19.12. 0:01
Levi
Právě sedím s Erenem uprostřed kina a kradu mu popcorn, protože se ten šmejd rozhodl koupit jeden velký společný, místo toho abychom měli každý svůj. No co, jeho problém, jestli mě tu chtěl, musí si pro to něco vytrpět.
————
Asi v polovině filmu jsem se začal nudit, ale protože jsem to na sobě nemohl dát nijak znát, jen jsem si opřel hlavu o Erenovo rameno a dál koukal, jak tam po sobě máchají svítícími meči.
Eren se pod mým dotykem zachvěl, ale svoje pocity se snažil nedávat moc najevo.
Rozhlížel jsem se různě po celém kině, a zahlédl jsem jak se Eren jednou rukou štípe do té druhé. Bylo to jako by mu po celém těle lítali hormony a celý se malinko chvěl. Celou situaci jsem ale pochopil až v tu chvíli, kdy se můj pohled zastavil na jeho rozkroku. Vůbec jsem netušil, co bych měl dělat a jak bych se měl zachovat. Přiblížil jsem se tedy k jeho načervenalému obličeji, fouknul na něj a poté jsem se otočil k jeho oušku, kde jsem mu potichu pošeptal pár slov, za které bych se asi normálně styděl.„ Tak takovouhle reakci bych opravdu nečekal." při těchto slovech jsem se opravdu trochu zastyděl, ale poté jsem mu ouško mírně skousl. Dál jsem se rozhodl to prostě nějak dokoukat a nechat ho napokoji. Přeci jenom, on sem chtěl jít. Co by z toho pak měl...? Možná tak jednu velkou bouli v kalhotách.
19.12. 3:00
Levi
Konečně jsem se dostal domů a mohu zalehnout do postele.
Eren se mnou po filmu skoro nepromluvil a byl nějaký zaražený. Bylo od něj však milé, že mě odvezl alespoň domů.. No samozřejmě když mě pozval, no ne?19.12. 15:32
Levi
Já toho Erena fakticky obdivuju. Ve dvě ráno ještě čumí na film, a teď tu běhá po fotbalovém hřišti a střílí jeden gól za druhým.
„ Tak co Eren?" dojde za mnou Marco, který se přišel podívat, jak hraje Jean. Usmíval se a pokaždé, když se někdo z týmu podíval na tribuny, tak mu zamával.
„ No co by.." odpověděl jsem mu suše, až to možná vyznělo trochu zle.
„ Už to víš?" podíval se na mě ustaraně.
„ Myslím, že už to chápu.. Jen tomu všemu tak nějak nemůžu uvěřit." opřel jsem se o zábradlí a podíval se na Marca, který právě zběsile mával Jeanovi.
„ Jen ho prosím nijak nezraň. Ikdyž se to nezdá, Eren je tak trochu citlivka naší party... No myslím, že mi rozumíš." dokončil svoje "hluboké" promlouvání a dál sledoval zápas. Vše jsem mu tak nějak odkýval, a dál se díval na běhajícího a upoceného Erena.
Měl fakt velkou výdrž, a co se týče toho výkonu, o tom ani nemluvím. Nechápal jsem jak tohle všechno mohl takhle s klidem zvládat.~~~~
Ani nevíte, jak špatně se mi psalo, že Star Wars Leviho nebavilo :(. Každopádně já jsem si premiéru užila, a pokud jdete i vy do kina, tak vám přeji hezkou zábavu 😊😊
ČTEŠ
Jednou mě poznáš [Ereri]
Hayran KurguLevimu zčistajasna začne psát někdo úplně cizí, jak si s tím poradí? Co když zjistí že je to někdo z jeho školy? Bude se snažit přijít na to kdo na druhé straně opravdu sedí? Uvidíme :D Ještě předtím, než začnete číst, upozorňuji, že je to moje prvn...