Twenty

809 87 20
                                    

Suara ketawa kedengaran sebaik musik dimainkan dan semua orang mencari pasangan untuk bermain dalam ni game. Nda mengambil masa lama bila tu dance floor nampak macam Vegas nightclub. Sesak ni.

"What do you say --- Mau buat dia cemburu ka?" Matt bersoal sambil menyentak saya guna siku dia.

This sounds like one of those plans that can backfire horrifically. Maybe saya perlu just say thanks sama Matt pasal offer dia, tapi Renee's the dancer of the two of us -- not me.

Saya rasa tangan kambai saya, automatik kena tarik sikit dari si Matt, dekat sama empunya badan tangan yang menarik saya. "Jadi, siapa yang kita mau kasi cemburu ni?" Devon tiba-tiba mencelah.

Jadi 'kita' suda la ni Devon? Mataii la.Aduiii, syok juga ba sekali sekala dapat perhatian yang begini ni tapi saya masi nda berapa confident ba kalau di dance floor.

Saya tarik perhatian Matt, hoping he'll see the panic on my face. Dia main mata dan hulur saya gelas shot. Bau macam whiskey. "Minum la." dia bilang.

Apa? Ni untuk kasi relaks saya ka?

Saya kasi pass dia balik. Macam banyak suda saya minum dari tadi. "Nda la. banyak suda saya minum ni."

Matt jungkit bahu, ambil tu gelas dan minum. Terus ampai tu gelas shot kosong di meja yang berdekatan. Dia tengok saya dan nampak kelucuan dengan apa yang dia tengok. "Nampaknya, si Jade ni ada peminat -- tapi dia sangat la penakut untuk datang di sini dan ambil Jade. So, we'll have to draw him out." dia bilang sambil ketawa.

Devon terketawa, mata melilau menengok sekeliling, "Siapa yang kau cakap ni?" dia soal si Matt.

"Doesn't matter, Devon. Apa yang penting ialah kita buatkan Jade nampak macam sesuatu yang paling hot dalam ni tempat." Matt bilang lagi, sempat dia tunduk sikit dan hulur tangan. "May I have this dance, Jade?"

Saya jadi ragu-ragu dengan kebolehan menari saya, "I don't know, Matt." Dengan terdesaknya, saya perhatikan di mana keberadaan Kit dan terus ternampak dia sedang menari dengan perempuan yang berambut merah tadi. The woman circle around him, kaki dia nampak panjang dan elegant, dengan mengheret jarinya di badan Kit yang bidang. Rasa cemburu bikin darah saya membuak panas.

Tanpa berfikir, saya tarik tangan Matt terus ja pigi dance floor. "Tukar fikiran ka?" Matt tanya.

"Do your worst." saya bilang lagi.

"You got it." Matt tambah dengan senyuman miring.

Mata Matt nampak berkilauan semasa dia angkat saya dari bawah lengan dengan lurus melepasi paras kepala dia. Dia perlahan turunkan badan saya sebelum tangan dia memegang belakang paha saya, and adding enough pressure to urge them to spread. Matt angkat lagi saya sampai kaki saya peluk bahagian pinggang dia. "Lean back." dia bersuara.

Saya buat sepertimana Matt suru dan terteriak kecil bila Matt mula buat putaran, tangan dia masi kekal memegang paha saya. Dengan badan saya yang sedang leaning back, I feel myself being swept above the ground in a smooth motion. Rambut saya pun ikut berterbangan dengan hanyunan dan saya bole dengar semua orang bersorak ria. Matt tarik saya naik balik dengan senyuman nakal yang terukir di bibir dia. "Saya rasa kita suda dapat perhatian dia." dia bilang.

Sebelum saya dapat respon si Matt, dia suda kasi berdiri saya dan sempat buat pusingan lagi. Berputar dunia saya nampak tapi sempat juga perasan yang Kit sedang perhatikan saya. Mata dia sempat tengok tajam si Matt sebelum balik tengok badan saya. Kit nda nampak marah tapi senyuman dia menunjukkan yang ni seolah-olah satu permainan. Uh oh! I think I just started a war.

Mata Kit terkunci masa tengok saya, dia turunkan tangan dia, from the small of the redhead's back dan terus angkat tu perempuan di paha.

"Nampaknya kita ada pencabar ni." Matt bersuara. Terus dia tarik saya bertembung dada dia dan lingkarkan tangan sy di leher dia. Tangan Matt pula landing di pinggul saya. "Ikut ja rentak saya." sempat dia pesan.

Love Hate, Maybe It's You | CompletedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora