❤️Amikor egymás ruháit viselitek❤️

1K 44 0
                                    

Nos, Levi még soha nem kényszerült arra, hogy a te ruháidat viselje, ugyanis méretbeli különbségeitekből adódóan valószínűleg fel sem tudta volna magára küszködni sem a nadrágjaidat, sem pedig a pólóidat. Ellenben te elég gyakran fel szoktad magadra húzni a nagyobb méretű pulóvereit, hiszen nagyságuk miatt borzasztóan kényelmesek voltak, de ezen kívül egyszerűen imádtad, ahogyan az egész ruhadarabot belengi Levi kellemes, megnyugtató illata, ami keveredik a feketetea jellegzetes aromájával, a kettő pedig olyan tökéletes kombinációt alkotott, aminél jobbat elképzelni sem tudtál volna. Teljesen elkábított, és ezzel egyidőben teljes egészében képes volt téged megnyugtatni, amikor a bőrödön érezhetted annak a személynek a ruháját, aki a legfontosabb számodra, hiszen úgy érezted, hogy ezáltal eggyé váltál vele.
Levi-t nem igazán szokta zavarni, amikor meglátja rajtad az egyik ruháját, sőt, kifejezetten aranyosnak találja, hogy szinte elveszel a néhány mérettel nagyobb pulóver alatt. Ha például egy Felderítő út miatt kénytelen vagy egyes egyedül ágyba bújni, és nélküle lehunyni a szemeidet, akkor is mindig magadra húzod az egyik ruháját, hiszen ez az egyetlen módszer, ami képes téged annyira megnyugtatni, hogy aztán el tudj aludni.

Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon