Kettőtök közül Levi az, akit a rémálmok gyakrabban gyötörnek. Szinte nincs is olyan éjszaka, amikor ne riadna fel a halott barátai, az odaveszett osztaga, vagy pedig a nehéz és szenvedésekkel teli gyerekkora miatt. Az évek alatt sikerült megbékélnie és kezelnie ezeket a nyomasztó érzéseket, de sajnos még mostanság is előfordul vele, hogy ha valami olyat álmodik, amiben rengeteg vér és holttest szerepel, akkor egy sikolyhoz hasonlító hanggal pattannak ki a szemei a helyükről, amire természetesen te is ugyanúgy felriadsz. Van, hogy annyira rosszul érinti a lelkét ez a rengeteg fájdalom, hogy még a könnyei is elkezdenek folyni és halk zokogásban tör ki. Olyankor mindig odabújik hozzád, és a karjaid között próbál meg nyugalmat találni, te pedig egy pillanatig sem ellenkezel, megnyugtató szavakkal és a haja simogatásával próbálod őt elaltatni.
Nagyjából veled is ez a helyzet, viszont vannak olyan alkalmak, amikor úgy érzed, hogy képtelen vagy visszaaludni. Olyankor le szoktál menni a konyhába, hogy készíts magadnak egy teát, ami általában mindig segít a megnyugvásban. Mivel Levi alapból is eléggé éber alvó, ezért rögtön felébred, amikor azt érzi, hogy nincs mellette senki, akit magához ölelhetne. Mindig lemegy hozzád, hogy ellenőrizze, minden rendben van-e veled, azonban a szótlanságod láttán azonnal sikerül rájönnie, hogy rémálmod volt. Mindig megpróbál óvatosan kérdezgetni téged, vagy pedig arra ösztönözni, hogy bármi is szerepelt az álmodban, azt neki nyugodtan elmondhatod. És végül mindig el is szoktad mesélni neki, ő pedig csak csendben, figyelmesen végighallgat téged és próbál megnyugtatni, hogy ezek a dolgok csupán a képzeletedben léteznek, nincs mitől félned, hiszen ő melletted van és vigyázni fog rád. Kis idő elteltével pedig, miután kiadtad magadból, visszamentek a szobátokba és megpróbáltok visszaaludni. Sokáig csak forgolódsz, de miután Levi átölel téged a derekadnál keresztül és megpuszilja a válladat, sikerül egyre inkább megnyugodnod, végül pedig a biztonságos érzetet keltő ölelésében sikerül álomra hajtanod fejedet.
ESTÁS LEYENDO
Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett]
FanficEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Levi Ackermanról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket és...