9.

1.1K 61 0
                                    

          ,,Meg... Ty sis vážně myslela, že bych tě uhodil?" stáhl ruku zpátky k sobě. Tohle se nemělo stát. Neměl to vědět. ,,jo... Vždy když byl Louis opilý, tak jsme se pohádali a on mě... Parkrát mi dal facku, ale nikdy si to potom nepamatoval, takže jsem to nerozmazávala. On nevěděl co dělá a" zarazila jsem se. Vážně jsem mu vyklopila, co se dělo, když jsem byla s Louisem? Tohle věděl jen Niall... Proč jsem k němu byla tak upřímná? Tak otevřená? Kdykoliv to mohl použít proti mně. Tohle nebylo vůbec dobré... ,,nečekal jsem, že by někdy něco takového udělal... Promiň" přistoupil ke mně a objal mě. Kde byl tu celou dobu, co jsem ho potřebovala? Přišel, zase se mi začal dostávat pod kůži a odešel. Co když to tak bude i teď?

            Zayn zůstal na noc, ale ráno, když jsem se vzbudila, už byl pryč i s Mel. ,,tak co se stalo u jeho táty?" snažila jsem to z Nialla vypáčit už jakou dobu. Dokonce jsem mu i uvařila, abych ho uplatila! Stále opakoval, že mi to říct nemůže, ale nikdo jiný by mi to neřekl. On byl moje poslední možnost. ,,dobře, fajn, řeknu ti to. Jenom to neřeš. Hlavně ne se Zaynem. Byli jsme tam jen chvíli. Dojeli jsme tam, jeho táta svolal radu a... Chtěl, nebo spíš nutil ho, aby se vrátil a nastoupil na jeho místo, protože odstupuje. Je v ohrožení od jiných gangů. Udělal něco, co mu nikdo neodpustí. Zayn se nasral a řekl, že nebude nastupovat zpátky. Už nikdy. Takže se do něj začal navážet, začala hádka a padlo tam i tvoje jméno. Neříkal hezké věci, takže jsme se do hádky pustili i my. On začal vyhrožovat, že zabije Mel i tebe. Hádali jsme se dost dlouho. Skončilo to tak, že se Zayn sebral a odešel do baru. Všem jsme dost jasně vysvětlili, že odstupujeme taky. Máme v záloze par nabídek na přidání do jiných gangů, ale nechceme nikam nastupovat. Aspoň ne zatím. Louis, Liam, Zayn... Už mají děti a nechtějí být tolik pryč a tak... No ale zpátky k tématu. Když se mi konečně Zayn ozval a řekl mi kde je, tak jsem pro něj jel. Donutil mě si něco vypít a tak jsme potom zavolali někoho na odvoz. To bylo v pohodě, ale jak nás odvezli, tak... Jeden s námi šel dovnitř. Hned na nás vyletěl Zaynův táta a ten chlap... Vytáhl zbraň a jeho otce několikrát postřelil. Zayn ho... Asi ti to došlo. Ale i přes to, že jsme se o šéfa postarali, tak zemřel. Pak jsme hned odjeli. Zayn nedal nejevo nějaké emoce. To, jak na mě vyjel bylo asi důsledkem toho, že to v sobě držel" vyrazilo mi to dech. Proč mi to Zayn neřekl? ,,musím za ním" zvedla jsem se a nečekala na jeho odpověď. Vzala jsem si jeho klíče od auta a 'zdrhla'. Tohle jsem potřebovala vyřešit. Hned.

           Slíbila jsi, že to s ním nebudeš řešit. Přečetla jsem si zprávu od Nialla. Sice jsem to neslíbila, ale chápala jsem, proč nechce, abych to řešila. Promiň, ale já musím. Mrzí mě, že mi to neřekl. Odpověděla jsem mu a zazvonila na zvonek Harryho domu. Měla jsem klíče. Od všech kluků, ale bylo mi blbé tam jen tak vtrhnout. ,,Meg, co tu..." ,,proč jsi mi nic neřekl?" skočila jsem mu do řeči. Byla jsem nepříčetná. Zamrzelo mě to, ale víc mě to štvalo. ,,pojď sem, Harry vzal Mel pryč" zatáhl mě dovnitř. Ani jsem se nestihla vyzout, jak rychle mě zatáhl do obýváku. ,,poslouchej. Nechci tě tím trápit. Nechtěl jsem, aby sis myslela, že jsi v nějakém ohrožení nebo tak něco. Můj otec byl debil a já tě už nechci zatahovat do takových věcí. Nikdy. Mám tě rád. I přes to všechno tě mám rád. Nechci, aby ti někdo ubližoval. Ať je to někdo zvenku, Louis a nebo já. Nesnesu to" cítila jsem se trochu provinile, že jsem tak vyjela, ale nevěděla jsem jak zareagovat. Měl mi to říct!

           ,,příště mi všechno řekni. Ať se jedná o cokoliv. Slib mi to" možná, že jsem byla trochu zoufalá, když jsem si myslela, že mi to vážně slíbí, ale co jiného jsem měla dělat? Mrzelo mě, když mi kluci něco neříkali a u něj mě to mrzelo dvojnásobně. ,,slibuju" políbil mě do vlasů. Musela jsem zpátky za Niallem. Zmizela jsem z ničeho nic a hrozně rychle. Sice věděl kde budu, ale nemohla jsem ho takhle stresovat. Cítila jsem se hodně provinile za to. Taky jsem neměla ráda, když někam zmizeli a nedali vědět, že jsou v pořádku dlouhou dobu...

Celý týden jsem neviděla nikoho z kluků, kromě Nialla. Každý jsme měli své povinnosti a neměli jsme čas být stále v kontaktu. Ale na sobotu kluci naplánovali setkání u Nialla, kterého jsem byla nucena se zúčastnit. Bylo to poprvé co jsem viděla Freddieho od doby, co jsem se rozešla s Louisem. Neoslovoval mě 'mami', což mě trochu mrzelo, ale nezmohla jsem se na nic... Kluci seděli venku a popíjeli, takže jsem mohla být v klidu s dětmi do doby, než šli spát. Sedla jsem si na zahradu mezi Harryho a Zayna. Harry mě hned vzal kolem ramen a přitáhl si mě k sobě. Byl už hodně napitý. On byl vždy ten, co se vždy jako první opil a posléze do toho stáhl i ostatní. Střetla jsem se s Louisovým pohledem. Chvíli jsem na něj koukala a čekala jsem, kdo uhne očima jako první. Samozřejmě, že jsem to byla já. Nedokázala jsem se mu dívat do očí. Nedokázala bych se dívat do očí komukoliv, kdo by mě podvedl.

,,ty žárlíš?" trochu jsem se mu vysmívala do obličeje, ale musela jsem! ,,ne! Moc dobře vím, že miluješ mě. Ještě pořád. Nechci, aby ti Zayn ublížil" co prosím? Si dělá srandu ne? ,,ty nechceš, aby mi ublížil Zayn? A na to, že jsi mi nejvíc ublížil ty si nevzpomínáš?" byla jsem ošklivá, zlá, ale obviňovat Zayna, že by mi ublížil? To přehnal... ,,Louisi nech ji být. Myslím, že jsme si to my dva vyříkali a to samé i s Meg. Nestojí o tebe, tak ji neotravuj" co se Zayn plete do naší hádky?! ,,a myslíš že stojí o tebe? Naser si, Maliku. Nedostaneš ji. Už nikdy tvoje nebude" pochopila jsem správně, že mě právě označil jako majetek? Co si to sakra dovoloval?! ,,vypadni" vyhodila jsem ho z mého pokoje a opřela se o dveře. Štvalo mě, že se do toho Zayn pletl, ale byla jsem ráda, že přišel. ,,neměl ses do toho plést. Mohli jste si ublížit" jsem blbá. Měla jsem mu spíš poděkovat, než se na něj osočit. ,,myslel jsem si, že budeme v pohodě. Že spolu budeme vycházet, protože tě mám vážně hrozně rád, ale..."

Popelka 4//CZ FF✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat