Czarnowłosy chłopak czekał w samochodzie na swojego ukochanego pod jego domem.
W lusterku wewnętrznym odbijała się jego postać, jednak mężczyzna ani razu na siebie nie spojrzał, bo bał się. Wiedział, że w zwierciadle jest inna dusza, inna osoba, która ma złe zamiary, dlatego nie chciał jej narazie prowokować.- Już jestem! ~ Krzyknął uradowany Jimin, który szybko wsiadł do auta i zamknął za sobą drzwi, lekko nimi trzaskając.
- Zapnij pasy kochanie i jedziemy. ~ Park posłusznie wykonał czynność, o którą został poproszony, a szatyn uruchomił auto jednak nie spojrzał w lusterka, aby zobaczyć czy coś za nim nie jedzie i bezpiecznie dołączyć się do ruchu co nie uszło uwadze młodszemu.
-Hyung, dlaczego nie spojrzałeś czy za nami nikogo nie było? A jakby jakiś człowiek sobie szedł, albo auto jechało? ~ Min wiedział, że nie może powiedzieć Jiminowi prawdy, ponieważ tamten mógłby go wyśmiać i zostawić, a wtedy znowu nie miałby dokąd pójść, znowu zostałby sam, a dom byłby dla niego obcy, przez co ciemność jedynie mogłaby go przygarnąć, a mężczyzna tego nie chciał.
- Przecież nic się nie stało. ~Uśmiechnął się, aby ukryć swój niepokój, a blondyn tylko przekręcił oczami.
-Gdzie jedziemy? ~ Zapytał po chwili Park.
- W sumie sam tego nie wiem. ~ Przyznał się.
- To dlaczego nie zostaliśmy u mnie w domu co? ~ Udał oburzonego.
- Bo chciałem Cię gdzieś zabrać. ~ Złapał jego rękę, by poczuć jego bliskość.
- To może pojedziemy gdzieś coś zjeść, albo kupić coś do jedzenie i pojedziemy do mnie do domu, a ja zrobię Ci obiadek z trzech dań, a ty będziesz moim jury i ocenisz czy Ci smakuje czy nie co ty na to? ~ Ucieszył się ze swojego pomysłu.
- Jasne. ~ Uśmiechnął się Yoongi, kóry również był głodny i pomysł Jimina bardzo mu się podobał.
- A więc kierunek na sklep. ~ Uniósł rękę, aby pokazać w którą stronę mają jechać, jednak coś nie wyszło i jego delikatna rączka spotkała się z zimną szybą. - Ała. ~ Powiedział, po czym zaczął się śmiać ze swojej głupoty wraz z Yoongim.
"Może los odebrać chce to co nam dał, a wzamian chce dać samotność."
CZYTASZ
Miss you 《yoonmin》✔️
FanfictionDwóch gości przypadkowo napisło do siebie Jeden z nich potrzebował motywacji do życia i do walki ze samym sobą, a drugi świetnie doradzał. •chat• •top:yoongi• •bts nie istnieje• •wiek zmieniony• ZAKOŃCZONE