❤️Ahogyan nevelnétek a gyermekeiteket❤️

1.5K 85 2
                                    

Talán nem leplek meg túlságosan azzal, ha azt mondom, hogy kettőtök közül te vagy az engedékenyebb szülő. Mindig próbálsz a gyermekeid kedvében járni, ha valamire nagyon vágynak, azt te minden esetben próbálod teljesíteni, te vagy az, akihez elsőként odamennek, amikor játszani támad kedvük, vagy ha éppen egy kis zsebpénzre van szükségük. Te vagy a gondoskodóbb, lévén, hogy te töltöd be az anyai szerepet. Ha a gyerekeid megbetegednek, legtöbb esetben te vagy az, aki figyelni és vigyázni szoktál rájuk, te adod be nekik a gyógyszereket, és te fekszel ott mellettük, amíg nagy nehezen sikerül elaludniuk.
Levi a szigorúbb fél szerepét tölti be. Igaz, arra soha nem vetemedne, hogy kiabáljon, vagy megüsse a gyermekeiteket, elég csupán a már jól ismert szigorú tekintetét alkalmaznia, máris tudják a lurkók, hogy amit tettek, az bizony nem helyénvaló. Nem szükséges agressziót alkalmaznia, hiszen enélkül is tökéletesen el tudja érni, hogy a gyerekek tiszteljék őt. Ő az, akivel a gyerkőcök tanulni szoktak, ha pedig valamivel elakadnak házi feladat írás közben, akkor hozzá mennek oda segítséget kérni, Levi pedig örömmel fogadja ezt. Ezen kívül ő a védelmezőbb típus kettőtök közül. Ha bárki bántani meri a "kölykeit" akár szavakkal, akár cselekedetekkel, az jobban teszi, ha messzire elkerüli Levi-t ha, életben szeretne maradni, ugyanis abban biztos lehetsz, hogy senkinek nem fog megbocsátani, ha valamilyen módon ez történne, hiszen az, hogy a gyermekeit sírni vagy szenvedni látja, az számára olyan, mintha a szívét kitépnék a helyéről. Ha neked valamilyen okból kifolyólag nincs időd arra, hogy játssz velük, akkor vonakodva ugyan, de odamennek az édesapjukhoz, aki egy kis noszogatás után mindig be szokta adni a derekát és belemegy abba, hogy társasozzon, vagy éppen bújócskázzon egyet a szeme fényeivel. Igaz, elég ritkán teszi meg azt, hogy a gyermekeit önszántából magához ölelje, vagy megpuszilja, viszont erre nincs is olyan nagy szükség, hiszen a lurkók enélkül is pontosan tudják, hogy az apukájuk nagyon szereti őket. Azonban ha már nagyon ki vannak éhezve a szeretetére, akkor egyszerűen csak odaszaladnak hozzá és az ölébe ugranak, miközben szorosan magukhoz ölelik őt.
És még egy plusz dolog: Vannak olyan alkalmak, amikor a gyermekeitek az éjszaka közepén megjelennek a hálószobátokban, és mivel Levi eléggé éber alvó, ezért felébred a legkisebb zajra is, azonban amikor megpillantja, hogy a két kicsi az ajtóban állnak, szó nélkül odamegy hozzájuk és befekteti őket az ágyatokba. Azt ugyan nem vallaná be soha senkinek, de sokkal nyugodtabban alszik ilyenkor, amikor mind a három személyt maga mellett tudhatja, akik a legközelebb állnak a szívéhez.

Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora