31.

1K 59 2
                                    

,,Louisi už mě sereš. Kdyby ses zajímal i o jiné lidi, tak víš, že když jsem byla venku, tak se tam objevila Briana. Louisi ona chce Freddieho zpátky a tebe taky. Udělá pro to cokoliv, tak se sakra nenech zničit. Netahej se s tou ženskou a začni se starat o to, abys o Freddieho nepřišel. Aspoň tohle nedovol" zadržela jsem slzy a odešla se Zaynem do auta. On tam stál a jen nás sledoval. Asi nečekal, že mu na to něco řeknu, protože jsem na to vždy předtím byla moc měkká. Nikdy jsem mu nic neřekla. Asi protože jsem se ho bála.

,,jsi v pohodě?" dal mi ruku na koleno, když jsme byli skoro u domu. Projela mnou elektřina a já se otřásla. ,,jsem, jen mě mrzí jeho chování. Nechci aby se vrátil k tomu všemu. Je to špatné. Jak ta ženská, tak drogy" vzala jsem ho za ruku a stiskla mu ji. Třeba Louis někdy dospěje a začne se konečně chovat zodpovědně... Třeba někdy. ,,netrap se tím. Ten debil ti ublížil už dost, nemyslíš? Bil tě, urá..." ,,tak to prr. Fajn, nepopírám, párkrát mi dal facku, když byl opilý, ale nedělej z toho nějaké týrání. Takový on není" skočila jsem mu do řeči a opřela si hlavu o okénko. ,,ale je, Meg. Nepopírej to. Louis je... Stále ho beru jako kamoše, ale tohle posral. Choval se k tobě jako k děv... Prostě k tobe byl hrubý a všechny to sere" pustil mi ruku a přeřadil. A myslíš že to nevím? I mě štvalo, že jsem si nechala jeho chování líbit, ale už bylo zbytečné to řešit. Nehodlala jsem se k tomu a k němu znovu vracet.

,,Harry?" zavřela jsem za sebou dveře. Bylo už po půlnoci a zrovna jeho jsem u nás nečekala. Se Zaynem jsme zbytek času byli na našem místě a vzpomínali. Nikdy jsem si neuvědomila, že toho máme za sebou tolik. ,,myslela jsem, že jsi na mě naštvaný" posadila jsem se před něj na konferenční stolek a kabelku si položila vedle sebe. ,,když jsem zjistil, že o tom ví úplně všichni, jenom já ne, tak mě to spíš zamrzelo. Ale to je jedno, Meg. Mrzí mě, co jsem ti udělal. Nechtěl jsem do tebe strčit, nechtěl jsem se chovat jako kretén a už vůbec jsem nechtěl řešit věci, co jsou mezi tenou a Louisem. Jenom mě to nehorázně naštvalo. Už když jsem byl malý jsem to nenávidět. Táta mlátil mámu a dopadlo to fakt špatně a nechtěl jsem, abys tak dopadla i ty. Promiň mi to" neměla jsem mu co prominout... Harry byl nervák, věděli to všichni, nemohl za to, že udělal něco v afektu. ,,Harry nic se neděje. Stalo se, neřeš to a netrap se tím. Jsem v pohodě. Teď mi ale řekni... Když jsem byla se Zaynem, tak jsi měl hlídat Mel. Kde jsi ji nechal?" trochu jsem se o ni strachovala, protože Harry by byl schopný ji někde nechat úplně samotnou, jak byl zvyklý se starat jen o sebe. ,,přijela máma a Niall potřeboval něco vyřešit, tak jsem tak ty dvě nechal samotné. Máma se o ni dokáže postarat, neboj" ironicky protočil s úsměvem očima. Jeho mamka byla úžasná. Měla jsem ji hrozně ráda. Jako jediná mě brala jako dceru. Ostatní mamky kluků byly... Závislé na svých rodinách a já byla takový 'narušitel' jejich pohody, takže mě moc v lásce neměly. ,,tak to mě zítra, teda vlastně dneska, čekej. Anne jsem dlouho neviděla" ta ženská mi sakra chyběla. Ji jsem brala víc jako mámu, než moji biologickou matku. ,,jaké bylo rande se Zaynem?" zakmital obočím. Chtěla jsem mu odpovědět, ale dolu přišel Niall. ,,mladá dámo, přišla jsi pozdě" zahrál uraženého a založil si ruce na hrudi. ,,promiň, tatí. Už si půjdu lehnout, jsem unavená" políbila jsem oba na tvář a zmizela nahoře, aby se nestihli znovu zeptat, jak dopadlo mé rande. Když jsem se prevlékala do pyžama, tak jsem si přehrála některé části večera a přistihla se, jak se usmívám. Mám Zayna doopravdy neskutečně ráda a dnes se mi to jen potvrdilo.

Louis se mi snažil dovolat a psal mi mnoho zpráv, ale já se rozhodla ho aspoň pro jednou ignorovat, když i on dokázal ignorovat mě, když jsem s ním potřebovala mluvit. A hlavně mě mrzelo, že se ani nezeptal, jak jsem dopadla v nemocnici, když už jsme věděli, že otcem miminka je on. ,,Megan, zlatíčko moje" objala mě Anne, když jsem přišla za ní do obýváku. ,,ahoj Anne" hrozně jsem ji záviděla, jak vypadala tak mladě, i když ji táhlo na čtyřicet pět let. ,,Meg" objala mě kolem nohou Mel, když jsme se s Anne odtáhly. Vzala jsem si ji do náruče a sedla si s ní na sedačku, když šla Anne nachystat kávu. Harry prý někam odešel a Zayn spal, protože mu nebylo dobře. ,,tak povídej, přeháněj. Co nového? Co Zayn? Slyšela jsem, že jste včera byli venku" ďábelsky se usmála. Bylo mi trochu blbé o tom mluvit před Mel. Stále chtěla, abych byla její maminka... ,,zlatíčko utíkej si hrát" vzala ji Anne a zdvořile ji poslala pryč. Chudáček malý. ,,já za tebou hned přijdu" slíbila jsem ji a počkala až odejde, abych mohla Anne všechno říct. Tedy spíše skoro všechno.

S Anne jsem vždycky dokázala mluvit hodiny v kuse. Po nějaké době dolů přišel Zayn bez trička a v náručí nesl Mel. Abych pravdu řekla, tak vypadal vážně hrozně. Kůži měl bílou a vlasy rozcuchané. Zvedla jsem se, vzala si Mel k sobě a pohladila Zayna po tváři. Úplně hořel. ,,vypadáš příšerně" on na mě přimouřil oči. ,,běž si lehnout, donesu ti léky s čaj" přejela jsem mu očima hruď. Neodolala jsem! Prsty jsem mu přejela po tetování 'miluju tě' a to mě donutilo přemýšlet. ,,ty mě asi fakt znáš nejlíp a víš, co chci" zasmál se, políbil mě na čelo a odešel. ,,Anne pohlídáš ji prosím?" dala jsem ji malou do náruče a odešla, když přikývla. Celá zářila. Určitě to bylo kvůli mně a Zaynovi. Udělala jsem čaj, vzala prášky na teplotu a šla za Zaynem. Ležel zády ke dveřím, ale hned se ke mně otočil. Sedla jsem si k němu a obě věci mu dala do rukou. ,,děkuju" odložil čaj, vzal si sklenici body, co měl na nočním stolku a zapil prášek. ,,Zayne je přece jasné, že..."

Popelka 4//CZ FF✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat