,,co tu děláš?" vyjela jsem po něm hned. On si jen tak seděl na sedačce, jako kdyby se nic nestalo. ,,ty jsi odešel, nechal jsi tu svoje vlastní dítě a pak ani nepřijdeš, že jsi se vrátil?!" nechtěla jsem křičet, ale jinak to nešlo. Bylo by mi jedno, kdyby odešel, ale vadilo mi to, že tu nechal dítě. ,,klid. Musel jsem pryč" on nebyl opilý? Trochu mě to zarazilo. Vždy šel pít, když se něco stalo... To se změnilo i tohle? Vážně už jsem ho neznala... ,,nejsi opilý" hlesla jsem do ticha. Vážně mě to vyvedlo z míry! ,,nepiju. Už rok jsem nepil" co prosím? Vždy pro něj byl prioritou alkohol. Pak závody a drogy. Tohle byl ten Zayn, kterého jsem znala. Byl to Zayn, do kterého jsem se zamilovala... Byl jiný člověk. ,,pojď sem" odsedl si, abych měla víc místa na sedačce a podíval se na mě. Přišlo mi, že mi nechává čas i prostor na to, abych ho znovu poznala. Jako někoho úplně jiného.
Chtěla jsem z něj dostat úplně všechno. Co se stalo, když byl pryč a hlavně proč se hádali. ,,musíme jet k otci. Prý nám ohlásí něco důležitého, ale já toho kreténa už nechci vidět. Odepsal jsem ho stejně jako on odepsal mě hlavně kvůli tomu, že jsem odešel z mafie a udělal si dítě" pokrčil rameny, ale viděla jsem na něm, že mu to není úplně lhostejné. ,,měl bys za ním jet. Určitě to bude důležité. Jinak by tě nevolal" trochu jsem se k němu přitáhla a pohladila ho po vlasech. Měl je dlouhé a já neodolala nutkání dotknout jich. On se mi podíval do očí a pousmál se. Rychle jsem ruku stáhla zpátky k sobě, protože jsem měla nutkání ho políbit. ,,Mel ti klidně pohlídám, jestli ji tam nechceš tahat" oblíbila jsem si ji, ale nechtěla jsem si ji nějak přivlastňovat, aby se nějak neurazil nebo tak. ,,šlo by to? Řekl jsem ji, že už nežije ani její děda, ani babička" ani jsem se tomu nedivila. Nikdy neměl dobrý vztah s jeho tátou. ,,a ze strany její mamky?" nechtěla jsem se ptát, ale vyletělo to ze mě. Ani jsem nepřemýšlela. ,,taky nemá. Má jenom mě" bylo mi líto jak Mel, tak Zayna. Ale hlavně Mel, samozřejmě.
,,jak to, že jsi nakonec skončila s Louisem?" zeptal se z ničeho nic. Nechtěla jsem se o tom bavit. Nechtěla. Stále to bolelo... ,,byl tu pro mě, vždy. Dostával mě ze všeho špatného. Dokázal mi poradit a když jsi odešel... Když jsi podruhé odešel, tak jsme byli stále spolu a nějak se to stalo. Neváhala jsem, když se mě zeptal, jestli si ho vezmu a teď když na to koukám zpětně..." ,,cože? Vy jste se měli brát?" co jsem to řekla?! Jsem tak blbá! Nevěděl to nikdo kromě Nialla. Sakra. ,,jo... Asi tak trochu i lituju, že jsem mu řekla ano" bylo mi z toho všeho smutno. Bála jsem, co bude dál. Bude se snažit i nadále Louis, nebo se vzdal? ,,promiň. Sere mě, že ti tolik ublížil. A hlavně mě sere, že jsem ti tolik ublížil já" proč to vytahoval? Nechtěla jsem mu odpovídat, musela jsem nad tím prvně přemýšlet, než abych řekla nějakou blbost, ale usnula jsem. Jak?!
,,že já se jak kretén snažím!" zakřičel někdo na celý obývák. Otevřela jsem oči a přivykla si světlu. Louis. Ležela jsem na sedačce, před Zaynem a on mě objímal kolem pasu. Jak se to stalo?! ,,ty se snažíš? A kde? Možná že si mě pleteš s tou, se kterou jsi mě podváděl!" prudce jsem se zvedla, až mě začala bolet hlava. Musela jsem to ze sebe dostat ven! Držela jsem to v sobě a teď jsem mu to konečně mohla vykřičet do očí. ,,přeháníš to" co prosím?! ,,ty mě tak dlouho podvádíš a já to přeháním?!" Zayn mi položil ruce na ramena, asi mě chtěl uklidnit, ale já mu ruce shodila. ,,nebylo to dlouho. Už jsem to s ní ukončil" dělá si ze mě srandu? ,,jak dlouho to trvalo?" chtěla jsem to vědět. Ať už to mělo bolet sebevíc, prostě jsem to musela vědět. Možná jsem byla blbá, že jsem si za tím stála, nikdo jiný by to vědět nechtěl, ale já ano. ,,dva měsíce" o můj bože. Vrazila jsem mu silnou facku, takže mě začala bolet ruka. Sice byl upřímný, ale... trvalo to tak dlouho.
Hned poté jsem si vzala Niallovo auto. Musela jsem pryč. Věděla jsem, že bych mu neměla auto brát, ale musela jsem se dostat co nejrychleji od Louise. Dělalo se mi z něj zle. Z každého, kdo někoho podvedl se mi dělalo zle. Jak to někdo může udělat někomu, koho miluje? ,,věděl jsem, že tu budeš" posadil se vedle mě Zayn. Hrozně jsem se ho lekla. ,,ne, nevěděl. Řekl ti to Niall, nemám pravdu?" trochu mě i potěšilo, že tu je, ale radši bych chtěla u sebe Nialla. ,,ne, řekl mi to Louis. Niall mu vysvětlil, že už o něj nemáš zájem, ať tě nechá být. Netrap se tím. Je debil, že to udělal. Ty bys nad tím ani neměla přemýšlet" ale to nejde. Musela jsem na to myslet ať jsem dělala cokoliv. Hrozně mě to mrzelo. Snažila jsem se myslet jen na to dobré, ale bylo toho poměrně málo... ,,pojedu k tátovi" změnil téma, protože mezi námi bylo dlouho ticho. ,,Mel pohlídám. Hlavně se s ním nehádej" mělo by mi to být jedno. Měl by mi být celý Zayn lhostejný, tak proč není?
,,Zayn byl hodně překvapený že už řídíš" prohodil Niall, když jsme zůstali v domě sami. Zayn s Mel jeli k Harrymu a Louis radši odešel. Řídit mě naučil Louis. To jenom díky němu jsem dokázala překonat spoustu věcí a právě proto byl náš rozchod ještě těžší. ,,hele Ni?" nechtěla jsem se bavit o Zaynovi, ani o Louisovi. Jen zamručel, čímž mi dával svolení pokračovat. ,,co jsi řekl Louisovi? Zayn mi říkal, že jsi mu něco řekl, ale nevím co" a pokud mi to neřekneš, tak to z tebe vymlátím. Doplnila jsem v duchu a podívala se na něj. Navenek jsem byla svatá, ale mé myšlenky byly... ďábelské. ,,já...."