PinkChim:Też tak masz, że depresja innych ludzi Cię przytłacza?
Suga D:
Nie rozumiem, jak przytłacza?
PinkChim:
W sensie no wiesz kiedy Ty na Ziemi jesteś super ultra uradowany i masz swoje marzenia i plany, a inni Ci je niszczą mówiąc, że im nie wyszło to Tobie też nie wyjdzie i lepiej, abyś zszedł na Ziemię, bo jak spadniesz to się zabijesz i takie tam bzdury, serio to jest mega przytłaczające, a najgorsi ludzie to Ci co z powodu małej przeszkody, pod ich nogami chcą się zabić.
Suga D:
Jimin depresja to nie tylko chęć zabicia siebie, ale to także niepochamowany smutek i brak motywacji. Osoba z depresją nie ma jej, dlatego, że ją chcę, albo, że coś jej w życiu nie wyszło, a dlatego że utraciła coś dla niej bardzo ważnego.
PinkChim:
Czyli co np. dziecko ma mieć depresję, bo utraciło lalkę barbie?
Suga D:
Nie zrozumiesz, bo nigdy jej nie zaznałeś, nigdy nie straciłeś czegoś co dla Ciebie było naprawdę cenne. Depresja to coś co nie pozwala nam żyć z samym sobą rozumiesz? Nie chodzi o to, że nienawidzimy tylko innych, my nienawidzimy wszystkich, wraz z nami samymi, przynajmniej ja tak miałem.
PinkChim:
Przepraszam, ale po prostu nie rozumiem osób, które chcą się zabić i tym się wszędzie chwalą no kurde chcesz się zabić to się zabij i daj żyć innym.
Suga D:
To nie tak, że ta osoba się tym chwali, ale ona nie ma nikogo z kim mogłaby porozmawiać o tym co ją dręczy, ani nie ma osoby, której mogłaby się spytać o radę, albo wygadać się, dlatego wypisuje takie rzeczy, aby ktoś choć trochę ją zrozumiał, aby poczuła, że ludzie nie chcą, aby umierała, zresztą nie wiem nie jestem specem od depresji i chorób psychicznych.
PinkChim:
Przepraszam bardzo, ale są psychologowie od takich tematów.
Suga D:
Jebani egoiści zarabiający na ludziach, którzy mają dość swojego życia, a jedyne co umieją doradzić to, to aby wziąść się w garść, ale kurwa jak ma taka osoba wziąść się w garść kiedy sama w tym nie widzi sensu? Zamykają różnych ludzi w psychiatryku, a przecież depresja bierze się stąd, że ciemność ogarnia ludzi i samotność, więc ja się pytam jak człowiek, który jest zamknięty w klatce ma być szczęśliwy no kurwa jak?
PinkChim:
Nie wiem czy tak to działa, ale każdy powinien spełniać swoje cele bez względu na wszystko, bo istniała serio mała szansa, że to właśnie te osoby będą na świecie i będą miały okazję poznać swoje marzenia i iść za nimi
Suga D:
Marzenie jest łatwe, bo wystarczy chcieć czegoś, ale trudniej wyruszyć na wyprawę, by po nie sięgnąć.
PinkChim:
Czy ja wiem, wystarczy tylko każdego dnia dawać z siebie 1%, robić każdego dnia coś innego, albo w innej kolejności, zmienić coś w swoim charakterze, a 1 rok to już będzie 360%
Suga D:
Tak łatwo powiedzieć i zrobić to osobie, która ma wszystko czego potrzeba.
PinkChim:
Przepraszam bardzo, a czego Ci brakuje?
Suga D:
Hajsu mój drogi. Brakuje mi jebanego hajsu, aby codziennie robić coś co pozwoli mi osiągnąć sukces.
PinkChim:
Niepotrzebne Ci są pieniądze mój drogi.
Chcesz biegać? Wyjdź na dwór i zacznij biegać. Nie chcesz biegać na dworze? To pobiegaj w domu, albo po schodach na klatce schodowej. Chcesz śpiewać? To śpiewaj w domu. Chcesz tańczyć? To ucz się tańca w domu, wstydzisz się, bo co rodzina powie? To ćwicz kiedy ich nie ma. Naprawdę masz wszystko co Ci potrzeba, aby spełniać swoje pragnienia: masz głos, masz nogi, masz ręce, masz mózg, masz oczy jedyne czego nie masz to wytrwałości, ale ją zdobywa się wraz z determinacją.Suga D:
Więc ja jej nie zdobędę, bo nie jestem zdeterminowany wybacz.
CZYTASZ
Miss you 《yoonmin》✔️
FanfictionDwóch gości przypadkowo napisło do siebie Jeden z nich potrzebował motywacji do życia i do walki ze samym sobą, a drugi świetnie doradzał. •chat• •top:yoongi• •bts nie istnieje• •wiek zmieniony• ZAKOŃCZONE