😴Ahogyan felébreszt😴

1.2K 56 0
                                    

Levi általában kíméletes és gyengéd, ha a felkeltésedről van szó, hiszen mindig is szerette nézni a békés, nyugodt arcodat alvás közben, és mindig is nagy szívfájdalma volt, amikor véget kellett vetnie az aranyos látványnak, ami minden egyes alkalommal a szemei elé tárult. Mind tudjuk, hogy Levi mennyire rossz alvó, és hogy naponta mindössze 2-3 órát tud csak aludni az inszomniája miatt, ezért hát nem meglepő, hogy a te felébresztésed előtt ő már hosszú órákkal ébren van, és ezt az időt vagy a papírmunkáival, vagy pedig az arcod szugerálásával tölti el. Nem ritka, hogy ilyenkor halkan suttogva elkezd hozzád beszélni olyan dolgokról, amiket soha senki mással nem osztana meg, és bár tisztában van vele, hogy abban az állapotban nem hallasz semmit ebből az egészből, őt mégis egyfajta megkönnyebbültséggel tölti el, hogy kibeszélheti magából a nyomasztó gondolatait.
Legtöbbször a hajad, illetve az arcod simogatásával szokott téged felébreszteni, de ha ez nem válik be, akkor elkezdi gyengéden rázogatni a válladat, miközben a neveden szólít, majd miután nyugtázta magában, hogy sikerült téged felébresztenie, rögtön az első dolga az, hogy az arcodhoz hajol, és egy gyengéd csókot helyez ajkaidra.
Mióta egy párt alkottok, mindössze egyszer fordult elő, hogy a lustaságnak sikerült eluralkodnia rajtad, és az Istenért sem szerettél volna felkelni aznap az ágyból, így Levi-nak drasztikus eszközökhöz kellett folyamodnia. Nem volt rád mérges, nem kiabált veled, és nem próbált meg erőszakkal kiráncigálni a takaró alól, csupán szépen csendben elsétált a fürdőbe, ahol egy közepes méretű edényt teleöntött jéghideg vízzel, majd visszasétált a szobába, és egy az egyben lelocsolt vele. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy azóta kétszer is meggondolod, hogy érdemes-e túlságosan sokáig lustálkodnod.

Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett] Where stories live. Discover now