Amonin: Günaydın Yiğido'm
Amonin: Yorgun yorgun gelmişsin okula
Amonin: Yatıp dinleneydin ya
Yağızdelikanlı_: Günaydın
Yağızdelikanlı_: Devamsızlık yapmayayım dedim.
Amonin: İyi yapmışsında yorgunsun
Yağızdelikanlı_: Seninle bir şey konuşmam lazım
Amonin: Bir şey mi oldu?
Yağızdelikanlı_: Çok kötü bir şey hemde
Amonin: Yağız iyi misin?
Yağızdelikanlı_: Ben başkasını seviyorum amonin
Yağızdelikanlı_: Çok olmadı onu farkedeli
Yağızdelikanlı_: Beni tanımıyor
Yağızdelikanlı_: Benden haberi bile yok lan
Yağızdelikanlı_: Aynı benim senden haberim olmadığı gibi
Yağızdelikanlı_: Sen sevilmeyi hakediyorsun
Yağızdelikanlı_: Benimle vaktini boşa harcama
Yağızdelikanlı_: Çünkü ben başkasına aşığım
Yağızdelikanlı_: İki cümle ya konuştuk ya konuşmadık
Yağızdelikanlı_: Ama o doğal tavırları yerinde duramayan hali
Yağızdelikanlı_: Çok başka çok farklı çok sevilesi
(Görüldü)
Farkettim o an, Yağız bana sevdiği kızı anlatıyordu.
°°
Tekrar tekrar okudum mesajları gözyaşlarımla. Ders saatiydi. Kantin boştu. Ben derse girmemiştim. Deniz'e haber vermemiştim.
Yalnızlık iyi gelir diye.
Önümdeki sandalyenin çekilmesiyle baktım oturan kişiye.
Eyşan.
Belki de Yağız'ın sevdiği kız.
"Alya, biraz konuşalım mı?"
Onaylayıp bekledim konuşmasını. "Tuvalette konuşulurken duydum dün. Yağız ve senden bahsediyorlardı. Sen Yağız'ı mı seviyorsun? Ve Yağız'a anonimden yazan sen misin? Senden duymak istedim."
Hayat bir kere benden yana ol.
"Eyşan ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum. Ben aranıza girmek istemem. Gerçekten. Hem Yağız sabah dedi. Başkasını seviyormuş. Yazmadım ona. Yazmam bir daha. Lütfen bundan haberi olmasın."
"Ben buraya seni yargılamaya gelmedim Alya. Ayrıca aramıza giremezsin çünkü biz yalnızca arkadaşız. Hayır yani Emre desen anlarımda Yağız abim gibi be. Deli etme beni."
Ani değişen ruh haline şaşkınlıkla baktım. Bir Deniz daha kaldıramazdı bu dünya.
"Sen Emre'yi mi seviyorsun?"
Omuz silkip onayladı kafasıyla.
"Eyşan öyle olsa bile sevdiği varmış Yağız'ın. Sen değilsen bir başkası. Ama var."
"Yağız'ın bir senedir deli gibi birine kafayı taktığını biliyorum. Kim olduğunu kimseye söylemedi. Bu yüzden sana umut veremem. Of ya. Keşke sen olsaydın. Sevdim ben seni ya. Deniz'i de sevdim. İçine eden Yağız'a sevgiler."
"Tuvalette konuşan kimdi? Yağız'ın kulağına giderse.. hayır ya."
"Korkma. Ben hallettim onları. Kim olduklarını bilmiyorum. Sınıfta gördüm bir iki kere. Tanımıyorum. Bırak şimdi onu bunu. Anonim ne alaka kız?"
Güldüm onun bu haline. "Ya ne biliyim. Deniz'e uydum yazdım anonimden. Ay bak utandım şimdi. Sen nerden biliyorsun?"
"Yağız'ı yazışırken görmüştüm bir kaç kere. Zorlayınca kaçırdı ağzından."
Buruk bir gülümsemeyle baktım Eyşan'a. Şanslıydı. Çünkü Yağız'ın yakınıydı.
"Emre ve sen?"
Yine omuz silkti. "Kardeş gibi büyüdük ama gönül bu ota da konuyor boka da. Emre burda bok oluyor. Ben duygularımı açmıştım ona. Ondan sonra daha da uzaklaştık. Yani aramızdaki samimiyeti de kaybettik. Yalnız kalınca kaçtı çoğu kez. Bende içime gömmeyi tercih ettim. Yani deniyorum en azından."
Kahkama attım halimize. "Sen Emre'ye, Deniz Emir'e, ben Yağız'a. Üçümüzde tercih edilmeyen tayfadayız. Allah'ım deli gibi ağlamak istiyorum."
"Oha! Deniz ve Emir. Yok artık."
Başladım olanları anlatmaya. Ara ara güldük, somurttuk ve dertleştik.
Zilin çalmasıyla Deniz'i gördüm kantin kapısından girerken.
Yanımıza gelip bir sürü saydırdı bana. En sonunda olanları anlatınca hüzünle gülümsedi.
"Hayattaki şansımız.. neyse."
"Tombul teyze."
Gülüşerek sınıfa çıktık. Eyşan üçlünün yanına giderken göz kırptı bize.
Yağızdelikanlı_: Sevdiğim kız sizin sınıfta.
(Görüldü)
Canım acıyordu sanırım.
°°°
Bazı aşklar hüzünle bitebiliyor. Şunu söyleyeyimki amonin'in ortaya çıkması biraz uzattım. Bir kaç bölüm böyle okuyacağız.
Nasıl bitiririm inanın bilmiyorum. Belki mutlu, belki de acılı. Bir sonu olacaktı nasıl olur bilmiyoreee. Normalde kafamda böyle şeyler yoktu. Ama bir anda Yağız'ın sevdiği kız çıktı. Napıyorum bilmiyorumhndcvjhd.
Yorum yapıp, oy vermeyi unutmayın.
Bys.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMONİN | Texting ✔
HumorKahveli süt tadında. *Tamamen eğlencesine yazılmıştır. Mantık aramayınız. *Wattpad'de Amonin ismiyle yayımlanan ilk hikayedir. Text #1 (28.05.2023)