Trhy

3K 208 16
                                    

3.12. 12:37

Mr.Sušenka: Dnes je ve městě rozsvěcení stromečku a trhy..Nepůjdeš se s přáteli podívat? :)

Black Tea: Nemám proč...A jestli myslíš slovem "přáteli" Petru a Erwina, tak jsi pěkně na omylu. I kdybychom chtěli..Petra má sešlost s těma jejíma slepicema, no a Erwin je prostě Erwin. Ale mě to je tak nějak fuk.

Mr.Sušenka: Tak to mě mrzí :(

Black Tea: Nemá co

Mr.Sušenka: Mohu mít otázku..??
Mr.Sušenka: Máš mě alespoň trošku rád? :)

Black Tea: Promiň, nechci tě nijak urazit, ale píšeme si třetí den a já furt tak nějak nevím co si o tobě mám myslet..

Mr.Sušenka: To je vpořádku. Jsem si jist že si mě oblíbíš ;)

Black Tea: Už jsem ti řekl, jak moc velký egoista jsi?

Mr.Sušenka: Taky tě miluju :*

Zobrazeno

Levi

Je tohle vůbec možný?..I když jsem netušil, kdo mi to psal, tak mě ty slova zahřály u srdce...

No tak...Stejně to je buď nějaký blbý vtip Erwina nebo je to prostě nějaký debil, který se mnou má pár hodin do týdne a tím že mi píše, ze sebe dělá frajera před kamarádama...

3.12. 17:43

Black Tea: Tak jsem se na ty trhy byl nakonec podívat. Pak už byla velká zima a kolem se ochomýtalo tolik lidí, že jsem raději odešel domů.

Mr.Sušenka: Já vím Levi, viděl jsem tě tam :).
Mr.Sušenka: Tak si teď zlato uvař ten čaj, který jsi si koupil, ať nejsi nemocný ;).

Uživatel/ka Mr.Sušenka přejmenoval/a uživatele/ku Black Tea na Levísek ❤️.

Mr.Sušenka: Myslím, že už bylo na čase :)

Levísek ❤️: Ty jsi mě tam viděl? No a pak že nejsi stalker..
Levísek ❤️: Jo a jinak fakt moc děkuju -.- ...

Mr.Sušenka: Kolikrát tě ještě budu muset ujistit, že stalker opravdu nejsem...Byl jsem tam s naší partou :D
[Jinak nemáš za co ;)]

Levi

Jedinou "partu" z naší školy kterou jsem tam potkal, byla tzv. Jean a spol... Do té party patřilo na mě až moc lidí... Nejznámější na škole byl však Jean Kirstein a Marco Bodt, aneb "Ten nejroztomilejší gay pár". Mezi oblíbené pak patřil Eren-nejlepší hráč fotbalového družstva a magnet na holky, Mikasa, Sasha a mohl bych ještě hoodně dlouho pokračovat... Jestli se tedy právě 'Sušenka' nachází mezi těmito asi 15 lidmy, musím si dát hodně velký pozor...

Jednou mě poznáš [Ereri]Kde žijí příběhy. Začni objevovat