13.12. 5:20
Leviho zlato 😘: Dobré ráno :)...
Leviho zlato 😘: Doufám že alespoň jednomu z nás se dnes spí dobře...
Leviho zlato 😘: Nevím proč, ale mám pocit že se dnes něco zásadního stane..
Leviho zlato 😘: Dnes tě budu opravdu hlídat..Co kdyby ti někdo chtěl ublížit?!? :(Levi
Dalo by se říct, že jsem i poklidně spal.
Ano spal...Když mě však začalo budit vybrování telefonu, věděl jsem že znovu neusnu. Ještě před dvěma týdny bych si říkal jaký idiot mi to píše. Když bych si tuto otázku položil dnes, myslím že má odpověď by byla rychlá a jasná..13.12. 5:23
Levísek ❤️: Tak jdi normálně spát..Já se ochráním i sám..
Leviho zlato 😘: Ty jsi ale hrdina ;)
Levísek ❤️: To byl pokyn k tomu zalehnout do postele! Spi!!!
Leviho zlato 😘: Rozkaz kapitáne! ❤️
13.12. 7:15
Levi
Takže drazí přátelé i nepřátelé.. Jsem tu. Já toho Erwina doopravdy jednou zabiju. Donutil mě jít do školy už ve čtvrt na osm. Nejen že mě dnes vzbudil ten ichtyl, ale já budu ještě tvrdnout ve škole o třičtvrtě hodiny navíc!
Když dojdu za Erwinem na domluvené místo, krčí se tam a prohledává si batoh, který jak tak počítám bude plný zbytečností.13.12. 7:38
Levi
Podle Erwinových výpočtů by právě teď měli Armin s Erenem vstupovat do školy. Krčím se pod schodama jak úplnej blázen a čekám na Erwinův pokyn. O všem mě poučil, jak co mám udělat, kdyby se to třeba posralo a tak dále..
13.12. 7:42
Tak a jde se z úkrytu... Tohle bude taková katastrofa.
Erwin měl opravdu pravdu. Asi deset sekund po tom co jsme vyšli zpoza rohu se před námi zjevili. Když jsem se však podíval do Erenova obličeje, viděl jsem v něm jakési překvapení. Najednou jako bych úplně zapoměl co mám dělat. Uviděl jsem tu vylitou vodu, kterou tam předtím Erwin nachystal a tak jsem prostě zaimprovizival. No jednoduše jsem do tý vody šlápnul, a poslední co jsem viděl byl Erenův zděšený výraz.„ Levi, pozooor!!!" byla Erenova poslední slova co jsem zaslechl. Nějak jsem to nevychytal a praštil se při tom pádu do hlavy.
~~~~~~~
Ahoj ❤️. Byla bych moc ráda, kdyby jste mi dali vědět, jak se vám zatím kniha líbí :,)
Takže prosím o váš názor ❤️ Děkuji
~Vaše Akia
ČTEŠ
Jednou mě poznáš [Ereri]
FanficLevimu zčistajasna začne psát někdo úplně cizí, jak si s tím poradí? Co když zjistí že je to někdo z jeho školy? Bude se snažit přijít na to kdo na druhé straně opravdu sedí? Uvidíme :D Ještě předtím, než začnete číst, upozorňuji, že je to moje prvn...