Már az elején szeretnék figyelmeztetni mindenkit, hogy ezek csupán az én véleményeim, amik nem biztos, hogy egyezni is fognak a tieitekkel.
Mint minden embernek, úgy természetesen Levinak is vannak óriási hibái és rossz döntései az életében. Mivel nem is annyira régen megtisztelt a téged a bizalmával és elmesélte neked a múltbéli életét, hogy milyen volt a gyerekkora, kik voltak a barátai, hogyan került a Felderítő egységbe, stb...így azon nyomban körvonalazódott benned, hogy Levi igencsak döntésképtelen. Egyértelmű, hogy nem akartál visszaélni a bizalmával és az arcába lökni a hibáit, ezért inkább magadban tartottad. Az első, és talán a legnagyobb félrelépés véleményed szerint az volt, amikor Levi engedte nagybátyjának, Kenny-nek, hogy csak úgy lelépjen és magára hagyja az akkor még igencsak fiatal fiút. Neked rögtön az első gondolat, ami akkor megfordult volna a fejedben, az az, hogy rögtön utána szaladj és akárhogy is, de maradásra bírd valahogy. Hiszen ha valakit "szeretünk" és "szükségünk van rá", akkor azt nem hagyjuk csak úgy lelépni. Persze azzal egyáltalán nem voltál tisztában, hogy kettejük között milyen kapcsolat volt, de ettől függetlenül te biztos, hogy így cselekedtél volna magadat ismerve.
A második dolog már a barátaival kapcsolatos, Isabel-el és Farlan-al. Óriási hibának és egy borzasztóan rossz döntésnek találtad, amikor megtudtad, hogy Levi az első Felderítő úton, amin együtt vettek részt, egyedül indult el azzal a céllal, hogy véget vessen Erwin Smith életének. Hiszen...Ha a csapattal marad, és nem vágtázik előre, akkor talán megakadályozható lett volna az a tragédia, ami szeretett barátaival történt. Bár ez nem biztos, hiszen az is lehetséges, hogy velük együtt ő is odaveszett volna a borzasztó látási viszonyok miatt, de ettől függetlenül őt túlságosan fűtötte a bosszú és a rá kiszabott kötelessége, mintsem,hogy megengedje, hogy a barátai is vele tartsanak. Nyilván ő csak jót akart, és védelmezni akarta őket azzal, hogy mindent magára vállal, de végül pont ez lett a veszte.
A harmadik dolog, amivel szintén nem értettél egyet, az Levi osztagának "cserbenhagyása" volt. Természetesen nem arról volt szó, hogy valóban cserben hagyta őket, csupán Erwin parancsát teljesítette azzal, hogy elment, és a manőverfelszerelését megtöltötte gázzal, de mint ahogyan azt ő is mondta, éppen elég lett volna számára a hazafelé vezető úton, de ettől függetlenül mégis elment, és magára hagyta a csapatát, hogy védelmezzék Eren-t, ami óriási hibának bizonyult, hiszen a titánfiún kívül mindannyian odavesztek. Ha velük maradt volna, akkor talán ez a tragédia is megelőzhető lett volna, hiszen ő rendelkezett olyan erővel és gyorsasággal, hogy leterítse Annie-t, aki Eren-t üldözte. Azonban ebben az esetben is meg kell néznünk az érme másik oldalát, hiszen csak úgy mint Isabel és Farlan esetében, nem kizárt, hogy itt is ugyanúgy odaveszhetett volna a társaival együtt. (Abba már ne menjünk bele inkább, hogy ez az egész szituáció Eren-ről és az ő döntéséről szólt, mert most csak és kizárólag Levi szemszögéből vizsgáltam a dolgokat.)
CZYTASZ
Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett]
FanfictionEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Levi Ackermanról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket és...