Instagram kısmı kaldırılmıştır! Keyifli okumalar.
°°
"Ben demiş olamam dimi bunu?"
Deniz'e malesef bakışları ki nasıl atılıyor bilmiyorum ama atarak göz kırptım.
Omzuma vurup sanki Emir, Emre ve Yağız yanımızda yokmuş gibi söylendi.
"Lanet girsin. Kanka ben demedim onu. Valla demiş olamam. Hep senin yüzünden pis yelloz."
İkizler burcu olduğunu söylemiş miydim?
"Deniiizz. Bebeğim sakin olur musun? Çocuk malmışsın gibi bakıyor sana."
Son kez Emir'e bakıp koşarak dışarı gitti. Hey bile diyemeden.
"E şimdi ben gidiyim en iyisi. Size iyi der-"
"Adın ne?" diye soran Emir'e anlamsızca bakış atıp "Alya." dedim.
Yağız'ın yanında bu kadar sakin olmam hele ki onun bakışları altında olmak kalbimin ritmini fena bozmuştu.
"Ben hiç bir halt anlamadım. Bu minnak sarışın mı beni seviyor? Arkadaşına ilet sarışınlar dikkatimi çekmiyor."
Ay haspam! Çirkefleşme Alya, sakin balım. Sakin mi? Ben mi?
Nah!
"Ne diyorsun be haspama bak. Sarışınlar dikkatimi çekmiyor. Çekmesin salak mı ne?"
"Bir şey mi dedi kızım? Mahalle karıları gibi çemkirme. Pardon ilkokul bebeleri gibi." diyen Yağız'a hiçbir şey demeden bahçeye çıktım.
Kalbim kırılmış mıydı?
Evet.
Deniz'in kırılacak mıydı?
Hemde çok fena.
Çardakta oturduğunu görünce yanına gidip oturdum ve sarıldım sıkıca.
"Özür dilerim Deniz. Çok üzgünüm. Benim için kendini yaktın."
"Üzülme balım. Böylesi daha iyiydi belki de. Hem belki bir şans verir?"
Hayır. Vermeyecekti. Zengin bebesi. Ümit bağlamasına izin veremezdim tabiki.
"Deniz, olmaz. Yani o dedi. Emir. Sarışınlar dikkatini çekmiyormuş beyimizin."
Ağlamayla karışık gülmeye başladı. Bebeğim ya.
"Şşt, ağlama ama sende. Boşver o dingili. Gel fotoğraf atalım. Görenler çatlasın güzelliğimize."
"Malsın Alya. Katıksız malsın."
Omzuma elini geçirip birlikte galerime baktık.
"Bunda baya iyisin ne de olsa ben çektim. Hadi at bunu."
Ruh haline gülüp paylaştım.
Gülerek omuz attım Deniz'e. Sonra ne kadar kırılmış olsamda yazdım Yağız'a.
Amonin: Özledim seni.
Amonin: Ne olursa.
Amonin: Çok cesaretsizim.
Amonin: Ama çok seviyorum seni.
Yağızdelikanlı_: Ben de kendimi seviyorum.
Yağızdelikanlı_: Ve cesaret edemiyorsan karşıma çıkmaya yazma bundan sonra
Yağızdelikanlı_: Çünkü ben eğleneceğin biri değilim
Yağızdelikanlı_: Cesaretini de al hayatımda hiç varolmamış gibi git.
Amonin: Eyvallah.
Yağızdelikanlı_ kişisini engellediniz.
°°°
Uzun tutmaya çalıştım elimden geldiğince. Rica ediyorum oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Ve tabikiii sevildiğinizi de.
Çok mutlu değilim bugün. Çünkü arkadaşlarımı özledim.
Bu bölüm Elfiiii'me yani Elif'e gelsin. Ve tabiki Nisoşum'a. Bebeklerim ya^^
Neyse boş yaptım. Ben kaçar.
Bys.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMONİN | Texting ✔
HumorKahveli süt tadında. *Tamamen eğlencesine yazılmıştır. Mantık aramayınız. *Wattpad'de Amonin ismiyle yayımlanan ilk hikayedir. Text #1 (28.05.2023)