Egyikőtök sem az a kimondottan horror rajongó, hiszen maga az életetek, és ahogyan végig kell néznetek nap mint nap, ahogyan ártatlan emberek halnak meg körülöttetek, akiken nem minden esetben tudtok segíteni, már az maga horrorisztikus. De volt néhány eset, amikor unalmas estéiteken Levi a tévécsatornákon kapcsolgatva rábukkant egy izgalmasnak ígérkező filmre, amiről eleinte azt hittétek, hogy csak egy ártalmatlan akciófilm. Nem kellett sokat várnotok, elég volt számodra végigfigyelni a legelső jumpscare-t, hogy rájöjj, hogy amit jelenleg néztek, az bizony horror. Végigpillantottál a melletted fekvő szerelmeden, aki fapofával nézte a képernyőt. Nem úgy tűnt számodra, mintha egy pillanatra is megijedt volna, inkább érdeklődően figyelte az eseményeket, ezért úgy döntöttél, hogy nem szólsz neki, hogy nézzetek valami mást, hanem inkább félve végignézed a filmet. Nem telt el negyed óra sem, a helyzet egyre bonyolultabbá vált, ugyanis szó szerint annyira be voltál már szarva, hogy inkább a kezeidet a szemeid elé téve próbáltad meg kizárni azt, ami a képernyőn volt. Ez volt az a pillanat, amikor megbántad, hogy nem szóltál Levi-nak arról, hogy nagyon de nagyon nem bírod az ilyen jellegű dolgokat, és abban is biztos voltál, hogy éjjel nem fogsz tudni aludni egy szemhunyásnyit sem. Természetesen, amikor már hátat fordítottál a tévének, és a takarót a fejedre húzva kezdtél el sírni a félelemtől, az már Levi-nak is feltűnt, ezért megszakítva figyelmét a filmmel, átölelve a derekadat, szorosan a hátadnak simult, és apró puszikkal kezdte el behinteni arcodat, miközben letörölte könnyeidet az arcodról, a füledbe pedig ezt suttogta: "Nem kell félned semmitõl, mert én mindentől meg foglak védeni."
Ekkor szembefordultál szerelmeddel és szorosan a mellkasához bújva összeszorítottad szemeidet, és megpróbáltad álomra hajtani a fejedet, amit Levi lágyan megmosolygott, ugyanis hihetetlenül aranyosnak találta, hogy ennyire kiszolgáltatott vagy jelenleg, és szerette, mikor éreztethette veled azt, hogy vigyázhat rád. A következő pillanatban egy lágy csókot helyezett fejtetődre, majd gyengéden elkezdte hátadat simogatni, ezzel elérve, hogy végre egy kicsit lenyugodj. Mindig is szerettél Levi karjaiban feküdni, hiszen olyankor mindig úgy érezted, hogy semmitől nem kell félned, mert meg fog téged védeni mindentől, és ez természetesen most sem volt másképp. Ahogyan minden egyes levegővétellel orrodba kúszott az a jellegzetes, kellemes illata, a remegésed is fokozatosan kezdett alábbhagyni, és végül sikerült átlépned az álmok világába.
BINABASA MO ANG
Levi Ackerman Boyfriend Preferences [Befejezett]
FanfictionEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Levi Ackermanról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket és...