Wiatr zwiewał kolorowe liście z drzew kiedy to dwójka mężczyzn siedziała w swoich domach pijąc ciepłą herbatkę.
Chłopcy zapomnieli o magii jesienii, która tworzy bardzo przyjemną atmosferę dookoła. Jesienią wszystko ma swój klimat i wszystko wydaje się takie spokojne.PinkChim:
Hejka i jak udało Ci się wszystko uporządkować?
Suga D:
Szczerze mam to w dupie najwyżej zostanę wyższej klasy menelem i będę zbierał złom.
PinkChim:
Wow naprawdę wysoko dążysz
No powiem Ci, że jestem pod wrażeniem.Suga D:
Nom widzisz jak się poświęcam?
PinkChim:
Jezu, ale Ty jesteś pusty.
Suga D:
Że co proszę? Ja jestem pusty?
PinkChim:
Tak ty jesteś pusty i do tego totalnie przeciętny może zmienisz coś w swoim życiu?
Suga D:
Okej może i jestem pusty, ale przynajmniej się nie puszczam, po drugie nie jestem przeciętny tylko zajebisty, a po trzecie mój drogi to sam zmień coś w swoim życiu, a najlepiej twarz:)
PinkChim:
Po co ja z Tobą piszę skoro obrażasz się za prawdę, wiesz co?
Suga D:
Nawijaj.
PinkChim:
Nie chce się z Tobą już zadawać, ponieważ nie chce by ktoś taki jak ty ciągnął mnie na dno. Jesteś pieprzonym realistą, który nic w życiu nie zdobędzie, jedyne co umiesz to siedzieć na tyłku i czekać, aż los da Ci Twoją nagrodę, ale powiem Ci coś, los nie daje nagród za nic, więc jeżeli nie dasz nic od siebie to nie oczekuj niczego od losu, a potem miej pretensje tylko do siebie.
Yoongi poczuł się źle ze słowami młodszego chłopaka, ponieważ jeśli przegra ten cholerny zakład będzie musiał zapłacić Hoseokowi grube pieniądze, a powiedzmy sobie szczerze Min nie lubił tracić swojej kasy.
PinkChim zablokował Cię na 24h.
- Pieprzony dzieciak.
~ Nikt Ci nie każe udawać kogoś kim nie jesteś. ~
CZYTASZ
Miss you 《yoonmin》✔️
FanfictionDwóch gości przypadkowo napisło do siebie Jeden z nich potrzebował motywacji do życia i do walki ze samym sobą, a drugi świetnie doradzał. •chat• •top:yoongi• •bts nie istnieje• •wiek zmieniony• ZAKOŃCZONE