❤️Amikor együtt fürödtök❤️

1.6K 68 2
                                    

Ritkán ugyan, de elő szokott fordulni, hogy egy fárasztó nap után együtt vonultok el a fürdőszobába, hogy egy kényeztető fürdő mellett egy kicsit tudjatok nyugodt körülmények között beszélgetni és relaxálni. Olyankor Levi mellkasának dőlve ülsz a kinyújtott lábai között, és nem ritka, hogy fel szokta ajánlani, hogy megmossa a hajadat, vagy a hátadat, amit te mindig nagy örömmel elfogadsz tőle. A másik véglet pedig, hogy egymással szemben ültök, és mivel eléggé szégyenlős vagy, ezért nyakig el szoktál merülni a habok között, amit Levi mindig is aranyosnak tartott, hiszen ilyenkor még ránézni is alig mersz. Ha játékosabb kedvedben vagy, nem kizárt, hogy elkezded szerelmed arcába locsolni a vizet és a habot, aminek ő nem igazán szokott örülni, amit legtöbbször úgy tudat veled, hogy a csuklódnál fogva szorosan magához ránt téged, hogy a mellkasod szorosan az övének préselődjön és közben arra is ügyel, hogy férfiassága a fenekednek nyomódjon, majd egy kissé elidőzve paradicsomvörös arcodon élvezi, ahogyan tekintetét kerülve próbálod meg leplezni, hogy valójában mennyire zavarban vagy a közelségétől, és attól, ahogyan meztelen testetek a másikéhoz simul. Ha pedig eljutottatok ehhez a fázishoz, akkor kezdhetsz aggódni, hiszen ha már sikerült a karjai közé vonnia téged, akkor nem kizárt, hogy elcsattanjon egy-egy szenvedélyes csók, vagy néhány kisebb nagyobb puszi és harapás a vállaidon, illetve a nyakadon. Az ezt követő dolgokat pedig inkább a fantáziátokra bízom, de az biztos, hogy ha Levi olyan hangulatba kerül, akkor nem valószínű, hogy egyhamar sikerül magadat kiszabadítanod a fogságából, hiszen addig nem fog hagyni menekülni, amíg nem teljesíted a vágyait, amik esetenként mocskosabbnál mocskosabb titkokat rejtegetnek. De persze végül te sem bánod meg soha, ha a dolgok így alakulnak, hiszen minden egyes aktus, ami a fürdőszoba falai között történik, felejhetetlen élmény mindkettőtök számára. Ilyenkor szoktál elgondolkodni azon, hogy talán gyakrabban kéne ellenkezned szerelmedden szemben, hiszen azok a dolgok, amiket ő büntetésnek hív, valójában földöntúli gyönyört és élvezetet okoznak nem csak neked, de neki is.

Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett] Onde histórias criam vida. Descubra agora