de még így is hagyott némi kivetnivalót maga után.

Sakk és matt, Bátyó! 😏 [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now