13.

1K 58 0
                                    

,,Nialle já se bojím" Niallovi jsem mohla říct cokoliv, ale tohle jsem se bála mu říct. Nechtěla jsem ho takhle zatěžovat svými problémy. ,,čeho, kočko?" věděl, že je tohle hodně vážné. Takhle mi neříkal často... ,,svých citů" upřímnost nadevše. Nevěděla jsem, jestli to pochopí správně, ale ani jsem to řešit nechtěla. Musela jsem mu to říct. Chtěla jsem to nechat na ráno, protože se mu očividně chtělo spát, ale vyletělo to ze mě. ,,k Louisovi, nebo k Zaynovi?" jak to ví? Nevěděla jsem co mu odpovědět. Nečekala jsem takovou otázku. K Zaynovi jsem přece nemohla něco stále cítit, ne? Vždyť se nedávno vrátil. Byl jako vyměněný. Už to nebyl ten Zayn, do kterého jsem se zamilovala. To Louis byl stále se mnou. Louis byl ten, koho jsem milovala. Dokud mi neublížil. ,,já nevím.. Nemůžu milovat někoho, koho jsem čtyři roky neviděla. Louis mi ublížil, ale nedokážu ho přestat milovat z minuty na minutu. Už jsem si myslela, že jsem se přes to přenesla, ale ne. Nejde to. Zayn mě stále miluje, ale já jeho už ne..." Niall hned ožil. Jako kdyby minutu předtím nespal. Byl zcela vzhůru a hned se začal ptát na podrobnosti. Došlo mi, že tohle bude další probdělá noc, kdy probereme všechno možné i nemožné. Vždy jsem si přála mít někoho, s kým budu tohle prožívat a teď jsem někoho takového měla. Byla jsem za Nialla neskutečně vděčná...

Zayn mě požádal, jestli bych s ním nemohla jít do nějáké školky, kam by chtěl přihlásit malou. Nechtělo se mi, už jen kvůli tomu, co se stalo den předtím, ale nakonec jsem souhlasila. Nemohla jsem ho v tom nechat. ,,spolupracuješ stále s policií?" zašeptala jsem k němu tak, aby mě neslyšela malá, která seděla vzadu v autě. Zayn po mně střelil pohledem. Asi nečekal, že se na něco takového zeptám. Vypadal, že váhá. ,,jenom občas, když mám něco, co jim můžu říct. Takhle jsem Mel zajistil ochranu" Jenom jí? A co on? Na to už jsem mu nestihla odpovědět, protože zastavil. Ihned jsem poznala školku, kam chodil i Freddie. Školku, vedle které stála základní škola, do které pro změnu chodil Bear. Proč si musel vybrat zrovna tuhle?! Zayn vzal malou do náruče a pokynul mi, abych šla za ním, protože jsem tam stála jako přikovaná. To, že jsem byla tak zaražená nemělo jen jeden důvod...

Ve školce mě znali, takže to šlo rychle. Zayn s nimi mluvil jako profesionál. Byl slušný. Já mezitím měla Mel na klíně a nechala ji, aby si hrála s náramkem, co jsem měla na ruce. Aspoň byla v klidu. Celou dobu jsem ze Zayna nespustila oči. Možná, že to vypadalo divně, ale nemohla jsem si nechat ujít pohled na to, jak hodný a vyspělý (konečně) je. Předtím byl vždy hrubý a neurvalý a teď, jako kdyby dospěl. Bylo to až divné. Určitě za to mohla Mel. Musel se začít chovat jako otec, no... Cítila jsem zašimrání v břiše, když se na mě Zayn podíval a usmál se. Rychle jsem uhnula očima, i když už jsem neměla možnost zakrýt to, že jsem na něj zírala.

,,Meg!" zakřičely na mě dva povědomé hlásky před školkou. Pustila jsem ruku Mel a otočila se. Se Zaynem a Mel jsme vypadali jako rodina, což mě vážně děsilo. Nikdy nebudeme rodina. ,,zlatíčka" dřepla jsem si a malém spadla na zem, když mě objali Freddie s Bearem. Byla jsem ráda, že je zase vidím, ale jejich doprovod už jsem tak ráda neviděla. Blížil se k nám Louis s lehkým úsměvem na tváři. Vypadal spíš ironicky, když se podíval na Zayna a Mel. Kluci se odtáhli a já oba pohladila po vláskách. ,,co tu děláte?" prohodil Louis a sledoval přitom Zayna. On si vzal Mel do náruče a zamračil se ja něj. Nelíbilo se mi to napětí mezi nimi. ,,Zayn šel zapsat Mel do školky" nechala jsem se od Freddieho obejmout kolem krku a společně s ním jsem se zvedla na nohy. Bear si hned opřel hlavu o mé břicho a dal si ruku na tu mou, kterou jsem držela Freddieho. Bylo to roztomilé. ,,Takže nezdrháš jo? Radil bych ti odejít, Maliku" zavrčel na něj Louis a chtěl si vzít Freddieho z mé náruče, ale ten se nenechal. Dělá si srandu, ne? Vyhrožuje Zaynovi a ještě mi bere Freddieho... Už to přehání. ,,uklidni se, Louisi" oplatil mu stejným tónem Zayn. ,,ne!" zapištěl Freddie, když se ho snažil Louis vzít a rozplakal se. ,,Kriste pane tak ho nech, Loui" já mu řekla Loui?! Říkala jsem mu tak vždy, ale zrovna teď se tohle osloveni nehodilo... ,,drž hubu" odsekl mi a Freddieho mi vytrhl. Byla jsem jak opařená. Co to řekl?! ,,to už přeháníš, nemyslíš?" dal mi Zayn Mel do náruče a postavil se před Louise. ,,Zayne nech to být a pojď" nechtěla jsem, aby se prali. Vždyť byli kamarádi... Freddie využil chvíle, kdy ho Louis položil na zem a utekl za nejbližší strom. Viděla jsem, jak si sedá a pláče. Nevěděla jsem co dělat. Měla jsem u sebe dvě děti, před sebou dva muže, u kterých se schylovalo ke rvačce a zmatek v hlavě. Proč byl Louis tak hrubý. ,,Zayne, prosím" položila jsem mu ruku na rameno. Trochu cukl, ale nevytrhl se mi. ,,jenom si hrajte na rodinku. Stejně tě opustí" chytla jsem Zayna za ruku, kterou zatnul v pěst. Nemohla jsem dovolit, aby ho uhodil. ,,sakra co se to tu děje?" rozhodil rukama Liam, co k nám přišel. Věděla jsem, že je tady, viděla jsem jeho auto, ale objevil se trochu pozdě. Dala jsem Mel na zem, políbila Beara do vlasů a šla za Freddiem. Věděla jsem, že Liam už to nějak vyřeší.

,,zlatíčko pojď ke mně" vzala jsem si Freddieho do náručí a sedla si s ním na zem. Stále plakal. ,,já chci být zase s tebou" zavzlykal mi do ramene. Sotva popadal dech. Už jsem věděla jak ho uklidnit. Takhle moc vždy plakal v noci, když se vzbudil a nebyl doma Louis. Bál se, že se mu něco stalo a dokázal proplakat celou noc. Začala jsem ho hladit po zádech a šeptat mu do ucha jeho oblíbenou pohádku. Vždy to pomohlo a jinak tomu nebylo ani teď. Po chvíli se uklidnil a vydechl. ,,Mamin-Meg. Oni..." nelíbilo se mi, že mu Louis zakázal říkat mi mami, ale tohle byla maličkost oproti tomu.

Popelka 4//CZ FF✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat