2.12. 6:34
Mr.Sušenka: Dobré ráno, zlatíčko <3
Mr.Sušenka: Jak se dnes vyspinkala má princezna? :*2.12. 6:53
Black Tea: No nazdar..
Black Tea: Spalo by se i líp...Mr.Sušenka: Japato? :(
Mr.Sušenka: Slibuju, že až budeme spát jednou spolu pod jednou dekou, vyspíš se do růžova ;)Black Tea: Tak určitě..
Mr.Sušenka: Nezapoměn si dnes na sebe vzít nějaký sexy oblečení ;)
Zobrazeno
Levi
To je debil. Nikdo mi nebude říkat co si mám vzít kdy na sebe. Vstanu od stolu, dojdu ke skříni, hodím na sebe první normální oblečení, které vypadá vpohodě a jdu. V klidu se nasnídám, vše zapiju černým čajem a odcházím do školy.
Stojím u skříňky a uklízím si učebnice, když slyším, jak mi cinkne mobil. Neříkejte mi, že to je zase "Sušenka". Vytáhnu si ze zadní kapsy kalhot mobil a otevřu ho. No jasně, kdo jiný by to asi byl...
2.12. 7:54
Mr.Sušenka: Dneska ti to moc sluší ;)
Zobrazeno
Levi
Idiot.. Začnu se ohlížet po celé chodbě, ale všude je moc lidí na to abych mohl najít toho, koho hledám.
2.12. 7:55
Mr.Sušenka: Je roztomilé, jak se mě snažíš najít :')
Mr.Sušenka: Víš jak moc rád bych teď šel, objal tě a řekl ti jak ti to moc sluší....Ale nejde to :(Black Tea: Hele klidni se ano? Už včera jsem přemýšlel o tom že si tě zablokuju, takhle si k tomu akorát napomáháš...
Mr.Sušenka: Promiň, promiň. Co máš teď za hodinu? :)
Black Tea: Matiku. Doufám, že ty máš něco jinýho...
Mr.Sušenka: Proč jsi na mě zase tak zlý? Ano bohužel mám..Ale příští biologii máme spolu ;)
Black Tea: Tak to abych se psychicky připravil...
Mr.Sušenka: Na co prosímtě? Nikdy dřív ti moje koukání po tvým zadku nevadilo ;)
Black Tea: PROSÍM?!?!?!??
Mr.Sušenka: ;) :*
Zobrazeno
Levi
Co jsem říkal...Prostě debil, nic víc, nic míň...
~~~~~~~~~
Tak a je tu nový díl...A zatím furt stíhám :D
ČTEŠ
Jednou mě poznáš [Ereri]
FanficLevimu zčistajasna začne psát někdo úplně cizí, jak si s tím poradí? Co když zjistí že je to někdo z jeho školy? Bude se snažit přijít na to kdo na druhé straně opravdu sedí? Uvidíme :D Ještě předtím, než začnete číst, upozorňuji, že je to moje prvn...