15.11.Uživatel Mr.Sušenka se spřátelil s uživatelem Black Tea.
1.12. 22:13
Mr.Sušenka: Ahoj :)
Black Tea: Prosím?
Mr.Sušenka: Zdravím tě ;) Co jinýho?
Black Tea: Ehhhh...
Black Tea:Okayy..
Black Tea: Ahoj?
Black Tea: Co jsi vůbec zač?
Black Tea: Známe se? Nepamatuji se že bych si tě přidával mezi přátele.
Mr.Sušenka: Teoreticky ano, známe, ale ty mě nejspíš neznáš.
Mr.Sušenka: Ale poznáš ;)
Black Tea: Není potřeba...
Mr.Sušenka: Ale no táák. Bude sranda :D
Black Tea: Myslím, že budu žít s klidem dál, když už mi nebudeš psát...
Mr.Sušenka: Ty si teda mrzout :D
Black Tea: .......
Mr.Sušenka: A koukám, že moc výřečný taky nejsi ;D .... Řekl bych že jindy prohodíš víc slov :)
Black Tea: Tak já tě 'neznám' a ty se se mnou bavíš? Bravo, gratuluji génie...
Mr.Sušenka: Většinou naše rozhovory netrvají ani minutu. Bohužel :(
Black Tea: Jen mi slib, že nejsi žádný stalker nebo náš školník... Pak mi to je jedno kdo jsi, nebo co chceš..
Mr.Sušenka: Stalker, a ani školník opravdu nejsem :D ...nazval bych se něco jako tajným ctitelem ;)
Mr.Sušenka: A co chci? Přece tebe <3
Black Tea: Trochu silná slova, nemyslíš?
Mr.Sušenka: Ani bych neřekl ;)
Black Tea: ....
Mr.Sušenka: Už musím jít :( Dobrou noc a sladké sny :*
Black Tea: Sladké sny? Ty mi přiženeš tak akorát noční můry...
Mr.Sušenka: Nebuď na mě tak zlý.. :,(
Zobrazeno
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak a je to tady..Moje první knížka jde do oběhu :D...Abych řekla pravdu, vůbec se na to necítím, ale řekla jsem si že se do toho musím pořádně dát, no a je to tu. Takhle..Bude to spíš taková oddechovka než aby se nad tím muselo nějak hluboce přemýšlet. Taky mám předepsaných pár kapitol navíc a pevně doufám že to opravdu stihnu - a pokud půjde vše jak má, bude ode dneška vycházet každý den jedna malá kapitola ;)......
Předem bych se také chtěla omluvit za formát při zobrazení. Když kapitoly píšu dělám větší mezery, ale Wattpad je prostě Wattpad, a dělá mi s tím co si zachce :')
ČTEŠ
Jednou mě poznáš [Ereri]
FanfictionLevimu zčistajasna začne psát někdo úplně cizí, jak si s tím poradí? Co když zjistí že je to někdo z jeho školy? Bude se snažit přijít na to kdo na druhé straně opravdu sedí? Uvidíme :D Ještě předtím, než začnete číst, upozorňuji, že je to moje prvn...