❤️Milyen fajta szerelmespár vagytok❤️

962 34 0
                                    

A "csendes szerelmespár. "
A ti kapcsolatotok voltaképpen egy nyílt titok, hiszen mindenki úgy tesz, mintha nem tudna rólatok, de mindeközben mindenki számára teljesen egyértelmű, hogy kettőtök között szerelmi viszony van már hosszú hónapok óta. Nem igazán szeretitek nyílvánosan is kimutatni, hogy együtt vagytok, viszont elő szokott fordulni, hogy elcsattan közöttetek egy-egy futócsók, ami mások szeme láttára történik, de például olyat, hogy publikusan smároljatok, vagy ölelkezzetek, soha nem tennétek, hiszen mindketten tiszteletben tartjátok azt, hogy valószínűleg mások nem igazán szeretnének szem és fültanúi lenni a ti cuppogásotoknak. Viszont ettől függetlenül az emberek úgy gondolják, hogy összeilletek, hiszen a korodhoz képest elég nagy felelősségtudatod van, és sok dologban megegyezik az álláspontotok, valamint világszemléletetek Levi-al. Ezen kívül kedves, határozott, nőies és törődő vagy, de ha a helyzet úgy hozza, akkor egy igazi seggfej is tudsz lenni, csak úgy, mint szerelmed, de szerencsére csak nagyon ritkán van arra szükség, hogy elővedd a durvább oldaladat. Mindenki úgy gondolja, hogy te vagy az a személy, aki Levi életébe fényt és boldogságot hozott, hiszen mióta egy párt alkottok, sokkal nyugodtabbnak és boldogabbnak tűnik, mint azelőtt, ezért mindenki megadja számodra a kellő tiszteletet, hiszen mégis ki lenne az az elvetemült, aki ne szeretne jó viszonyt ápolni Levi Ackerman kedvesével?

Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora