Herkese merhabalar!!!
🌸Nasılsınız?
🌸Nasıl gidiyor?
🌸Kendinize iyi davranıyor musunuz?
Öncelikle bu 3 sorunun cevabını alalım...😊Çoook uzun zaman oldu.Burada olmayı en çok da sizi çok özledim.Biliyorsunuz ki(ya da şimdi ögrendiniz😅)ilk kitabımı takip eden eski ve yeni her okuyucum benim için çok özel.Sizin oylarınız ve yorumlarınız er ya da geç benim tarafımdan okunuyor hissettikleriniz de aynı şekilde bana iletiliyor.Bu yüzden her birinize oy ve yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.
Öncelikle sorularımın cevaplarını ciddi sekilde bekliyorum.Mümkün mertebe sizinle iletişimde olmak istiyorum.
İkinci olarak da çok erken bir duyuru olmasının yanı sıra hissettiğim heyecani sizinle paylaşmak istediğimden bu gönderiyi paylaşıyorum.
Tehlikeli Güzel benim için her zaman ayrı yere sahip olacak bir kurgudur.Kabul etmeliyim ki ne kadar düzenlesem de eksik kalan ve toy yazıldığı da gerçek olan bir kurgu.🙈
Ama bir yandan da istediğim bir şey var ki (hayalim) o da bu Dünya'da yaşayan en azından bir kişiye elinde tuttuğu kitabım vasıtasıyla iz bırakmak.
Herkes biliyor ki insanlar wattpad platformunu ön yargı ile karşılarken nice kişi burayı hor görmekte bazı yetenekler harcanmakta(söz meclisten dışarı yetenekli oldugumu düşünmüyorum😅ama bir gerçekte var ki her kitabı çıkan yetenekli de değil bazıları iyi pazarlamacı...sustum sustum😌) ve kitaplar yalnızca internet ortamında kalmaktadır.O kadar kitap olsada kokusunu duysam dediğim kurgu var ki burada sayamam.🙃
Ayrıca sevdiğim bir kitabın sonunu okurken girdiğim o tatlı hissi ve bitirdiğimdeki o "vayyy be" şebek gülümsemesini insanların yüzünde görmek istiyorum.
Maalesef okuyucu ve oy sayısı da belli ki acemi iş ile bu mümkün değil.Bende oturdum ve düşündüm. Hayal gücümü besleyen daha nice karakter ve olaylar da sırasını beklemekte iken neden başka bir kitap yazmıyorum?🤔
Sonuç...Tadadadammmm🙈Çok farklı bir kurgu ile inşallah karşınıza çıkacağım.Henüz çok erken oldugunu söylemeliyim ama kararım kesin.
Kitap konusu klasik olmayacak ve ilgi çekici karakterler ile zenginleştirilecektir.
Yarı fantastik (o da neyse😂)romantik komedi ve tabiki aralarda aksiyonunda oldugu bir kurgu hazırlıyorum.Nasıl bir tepki alacak bilmesem de en kötü kendim yazar kendim okur kendim yorum yaparım.😅🙈(Allah Korusun)
Neyse sonuç olarak inşallah sadık okuyucularım beni bu kitapda da yalnız bırakmaz ve yanımda olurlar.Lütfen desteğinizi esirgemeyin👻gerek yeni kitap gerekse Tehlikeli Güzel için ne kadar paylaşım,yorum ve oy gibi guzellikler yaparsanız o kadar büyük bir aile oluruz.
Belki günün birinde görüşebiliriz bile🤷♀️
Çok uçtum😅
Neyse sağlıcakla kalın.Çokça bölüm biriktirdiğimde yeni kitabımla görüşmek dileğiyle🙋♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ GÜZEL(tamamlandı)
Ficción GeneralBeril AYAZ...Türkiye'nin en büyük gizli servisin de çalışan,bir çok başarıya imza atan ve haksızlığa tahammül edemeyen baş belası bir ajan... Dante DE LUCA ...Eski İtalyan Mafya lideri yaşadığı olaylar sonucu 8 yaşındaki yeğeni için yasadışı işleri...