Alya: Özledim..
Yiğido'm: Yarım saate kapındayım güzelim;)
Alya: Olmazz yarın sınavdan önce görüşcez ya zaten
Alya: Gelme şimdi heyecan yaptım ya
Yiğido'm: Görende ilk kez buluşucaz zannedecek
Alya: Bakıyorum çabuk sıkıldın Yağız Bey
Alya: Anladım ben seni ya
Alya: Sonuçta sınava gireceğiz sonra farklı üniversiteler
Alya: O gün arama geçmişini temizlememişsin görmedim sanma
Alya: Ege üniversitesi, Ankara falan
Alya: Ayrılacaz dimi biz ama yook
Alya: Sen değil ben seni bırakıyorum sen beni değil ben seni terk ediyorum
Alya: Sen git kızlarla gez toz
Alya: Ben kendime göre birini bulurum yaaani
Yiğido'm: Alya'm aşağı in güzelim
İtiraz etmeden üzerime hırkamı geçirip çöp atma bahanesiyle indim kapının önüne. Çöpü almadan. Böylede zekiyim işte.
Her zamanki gibi karşı duvara dayanmış beni bekliyordu. Koşup sarıldım göğsüne. Farklı üniversitelerde olacağız korkusuyla her gün yaşıyorduk bu durumu. Sonrasında o geliyordu bende koşup sarılıyordum ona.
"Kendine bulduğun o kişiyi.. sen anla devamını. Yarın sınavdan güzelce çıkıp sonuçlarımızı bekleyeceğiz. Sonrada aynı yerleri tercih edip aynı üniversitede okuyacağız. Böyle bir durumun dışında başka bir şey olamaz. Olsa bile önemli olan kalplerin bir olması. İçin rahat etmeyecekse takarız bir yüzük anlarlar birbirimize ait olduğumuzu. Yarın ki sınava odaklan. Kazanacağız sevgilim."
"İlk mesaj attığımda inandırmıştım kendimi. Bizden olmaz diye. Oysa şu an seninle olmak o kadar hayal gibi ki. Her şey çok çabuk gelişiyor. Ne oldu bitti hiç anlamadım. Bir buçuk seneyi devireceğiz be ya. İyi ki sen hayatım. Başkaları kimin umrunda. Bu arada özür dilerim telefonunu karıştırdığım için."
"Ne ara karıştırdığın hiç anlamadım zaten. Ayrıca onlara Emre bakıyordu ben değil. Aklında soru işaretleri kalmasın."
Kafamı kaldırıp izledim güzel yüzünü. Bu adam benimdi. Yalnızca benim. En ince ayrıntılarına, her bir hücresine kadar benimdi.
Benim onun olduğum gibi.
°°°
Uzun zaman sonra iyi akşamlar diyeyim.
Veda'mız yakındır. Henüz sonu belli değil ama güzel olmasını diliyorum.
Bys.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMONİN | Texting ✔
HumorKahveli süt tadında. *Tamamen eğlencesine yazılmıştır. Mantık aramayınız. *Wattpad'de Amonin ismiyle yayımlanan ilk hikayedir. Text #1 (28.05.2023)