Camila Pov
Patrzę jak auto Lauren odjeżdża sprzed mojego domu. Jest cholernie ładna.No i te tatuaże...
- Camila słuchasz nas? - słyszę za sobą głos Normani.
- Wybacz zamyśliłam się.
Wiem, że dziewczyny widziały to jak podaje karteczkę Lauren i wiem, że będą o to pytać. - Chodźcie do salonu.
- Masz zamiar się z nią spotkać? - pytanie pada z ust Ally a reszta przyjaciółek przygląda mi się w skupieniu. - Każda z nas widziała, że dawałaś jej jakąś karteczkę i nie wmówisz nam - wypowiedź Ally przerywa tym razem Dinah.
- Uspokójcie się. Camila jest odpowiedzialna poradzi sobie a w razie czego ma nas. Na szczęście rozmowa na ten temat dobiega końca i zajmujemy się oglądaniem filmu. Kiedy dochodzi godzina 18 serce staje mi w miejscu. Zapomniałam napisać do Lauren gdzie się spotykamy i o której dokładnie. Pewnie nadal czeka na SMSa odemnie. Staram się skupić na ostatnich minutach filmu a potem na tym jak żegnam się z dziwczynami. Biegnę do pokoju i przybijam sobie piątkę w czoło, nie tylko mentalnie. Przecież to ona ma mój numer i to ja powinnam czekać aż ona napisze. Wzdycham ciężko a moja mina robi się lekko smutna.
Wracam do salonu przekonana, że resztę wieczoru spędzę sama oglądając telewizję . Włączam byle jaki program gdy dostaje SMSa.Od: Nieznany
Hej. Wybacz, że nie pisałam miałam ważną sprawę do załatwienia. Niestety nie dam rady wyjść do pizzerii ale mam propozycję a nawet dwie. Jedna na to żeby spotkać się u ciebie a druga to w klubie Hot Angel?Do: Lauren
Pasuje mi klub.Od: Lauren
Wyrobisz się w 30 minut? Będę po ciebie.Do: Lauren
Jasne dam radę :*W mgnieniu oka wstaje z kanapy i biegnę się szykować. Wpadam do swojego pokoju wybieram obcisłe spodnie, czarny crop top i któryś z wygodniejszych staników nie zapominając o czystej bieliźnie. Zbieram to wszystko i pędze do łazienki pod prysznic. W momencie jak się wycieram słyszę czyjeś kroki. Moje serce na chwile staje, stoję chwilę w ciszy ale kiedy niczego już nie słyszę ubieram się w naszykowane rzeczy i robię lekki makijaż. Wchodzę jeszcze do pokoju po małą torebkę, chowam do niej klucze od domu, portfel i telefon, i ruszam na dół. A tam zastaje...
CZYTASZ
Uratowałaś Mnie
Ciencia FicciónUratowała ją przed utonięciem ale czy to możliwe, że przed czymś jeszcze? Lauren wybrała się nad jezioro by spędzić spokojnie wakacyjny czas, gdy niespodziewanie zostaje bohaterką dla pewnej małej drobnej brunetki.