Az egyik reggel korábban kellett elmenned otthonról, ráadásul egy kissé el is aludtál, szóval a készülődés során hátrahagyott cuccaidat szétdobálva, a ház minden helyiségében otthagytad, nem foglalkozva a következményekkel. Levi amint felébredt és a szemei elé tárult a hatalmas kupleráj, amit ráhagytál, egy kissé ideges lett, de ez az érzés kis idő elteltével elillant, amint támadt egy kiváló ötlete, amivel majd megbüntethet téged, amikor hazaérsz.
Egy újabb fárasztó nap után, amikor hazaérkeztél, nem vágytál másra, csak hogy bedőlhess az ágyadba, és jól kialudd magad. Azonban mikor megpillantottad, hogy a szétdobált cuccaid még mindig ugyanott hevernek, mint reggel, egy kissé meglepődtél és nagyon furcsának tartottad, tekintve hogy Levi mennyire rend és tisztaságmániás. Egy váratlan pillanatban arra eszméltél fel, hogy a hátad mögül valami erősen megragadta a nyakszirtedet és elkezdett a fürdőszoba felé vonszolni. Kétségbeesetten próbáltál kiszabadulni szorítása alól,nLevi segítségéért kiabáltál, de semmi haszna nem volt. Amikor sikeresen elértetek a fürdőszobába, hirtelen elengedett, és amint megfordultál, szembetaláltad magad "elrablóddal", akinek a dühös és egyben lesajnáló tekintete szinte lyukat égetett a lelkedbe, de egyúttal mégis megkönnyebbültél, hogy nem egy betörővel van dolgod. Még mielőtt bármit is kérdezhettél volna Levi magánakciójáról, hirtelen a kezedbe nyomott egy felmosóvödröt és egy szivacsot, majd csupán ennyit mondott: "Csillogjon-villogjon!"
Amint világossá vált számodra, hogy mégis miért csinálta ezt, egy lemondó sóhajtás kíséretében neki is álltál összepakolni minden egyes szétdobált cuccodat, majd pedig minden egyes helyiségben alaposan le is törölgetted a bútorokat, és persze fel is mostál. Igyekeztél a lehető legprecízebb lenni, de mivel már így is piszok fáradt voltál, nem igazán tudtál rendesen koncentrálni, ami miatt Levi néhány rosszalló pillantás kíséretében kétszer is újrakezdette veled az egész ház újratakarítását. Komolyan úgy érezted, mintha élvezné azt, hogy kínozhat téged. A harmadik alkalommal végül sikerült az ő igényeinek kielégítően összetakarítanod, azonban már olyan szinten hullának érezted magad, hogy kis híján az ájulás szélére kerültél. Elvánszorogtál hát a fürdőszobába, hogy lepakold a takarítóeszközöket és a vegyszereket, majd miután vettél egy gyors zuhanyt, elkezdted magadra venni a pizsamádat. Amikor kiléptél a fürdőből, már olyan szinten kábának érezted magad, hogy sikeresen megbotlottál a nappali szőnyegében, ami miatt el is tanyáltál volna, ha Levi hirtelen nem terem ott előtted és nem tart meg erős karjai között. Csak egy pillanat erejéig hunytad le a szemeidet, azonban ez az idő pont elég volt arra, hogy mély álomba szenderülj.
Levi-nak több se kellett, azon nyomban felvett az ölébe, majd menyasszony pózban bevitt téged a hálószobába, ahol lefektetett az ágyra. Alaposan betakargatott, majd bemászva melléd, szorosan a karjaiba zárt, és ő maga is álomra hajtotta a fejét.
Ez az eset egy életre szóló lecke volt számodra, hogy legközelebb minimum 2 perccel hamarabbra beállítsd az ébresztődet, hogy legyen időd mindent rendesen a helyére pakolni. Végtére is...Nem mindegy, hogy reggel 2 percet, vagy pedig késő este 2 órát töltesz el a padló sikálásával.
YOU ARE READING
Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett]
FanfictionEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Levi Ackermanról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket és...