Üzerime montumu geçirip çıktım evden. Annem babama yemek götürmeye gitmişti. Yağız ile görüşecek olmam heyecanlandırıyordu beni.
Bana sarıldığında dirseğimi karnına geçirmiş evden kovmuştu onu. Tabi sonrasında anneme bir ton yalan söylemek zorunda kalmamda işin cabasıydı.
İki gündür okula gitmiyordum, binbir türlü bahaneler eşliğinde. Beni sevdiğini açıkca belli etmiş olsada ne diyeceğimi şaşırıyorum açıkca.
Daha gerçekleri öğrenmemiş olması işi benim açımdan daha kötü kılıyordu. O ki herşeyi konuşacaktık, bunları konuşmalıyız diye düşünüp hırsla parka adımladım.
Bankta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. Ah Yiğido'm ah!
"Selam!"
"Sonunda. Hoşgeldin güzelim."
Bankın resmen ucuna oturup "Hoşbuldum." dedim.
"Konuşsak ya herşeyi?"
"Yağız bir tek beni dinle. Sonra sen konuş."
"Pekala. Dinliyorum."
"Ben ilk müdürün odasında gördüm seni. Öyle başladı herşey. Ama iki hafta önce şahit olduğum bir konuşma biz olamayız diye kafamda oturttu. Annenin o halde olması-"
Sözümü kesti. "Biliyorum Alya. Herşeyi başından beri biliyorum. Baban ve annemin yaşadıkları geçmişte kaldı. Annem hep diyor günahımın bedelini ödüyorum diye. O hali beni üzüyor. Ama babana kızmıyorum. Çünkü o hayat onlarındı. Bu yüzden seni suçlu göremem. Anladın mı güzelim?"
İstemsizce yanaklarımdan dökülen yaşlarla sıkıca sarıldım ona. "İyi ki varsın Yiğido'm."
Güldü. "Sende Amonin, sende."
Yumruk yapıp karnına geçirdim elimi. "Sen nerden öğrendin?"
"Yeni olan bir mesele değil bu Alya. Yaklaşık altı yıllık bir konu. Babamla konuşmuştuk."
Yavaşça ayrılıp ayağa kalktım. "O zaman ben eve gideyim."
"Güzelim daha yeni geldin. Zaten iki gündürde yoksun. Biraz otursaydık. Sevgilimizle vakit de geçiremiyoruz. Vay arkadaş ya."
Göz devirdim. "Peki sevgilinizin haberi var mı?"
"Neyden?"
"Sevgili olduğunuzdan."
Dudağının kenarını kaşıyıp "Yok mu?" dedi.
Kaşlarımı kaldırıp kafamı iki yana salladım. "Ben eve kaçtım. Annem gelir şimdi. Görüşürüz canım arkadaşım."
Onu arkamda bırakıp eve koştum. En son sanırım küfrediyordu. Böyle yola gel yiğidim.
3679 Beğenme 789 Yorum
Yağızdelikanlı_: Beğenmeyende ne biliyim yani😎
Habersizce sevgilim @Alyadegeç+435: Seni de mi kaybettik lan
Emirkrk: Hayırlı olsun kardeşim
+45: Şaka dimi bu
Emrebay: Darısı bize @Emirkrk
Eyşanpy: Sana bu kafayla zor @Emrebay
Hayırlı olsun çifte kumrular @Yağızdelikanlı_ @AlyadegeçDenizdegeç: Enişteeem oldu. Bunu heyecanı mod on.
Pis hayırsız insan bir haber verir @AlyadegeçAlyadegeç: Ya sen bunu ne ara çektin?
Bunu yapmamış ol Yağız😡Yağızdelikanlı_: Üzgünüm sevgilim💋
Gülerek inceledim fotoğrafımızı. Ne ara çektiğini gerçekten anlamamıştım. Whatsappdan gelen bildirimle oraya yöneldim.
Eyşan Alya'ya veda grubunu kurdu.
Denny kişisini eklendi.
Siz eklendiniz.
0545.. eklendi.
0537.. eklendi.
0535.. eklendi.
Eyşan: Yeni grubumuza hoşgeldiniz
Alya: Eyşan bu ne
Eyşan: Grup Alyacım
Denny: Oha mk cidden mi?
Eyşan: Peki Deniz aplaa
0545..: Bu ne lan? -[Emir]
0537..: Harbi bu ne Eyşan? -[Yağız]
0535..: Doğru söyle yoksa sende grup kur şu kadar internet mesajlarına mı inandın? -[Emre]
Alya: Durun numaraları kaydedeyim de neden Alya'ya veda?
Eyşan: Çünkü seni kaybettik. Çünkü senin sevgilin var
Alya: Benim sevgilim yok Eyşan.
Yiğido'm: Ne zaman ayrıldık lan biz?
Alya: Biz sevgili değildik ki ayrılalım Yağız.
Emir: Yengem büyük koydu.
Denny: Boş yapma.
Yiğido'm: Buna ne demeli?
Emre: Yoruldum kaptan batır gemiyi gitsin.
Eyşan: Gemiyi batıracağına sen lütfen
Eyşan: Siego pliss!
Emre: Hay mk ben naptım lan
Alya: Neyse. Yarın sınav var. Kalkın ders çalışın.
Emre-Emir-Eyşan-Denny: Hay senin yazacağın mesaja...
Yiğido'm: Allah zihin açıklığı versin sevgilim.
Emir: Hanımcılık kazanacak.
Denny: Kazandı bile albayım.
°°°
Oylar ve yorumlar düşmesin lütfen. Emek var abi burda emek demiyorum tabii.
Perşembe günü zaten ara vereceğim. Çünkü gideyom.
Gidene kadar yazayım dedim.Birde bildiğiniz güzel sözlerden buraya bırakır mısınız?👌
Bys.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMONİN | Texting ✔
HumorKahveli süt tadında. *Tamamen eğlencesine yazılmıştır. Mantık aramayınız. *Wattpad'de Amonin ismiyle yayımlanan ilk hikayedir. Text #1 (28.05.2023)