Mindannyian tisztában vagyunk Levi múltjával, és azzal, hogy miután Kenny elhagyta, teljesen magára volt utalva, így hát nem meglepő, hogy kénytelen volt idejekorán megtanulnia gondoskodnia magáról. A főzés megtanulásán és a pénz illegálisan történő megszerzésén kívül azonban még a frizuráját is saját magának vágta le, így hát azt hiszem nem lepek meg senkit, ha azt mondom, hogy a te hajkoronáddal is szokott néha-néha foglalkozni, főleg akkor, ha külön megkéred rá.
Levi mindig is szerette piszkálgatni, fonogatni, fésülgetni a tincseidet, azonban az, hogy egy rendes frizurát is elkészítsen neked, viszonylag sokáig meg sem fordult a fejében, egészen addig a napig, amíg elő nem álltál azzal a kéréseddel, hogy segítsen neked valahogyan összefogni a hajadat, mivel te nem látod, hogy hátulról mégis hogy nézhet ki. A legtöbb esetben vagy leengedve szoktad hordani, vagy egy laza kontyban összegumizod, azonban aznap egy kis változatosságra vágytál, éppen emiatt fordultál Levi-hoz, hogy segítsen kitalálni valamit. Igaz, azt akkor még nem tudhattad, hogy valóban ért is a hajcsináláshoz, viszont reménykedtél abban, hogy ha segíteni nem is tud, legalább néhány jó ötlettel el fog téged látni. Persze féltél attól is, hogy teljesen hülyének fog nézni, és elzavar téged, de nagy meglepetésedre semmi ilyesmi nem történt, ehelyett türelmesen elkezdte vizsgálgatni a tincseidet, majd szó nélkül leültetett téged az ágyra, hogy kényelmesen hozzáférhessen hajadhoz, és el is kezdte a munkálatokat. Aggódtál, hogy nehogy összegubancolja az újonnan kivasalt hajszálaidat az ügyetlenkedésével, de még mielőtt feleszmélhettél volna, Levi el is készült, amin te igencsak meglepődtél. Azonnal a fürdőszoba tükörhöz siettél, hogy megnézhesd Levi alkotását és azt kell mondjam, kellemesen kellett csalódnod. Egy egyszerű frizurát készített neked, ami mégis annyira jól sikerült, mintha csak egy profi fodrász készítette volna azt el: Kettéválasztotta a hajadat, majd mind a két oldalt befonta parkettába, azonban nem a szokásos módon, amit te magad is ismertél, hanem egy teljesen másik módszerrel, amivel sokkal szebb és sokkal különlegesebb lett a végeredmény. Onnantól kezdve pedig már nem volt kérdés számodra, hogy legközelebb is őt kérd meg, hogy megcsinálja a hajadat. És így történt, hogy attól a naptól kezdve szinte minden reggel Levi volt az, aki elkészítette az aznapi frizurádat, amikkel kivétel nélkül mindig meg voltál elégedve. Volt hogy csak az oldalsó tincseidet hátrafonta, hogy azok ne lógjanak a szemedbe. Volt, hogy készített neked néhány fonatot oldalra, majd a hajadat felfogta egy kontyba, ezáltal egy ismételten csak gyönyörű végeredményt kapva. És a variációkat még napestig lehetne sorolni, viszont annyiban megegyezhetünk, hogy minden egyes alkalommal kitett magáért és igyekezett a legprecízebb lenni. Ilyenkor az egyetlen dolog, amit tenni tudtál, az a mosolygás és a kuncogás volt, hiszen hihetetlenül aranyosnak találtad, ahogyan Levi ennyire koncentrál és hogy mindeközben mennyire élvezi azt, amit csinál.
YOU ARE READING
Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett]
FanfictionEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Levi Ackermanról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket és...