Rengeteg dolog van, amivel tudatni tudjátok az egymás iránt érzett szereteteteket, mint például a csók, az ölelés, a szeretkezés, stb...De vannak olyan helyzetek, ahol elég, ha csupán egy kis figyelmességgel ajándékozzátok meg egymást.
Levi nagyon szereti a fekete teát, és minden alkalommal, mikor kiönti magának a csészéjébe, természetesen arról is gondoskodik, hogy neked is töltsön egy adagot, amit aztán előszeretettel oda is visz hozzád, és ezután együtt szoktátok meginni azt egy kis nyugodt beszélgetés keretében.
Vagy ott vannak azok az alkalmak, amikor esténként annyira fáradtan érkezel haza az egész napos edzés után, hogy amint leülsz a kanapéra, rögtön el is nyom téged az álom. Levi olyankor óvatosan fel szokott téged venni az ölébe és felcipel a hálószobátokba, ahol miután befektetett téged az ágyba, alaposan be is takargat, majd egy apró puszit nyomva homlokodra, végigsimít hajtincseiden, miközben azon mereng, hogy mennyire nem lesz szíve téged holnap reggel már hajnalban felébreszteni.
Reggelenként ha egyikőtök sem siet a dolgára, akkor is általában sokkal hamarabb szokott felébredni nálad, és olyankor mindig szeret neked ágyba reggelivel kedveskedni, amit te persze mindig nagyra értékelsz, hiszen mi más jobb dolog van annál,a mikor a szerelmed egy tálcányi gőzölgő finomsággal ébreszt fel téged édes álmaidból?
Mindemellett ott van maga a tény, hogy hiába éltek egy párként, mégis úgy gondoskodik rólad és úgy vigyáz rád, mintha csak az édes lánya lennél. Ha beteg vagy, akkor ápol, figyel arra, hogy meghallgassa a problémáidat és ha tud, akkor minél hamarabb segít is megoldani őket, vigasztal, amikor szomorú vagy, bátorít, amikor tanácstalannak és elveszettnek érzed magad, segít mind a fizikai, mind a szellemi gyakorlásokban, amiket az edzéseken megkövetelnek a kadétoktól, és ha ez mind nem lenne elég, tudatja veled és ki is mutatja irántad az érzelmeit, de legfőképpen azt, hogy nagyon szeret téged és bármit hajlandó lenne elkövetni azért, hogy neked a legnagyobb örömöt okozza.Csak úgy, mint Levi esetében, neked sem szükséges lehoznod a csillagokat az égről, néha elég csupán annyi is, hogy bevásárlás közben észben tartod, hogy a kedvenc fekete teája éppen kifogyóban van, ezért hát leemelsz egy adagot a polcról és beteszed a kosárba, hogy aztán otthon megnyugtathasd afelől, hogy egyetlen napot sem kell eltöltenie kedvenc itala nélkül.
Mind jól tudjuk, hogy Levi-nak eléggé sajátos hajstílusa van, amit ráadásul ő maga szokott karbantartani, azonban néha akadnak olyan helyzetek még számára is, amikkel nem igazán tud egymaga mit kezdeni, és a tarkójánál lévő haj lenyírása éppen ezek közé a dolgok közé tartozik. Anélkül, hogy egy szót is kellene szólnia, te rögtön ott teremsz mögötte, és egy határozott mozdulattal elveszed a kezéből az ollót, majd neki is vágsz a tökéletes frizura elkészítésének, ami a rutinodnak és a hosszúra visszanyúló tapasztalataidnak köszönhetően hipp-hopp elkészülsz vele, Levi pedig elégedetten veheti szemügyre a munkádat, amit néhány elégedett hümmögéssel és egy: "Kösz szépen kölyök!"-kel szokott díjazni.
És végül, de nem utolsó sorban a masszázs...Oh, azok a hosszúra elnyúló, jóleső masszázsok, amit nem csak Levi, de még te magad is kiélvezhetsz, ha elég ügyes vagy hozzá.
Na de most nem ez a lényeg, hanem az, hogy Levi számára az, hogy egy kicsit megdolgozod az izmait az ujjaiddal, nem csupán felemelő és kellemesen borzongató érzés, hanem valóban nagy segítség, hiszen azért valljuk be, hogy a nap folyamán rengetegszer kell használatba vennie az erejét, amitől előbb-utóbb még ő maga is ki tud merülni, még akkor is, ha az emberiség legerősebb katonájáról beszélünk. De ha már sikerült eljutnunk a testi érintkezésekhez, akkor sem muszáj pont ezt a példát felhoznom, hiszen az időnkénti sebeinek a leápolásáról is te gondoskodsz, ami szintén nagy segítség számára, hiszen önszántából biztos, hogy senkit nem kérne meg arra, hogy segítsen neki, de így, hogy te ott vagy mellette, ha akarná se tudná ezeket elrejteni előled, hiszen az évek alatt már annyira kiismerted a tetteit, a hangját és az arcvonásait, hogy elég csupán egyetlen pillantást vetned rájuk, rögtön észreveszed rajta még azt is, ha csupán csak a körme tört le.
ESTÁS LEYENDO
Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett]
FanficEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Levi Ackermanról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket és...