❤️Amikor valaki bánt téged lelkileg vagy fizikailag❤️

2.8K 164 14
                                    

Az egyik nap sírva érkeztél haza az edzésről, mivel akadt néhány bunkó srác, akik beszólogattak neked az alacsony termeted miatt, és amiért nem rendelkeztél olyan kifejlett állóképességgel, mint a többség. Te persze azon nyomban megvédted magad, mégpedig úgy, hogy visszaszóltál nekik, azonban ez csak olaj volt a tűzre, hiszen nem is sejthetted, hogy ez az egész piszkálódás verekedésbe fog átmenni. Hiába próbáltál védekezni ellenük, mivel többségben voltak, te pedig egyes egyedül, így néhány csúnya véraláfutással és egy pár zöld folttal végezted, amiknek a többsége az arcodon és a karjaidon kaptak helyet, tehát még csak eltakarni sem tudtad volna őket. Nem a fájdalom miatt pityeredtél el, hiszen azt már a hosszú évek alatt megtanultad kezelni. Sokkal inkább a megaláztatottságtól és mert tudatosult benned, hogy tehetetlen vagy a nálad erősebbekkel szemben. Szóval amikor hazaértél, Levi már régen otthon volt és téged várt, azonban mikor megpillantotta kisírt szemeidet és a megviselt arcodat, amik tele voltak kisebb-nagyobb zúzódásokkal, azonnal elfogta az aggódás és a félelem. Rögtön elkezdett faggatni, hiszen azonnal nyilvánvalóvá vált számára, hogy ezeket a sérüléseket bizony nem az edzés során szerezted, de neked semmi kedved nem volt beszámolni arról, hogy elgyepáltak. Csakis arra vágytál, hogy bezárkózhass a szobába és egy kicsit egyedül lehess végre, ezért úgy tettél, mint aki meg sem hallotta a kérdést és elindultál az emeletre, azonban Levi elkapta a csuklódat és visszarántott, ami újabb fájdalmakat okozott számodra, hiszen a karjaidon is volt néhány véraláfutás, ami miatt a szemeidet ismét ellepték a könnyek. Levi ezt követően felrántotta pulóvered ujját, és amint szemei elé tárult a borzasztó látvány, kezeit ökölbe szorította és csak még idegesebbé vált. Újból megismételte a kérdést, azonban ezúttal már sokkal durvábban és türelmetlenebbül, ami miatt akaratlanul is összerezzentél a félelemtől, és egy kis habozást követően végül megosztottad vele a történteket. Levi csak ledöbbent arccal hallgatta mondandódat, aminek a végéhez érve újból rád tört a sírás, és elpanaszoltad neki azt is, hogy mennyire haszontalannak és gyengének érzed magad emiatt. Levi egy szó nélkül magához húzott és szorosan megölelt, miközben lágy szavaival igyekezett téged megnyugtatni. Egyik tenyere a hátadat simogatta, miközben a másik a tarkódon pihent. Fejedet nyakhajlatába fúrtad és mélyen beszívtad férfias illatát, ami segített abban, hogy egy kicsit lehiggadj.
Másnap reggel mikor egy újabb kemény nap vette kezdetét, az edzőteremben észrevetted azokat a srácokat, akik előző nap bántottak téged, ugyanolyan zúzódásokkal és monoklikkal, amik a te testedet is beborították, csak az övéké valamivel durvább látvány volt. Amint megpillantottak téged, arcukon átfutott a félelem és az ijedtség, ami miatt igyekeztek minél gyorsabban elslisszolni a közeledből. Nem tudtad mire vélni a reakciójukat, de amint elfutottak, megpillantottad Levi-t, aki egész végig a hátad mögött állt, összefont karokkal maga előtt. Ledöbbenve pillantottál fel acélkék íriszeibe, mire ő csak lágyan elmosolyodott, és egy puszit helyezett homlokodra. Innentől kezdve tudtad, hogy rá bármikor számíthatsz, mert meg fog védeni téged mindentől és mindenkitől.

Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett] Where stories live. Discover now