12.12. 14:42
Levi
Díky všem těm zprávám, které mi Erwin celý den posílal, musím místo toho abych šel domů, jít za Erwinem do nějaké kavárny ve městě. Co bych však podle Erwinovu urgentu mohl čekat, že ano..? Trochu se toho obávám
„ Tak co chceš?" byla má první slova, když jsem se konečně dopotácel na dané místo setkání.
„ Zítra je ten den Levi! A ty mi pomůžeš ho zrealizovat!" začal se šklebit a přitom vytahoval podivné věci z batohu.
„ Prosím..?" obořil jsem se. Mohl jsem tušit, že opět půjde o nějakou volovinu.
„ Jediný co od tebe budu potřebovat, je to aby jsi zítra ráno přišel v 7:15. Musíš mi odlákat Erena od Armina. Podle všeho co jsem si vytipoval a nasledoval js-..." nestihl to doříct.
„ Počkat, ty jsi ho sledoval?!?!?" trochu jsem se zděsil. Můj pohled mluvil za vše.
„ To teď není podstatný Levi! Zjistil jsem, že spolu do školy přichází přesně v 7:38. Jelikož mají skříňky skoro vedle sebe, pokaždé si věci dají do skříňky a jdou si spolu sednout na chodbu ke stromečku, kde se poté postupně schází celá parta. Co jsem však zjistil je to, že Eren každý den v 7:49 odchází ke skříňkám, kde se různě pohybuje nebo si hrabe ve skříňce....Nebylo by to tak divný, ale on tam většinou zůstává předtím než zazvoní a poté rychle běží k ostatním, aby si toho nikdo nevšiml.." zamyslel se Erwin. Chvíli jsem tyto informace musel ještě vstřebávat.
„ A co tedy chceš ode mě?" zeptal jsem se ho s menší nechutí. Jakby ne, kdyby jste zjistili jaký stalker se s vámi přátelí.
„ Tak to je úplně jednoduché. Přesně v 7:40 vyjmeme z našeho úkrytu a půjdeme "náhodou" kolem. Ty zakopneš, nebo prostě nějak odlákáš Erena aby ti pomohl- což si myslím, že on rád...Já půjdu mezitím s Arminem sám, a pozvu ho ven." usmál se na mě, až jsem se lekl. Tak tohle je fakt, ale až děsivně divný.
„ Co ti na to mám říct Erwine..?" oddychl jsem si a chytl se za čelo.
„ Já věděl, že se na tebe mohu spolehnout." zvedl se, poplácal mě po rameni a šel zaplatit za to svoje kafe, které postupně upíjel při svém výkladu.... Je tohle vůbec možný..?
12.12 20:17
Levísek ❤️: Jak se máš..?
Leviho zlato 😘: Teď zrovna výborně ^^ <3
Levísek ❤️: Tak to ti přeju..
Leviho zlato 😘: Mám se výborně, protože jsi mi napsal jako první ;)
Levísek ❤️: Tak to ti gratuluji..
Leviho zlato 😘: Děje se něco? Udělal jsem něco špatně? :(
Levísek ❤️: Ty ne...Jen mě štve opět Erwin..
Leviho zlato 😘: >:( Vůbec se mi nelíbí... Neubližuje ti snad nějak, že ne? :(
Levísek ❤️: Ale ne...V této chvíli bych se spíše bál o Armina..
Leviho zlato 😘: Jaaaaaj..
Leviho zlato 😘: Tak si to nech všechno projít hlavou a vyspi se na to ;)...
Leviho zlato 😘: Podle všeho hádám, že zase něco chystá, tak aby jsem ti pak nemusel volat rychlou, kvůli tomu že by jsi tam zkolaboval...To bych opravdu nerad :(Levísek ❤️: Máš pravdu...Děkuju :)
Leviho zlato 😘: Vždycky ❤️;)
Zobrazeno
~~~~~~
Tak a teď zase jedna delší kapitola ❤️.
ČTEŠ
Jednou mě poznáš [Ereri]
FanficLevimu zčistajasna začne psát někdo úplně cizí, jak si s tím poradí? Co když zjistí že je to někdo z jeho školy? Bude se snažit přijít na to kdo na druhé straně opravdu sedí? Uvidíme :D Ještě předtím, než začnete číst, upozorňuji, že je to moje prvn...