Kaan Bahadır (19)

2.1K 84 65
                                    

" Perşembe günü akşam ezanından sonra başlayacağız , size mesaj olarak atarım yeri. Kaan'ıda alarak oraya gelin. " dedi Hüseyin Hoca. 


Bugün günlerden salıydı. Anlaşmıştık , hoca ile tokalaşarak arabaya bindik. Cisimin onda kalmasını söyledi. Hüseyin hocadaydı cisim. Sadık hoca pek hoşnut değildi bu olaydan " Pek razı değil gibisiniz Sadık Hocam ? " dedim.

" Hüseyin hocaya güvenirim , sonuçta bu işi bilen kişi o , benim ne düşündüğüm önemli değil. " dedi. 


Cevap vermedim , hocayı evine bırakarak Kaan'ı almak için yola koyuldum.Bir kaç saat sonra varmıştım , akşam olmuştu. Arabayı park ederek hastaneye girdim. Odamdan bağırışma sesleri geliyordu , herkes benim odamın kapısına toplanmıştı. Anlamsızca etrafa bakarak odama doğru yürüdüm. 


Kenan , elinde bir bıçak ile Kaan'ın boynuna dayamıştı. Herkese açılmasını söyleyip odama girdim." Kenan ne yapıyorsun ? Bırak hemen o bıçağı. " dedim." Demek geldin sonunda adi şerefsiz. Yardım edeceğini söyleyip annemi öldürdün. Güvenmiştim ben sana. " dedi. 

Kaan'ı boynunda tutup diz çöktürüp bıçağı boynuna dayamıştı." Kenan sakin ol ben kimseyi öldürmedim , indir o bıçağı. " dedim. Hastanede ki tüm doktorlar etrafımıza toplanmış ağızları açık bizi izliyorlardı.Bir kaç dakika sonra güvenlik geldi. Geri durmalarını söyledim." Kenan , lütfen bir kaç dakika dinle beni , saçma bir hareket yapma. " dedim.


" Neyini dinleyeceğim doktor ? Annemi nasıl öldürüdüğünü mü yoksa bu çocuğun ailemize neler yaşattığını mı ? " dedi. Odadaki herkesi dışarı çıkarttım. Sadece Kenan , Kaan ve ben kalmıştık.   


Kaan ağlıyordu , " Bu pisliği ancak bu çocuğun ölmesiyle temizleyebiliriz , bundan sonra ise sıra sana gelecek Doktor meraklanma. " dedi ve bıçağı yavaşça Kaan'ın boğazına batırmaya başladı. 

Bıçağa kan bulaşmıştı fakat çok derine sokmamıştı, iyice derine sokmaya çalıştığında " Anneni ben öldürmedim , ablan Fahriye öldürdü.O Kaan'ın içinde ki şey ablanında içine girdi. Sana yemin ederim ben hiçbirşey yapmadım.

 Meslektaşım Serap Hanımıda o öldürdü. " dedim. Kenan kafasını kaldırarak " Yalan söylüyorsun. " dedi." Tüm şerefim üzerine yemin ederim ki doğru söylüyorum.Çok az kaldı Kenan , yolun sonuna geldik , kurtaracağım Kaan'ı , annene verdiğim sözü tutacağım. Lütfen bırak o bıçağı. " dedi.

" Nasıl yapacaksın Doktor ? Herkes öldükten sonra mı ? Tüm ailemi kaybettim , bu çocuk tüm hayatımızı mahvetti. " dedi.

" Hayır , babaannesi yaptı herşeyi. Büyü yapmış , onun hiçbir suçu yok.Oda kaybetti annesini , babasını , teyzesini , anneannesini. " dedim.


" Babaannesi mi ? " dedi.


" Evet , herşeyi o yapmış.Bir hocayla görüştüm , *** Üniversitesi ilahiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hüseyin Yayla , bu işi bitirebileceğini söyledi. " dedim.


" Emin misin Doktor ? " dedi.


" Evet. " dedim. Elinde ki bıçağı yavaşça aşağı indirdi , yere atarak duvara yaslanıp yere çöktü. Kaan ağlayarak bana doğru koştu ve boynuma sarıldı. Seheri çağırarak Kaan'ın boynuna bakmasını söyledim. Kalabalık hala kapıdaydı.

Yaşanmış Korku Hikayeleri -2-  (Gerçek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin