Már napok óta rosszul érezted magad: Émelyegtél nem volt étvágyad és egyfolytában szédültél. Egy darabig azt hitted, hogy valószínűleg csak elronthattad a gyomrodat, azonban Levi unszolására végül mégis csak elmentél kivizsgáltatni magadat. Mivel ő kénytelen volt a csapatával egy újabb felderítő útra menni, ezért egyedül kellett menned...És milyen hatalmas nagy szerencse volt ez, ugyanis amint megtudtad, hogy állapotos vagy, rögtön elfogott a félelem, hiszen nem tudtad, hogy Levi mégis hogyan reagálna, ha megtudná. Elég korainak tartottad még azt, hogy családot alapítsatok, de ettől függetlenül te hihetetlenül boldog voltál a hír hallatán. Egy komplett tervet eszeltél ki estére, mire Levi hazaért hozzád. Úgy tervezted, hogy feltűnésmentesen, vacsora közben kitudakolod valahogy, hogy mit szólna ahhoz, ha egy boldog családban élnétek, gyerekekkel együtt. Szépen meg is terítetted hát az asztalt, ráadásul a kedvenc ételét főzted meg neki. Amint elég bátorságot merítettél magadban ahhoz, hogy előhozakodj ezzel a kérdéssel, fel is tetted neki. Levi-t először meglepte a kíváncsiságod, de végül egy kedves mosolyra húzva ajkait, azt válaszolta, hogy ez lenne minden álma, amit valaha kívánhatna magának. Egy kissé elérzékenyültél válaszától, amit ő természetesen azonnal észre is vett rajtad, és aggódó pillantásokat vetve feléd, felállt addigi helyéről, és átsietett a te oldaladra, ahol leguggolt eléd, miközben végigsimított a combodon, így próbálva megnyugtatni téged. Egy darabig faggatózott, hogy mégis mi bánthat téged, mire te lágyan megráztad fejed, majd boldog mosolyra húzva ajkaidat, tenyeredet a hasadra helyezted, és elmondtad neki. Néhány másodpercig csak döbbenten meredt hol íriszeidbe, hol pedig a hasadra, és valószínűleg fel sem fogta igazán, amit mondtál neki, de amint tudatosult benne, hogy rövidesen szülők lesztek, szemei csillogni kezdtek a boldogságtól, és nyakadba borulva kezdte el hullatni örömkönnyeit. Te azért még rákérdeztél, hogy nem-e haragszik rád emiatt, mire ő csupán annyit válaszolt, hogy soha nem tudna rád ezért haragudni, sőt, éppen ellenkezőleg: Ez a hír tette a legboldogabbá eddigi élete során, amiért mérhetetlen hálát érzett irántad.
ESTÁS LEYENDO
Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett]
FanficEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Levi Ackermanról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket és...