7.

1.2K 65 1
                                    

,,já jsem mu nic neřekl. To Zayn na něj vyjel. Trápí ho, že ti ublížil. Jak Louis, tak on" co prosím?! Proč se do něčeho takového Zayn pouští? Je to moje věc, nebo snad ne? Je hezké, že se o mě tak stará, ale tohle už je trochu moc. Vždyť já si to dokážu vyřídit sama a jemu může být jedno, kdo mi jak ubližuje. To on byl vždy na prvním místě. To on mi nejvíc ublížil.

          ,,co tu děláš?" sedla jsem si k němu k baru. Musela jsem se něčeho napít a nechtěla jsem, aby se Niall zase durdil. Vždy, když jsem jen trochu nalila, tak se zlobil. Věděl, jak na tom byli závislí oni, dříve, a nechtěl, abych tak dopadla i já. ,,potřebuju se nějak odreagovat" vždyť tak dlouho nepil... ,,proč zrovna pitím? Sám jsi řekl, že už jsi nepil dlouho" popravdě jsem se tomu ani nedivila. Vždy byl na pití závislý. Vždy dříve. ,,někdy zase začít musím" dělal si z toho srandu, ale mně moc do smíchu nebylo. ,,dělám si srandu. Nehodlám zase začít pít. Mel je důležitější" pousmál se. Bylo hezké že myslel v první řadě na ni. ,,kde ji vůbec máš?" řekla jsem to jen aby řeč nestála. Stoprocentně jsem věděla, že ji má Harry. A měla jsem pravdu.

         Se Zaynem jsme si promluvili snad o všech detailech, co se staly za dobu, co jsme se neviděli. Hodně jsme toho už vypili, takže jsme se smáli každé blbosti. ,,Megan" ozval se za mnou až moc povědomý hlas. ,,vypadni" co si to sakra dovoluje?! Vážně za mnou lezl až do baru? ,,pokud půjdu já, tak půjdeš i ty. Nenechám tě tu se takhle opíjet. A ještě k tomu s ním" vzal mě za ruku a otočil si mě k sobě. ,,on je lepší jak ty" alkohol mluvil za mě. Co to kecám. Alkohol mi jenom pomohl říct to, co jsem chtěla už dlouho. ,,on mě nepodvedl. On nebyl ten, co spal se mnou a přitom spal s nějakou štětkou" slova ze mě létala bez přemýšlení. Ani jsem to nechtěla říct. Nebo chtěla? ,,ona není štětka. Nedělej hysterku" v ruce mě píchlo, jak silnou jsem mu dala facku. Bolelo to. ,,ty ze mě děláš žárlivku, ale ty jsi svatý, že? Naser si, Louisi" bylo mi jedno, že jsem tam s ním nechala Zayna. Musela jsem hodně daleko od Louise. Dělalo se mi z něj zle.

,,hledal jsem tě" objevil se za mnou Zayn. Byla jsem "schovaná" na záchodech a stála jsem před zrcadlem. Nevěděla jsem, jestli jsem něco neudělala špatně. Proč mě podváděl? Co mu chybělo? ,,co jsem udělala špatně, Zayne? Louis mě podváděl, ty jsi zdrhl..." otočila jsem se na něj, ale on mě v tu chvíli políbil. Co to udělal?! ,,Zayne počkej" trochu jsem ho od sebe odstrčila. ,,neměli bychom tohle dělat. Jsme oba opilý a... Kašlu na to" zvedla jsem se na špičky a znovu ho políbila. On mě vzal pod zadkem a "hodil" si mě na sebe. Bylo mi úplně jasné, k čemu se schylovalo. ,,já nechci aby jsi to dělala ze zlosti k Louisovi" odtáhl se ode mě, když mě donesl na jeden ze záchodů. Nebylo by to poprvé, co bych s 'někým' spala na záchodě, ale stejně to bylo divné. Bylo to poprvé se Zaynem. Nedělala jsem to kvůli Louisovi. Ani jsem na něj nepomyslela. V tu chvíli byl jen Zayn a já. ,,dělám to zcela dobrovolně" pohladila jsem ho po vlasech a přitáhla si ho zpátky k sobě. Teď, tady a s ním.

Nedělali jsme z toho drama. Hned po tom jsme se hrozně opili, takže jsem si nic nepamatovala. Ráno mě probudil pohyb na posteli. Otevřela jsem oči a otočila se ke zdroji. Mel?! Jako kdybych byla rázem probuzená. ,,zlatíčko" vzala jsem si ji k sobě a posadila si ji na klín. ,,dobré ráno" pohladila jsem ji po zacuchaných vláskách. Ještě byla v pyžamu. Jen Zayn nebyl k nalezení a to jsem byla v jeho pokoji v Harryho domě. Co se stalo?! ,,doblé. Kde je tatínek?" přitulila se víc ke mně. Vypadala ještě ospale. Pohladila jsem ji po vláskách a tím je aspoň trochu urovnala. ,,nevím, princezno" bylo to divné. Byla jsem v jeho posteli a bez něj. ,,a ploč jsi tady? Ploč jsi tu nebyla včela?" nevěděla jsem co ji mám říct. Ani jsem nevěděla co všechno ji můžu říct. ,,tady jsi" díky bohu. Zayn mě zachránil. Náhoda? ,,tati!" vykřikla malá a skočila na něj.

,,pojď ke mně" vzal si Zayn na klín Mel a upravil ji sponku na vlasy, kterou si dala špatně. Bylo to roztomilé. Hezky se o ni staral. Až jsem trochu začala žárlit a přemýšlet. Jak by to bylo, kdybychom měli dítě? Jak by se choval k němu? ,,budu muset jít" oznámila jsem Harrymu, když se mě ptal, jestli zůstanu na oběd. Všichni kluci, kromě Nialla, se naučili vařit, což jsem se hodně divila. ,,chceš někam zavést?" stoupl si ke mně Zayn, když malá běžela s Harrym do kuchyně. Cítila jsem se v jeho přítomnosti nesvá. Pamatovala jsem si jen kousky, ale i to mi stačilo aby mi došlo, co se stalo. ,,ne, děkuju. Musím za jednou kamarádkou ji pomoct" trochu jsem od něj odstoupila, protože byl moc blízko. Asi pochopil proč. ,,s čím?" tak trochu vypadal, že mi nevěří. Proč? ,,s její prací. Vždycky dostane na něco zakázku a já ji hodím nápad, jak by to mohlo být" věděl o tom i její nadřízený, takže nějaké zakázky dával jen mně, ale radši jsem měla spolupráci s Kristi. ,,aha, tak to hodně štěstí" byl z toho jelen, asi to moc nepochopil.

Už jsem se chystala odejít, ale Zayn mě zastavil na chodbě. Chtěla jsem co nejrychleji pryč. Necítila jsem se vůbec dobře v jeho blízkosti a ještě k tomu, když si i Harry všiml, že se něco děje. ,,hele, Meg, já vím, že to asi nechceš řešit a je mi to jasné, ale..." já musím.

Popelka 4//CZ FF✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat