Chybí mi?

2.7K 189 15
                                    

7.12. 14:18

Levísek : Ahoj...

Levísek : Jak se máš?

Levísek : Vidím, že ti nejspíš nechybím..

Levísek : Jen jsem se chtěl ujistit, že jsi v pořádku... :)

Levísek ❤️: Vypadá to že otravuju, tak tě nebudu rušit...

Levi

Mám hrozně divný pocit...Jeden den mi nic nenapsal a mě to připadá, jako by mi nepsal celé roky...Chybí mi? Nemůžu to dávat tolik najevo. Vůbec ho přeci neznám, ikdyž on zná mě. Nepíšeme si ani týden a moje srdce pomalu, ale jistě začíná něco cítit. Cítím se takto poprvé, a takovýhle pocit jsem nikdy nezažil. Moc rád bych znal odpovědi na mé otázky, ale musím respektovat, že si chce "Sušenka" udržet tajemství. Oběma nám ale musí být jasné, že to tak dloho nepůjde a pravda vyjde najevo....

Rozhodl jsem se že na to zkusím nemyslet a dohodl jsem se s Erwinem a Petrou, že si uděláme nějakou menší 'párty', v podobě filmového večera. Jdeme k Petře, protože si jí chtějí rodiče pohlídat. Já už u Petry několikrát byl, a s jejími rodiči jsem si pokaždé hrozně moc rád popovídal. Erwina ještě nikdy neviděli a tak hádám, že celý tenhle večer se koná u nich právě kvůli Erwinovi.
Kdyby jen věděli, že Erwinovi je teď Petra tak nějak jedno. Erwin teď chvíli nejde ani po jednom z nás, ale vyhlídl si nějakého kluka od Jeana z party. Neznám ani jeho jméno, ale pokud se to Erwinovi podaří, upřímě toho kluka lituju... Mnohem radši bych totiž šel a řekl Erenovi, jak jsem cítil když se mu podíval do očí, než abych byl Erwinovou kořistí. Proto až zjistím kdo to doopravdy je, budeme pro něj s Petrou držet minutu ticha..

Jednou mě poznáš [Ereri]Kde žijí příběhy. Začni objevovat