Kac dawał o sobie znać.
Kacper wsiadł do samochodu. I zaczął jechać.
- Po co bierzesz tabletki?-spytał zdziwiony.
- Boli mnie głowa.- powiedziałam próbując wyminąć temat mojego kaca.
- Nie dziwie się. Wczoraj byłaś kompletnie pijana. - powiedział- A tak w ogóle, to dlaczego nie zrobisz sobie prawka?
Byłam zaskoczona jego pytanieniem. To on nie wie, że w wieku 16 lat nie można mieć prawka?
-Hahahaha, śmieszny jesteś. - zaczęłam się śmiać.
Kacper popatrzył na mnie z zdziwioną miną. Tak Jakby patrzył się na jakąś wariatke. Gdy to zauważyłam przestałam się śmiać.
- Co w tym takiego dziwnego. Dlaczego nie chcesz mieć prawka?- spytał całkiem poważnie.
- Najpierw trzeba skończyć 18 lat.- powiedziałam.
Kacper zmarszczył nos. Zrobił bardzo śmieszną minę Ale powstrzymałam się od śmiechu .
- To ty nie masz 18 lat!?- spytał.
- Yyy, a na ile wyglądam?- spytałam ciekawa odpowiedzi.
- Na jakieś 18 lub 19 lat.- powiedział pewny siebie.
- hahahaha ja mam 16 lat.-zaczełam się śmiać.
- Co!?-jego mina była bezcenna.- Czy Ty sobie ze mnie żartujesz? Jeśli tak to dobrze ci idzie.
-Ugh, mam ci pokazać dowód, żebyś uwierzył?- żartowałam.
- Tak. Nie wierzę ci. Wyglądasz na starszą.
Kiedy Kacper zatrzymał się na czerwonym świetle, ja wyjęłam dowód i mu pokazałam. Nie mógł w to uwierzyć. Zdążyłam się z nim jeszcze pokłucić o to, czy zatrzymujemy się na siku. Na szczęście wygrałam i się zatrzymaliśmy. Przez resztę drogi słuchałam muzyki na słuchawkach i nie odzywałam się do tego palanta. Po jakimś czasie usnełam.
Pow. Kacper
Nie mogłem w to uwierzyć, że ona ma 16 lat. W ogóle tak nie wygląda. To pewnie przez makijaż i jej figurę . Muszę przyznać że jak myślałem, że ma 18 lat to nawet mi się podobała ale tylko z wyglądu, bo z charakteru jest wredna. A teraz jak sobie tak myślę to nie mógłbym być z tak młodą osobą.
Oczywiście po drodze musiała się kłócić i chyba się obraziła bo założyła słuchawki i mnie całkowicie zignorowała.
Popatrzyłem się na nią, bo od dłuższego czasu się nie ruszała. Ona chyba usneła. Boże, jak on słodko wygląda śpiąc. Jest taka spokojna i nie jest wredna, bo sie nie odzywa. Kacper STOP. O czym ja w ogóle myślę. Ona jest dzieckiem. Co z tego, że seksownym dzieckiem. Kurwa, znowu co się ze mną dzieje!?
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Dlaczego ona pije alkohol w takich ilościach i to w takiem wieku? Zapytam się jej na jakiejś luźnej rozmowie.
...
Pojechałem pod dom i przed tym jak zacząłem budzić Julke zrobiłem jej zdięcie. Może kiedyś się przydać.
Pow. Julka
Dojechałam jak ktoś zaczął mną trząść. I otworzyłam oczy. Kiedy to zrobiłam ujżałam piękną twarz Kacpra. Co!? Nawet jak o tym pomyślałam to się zarumieniłam.-Wstawaj Ty śpiochu. Jesteśmy już na miejscu.-powiedzial Kacper odpinając pasy. Wysiadł jako pierwszy i szybko pobiegł do domu. Zaczęłam się rozpinać i wyjęłam walizkę. Kiedy miałam już zamiar otworzyć drzwi do domu, ktoś...
___________
Reklama Polsat 😋
Zapraszam do komentowania.
MILEGO DNIA😘😘😘😘Poprwione błędy
CZYTASZ
We can't
Teen FictionŁączy ich projekt. Ona ma problemy z byłym i nie chce się wiązać. On zaczyna coś do niej czuć ale tego nie okazuje i zachowuje się jak największy dupek. Czy to może się udać?