Capitolul 1

3.9K 94 1
                                    

‼️Bună. Vreau sa menționez faptul că eram ceva mai mica atunci când am început acest ff. Momentan nu pot trece prin el pentru a-l edita ici pe colo dar sper sa va placă povestea mai ne digerabila și asa :))
Tratați ca atare și lectura plăcută! 🕊️

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hea pov.

Sunt acum la mine in camera și îmi fac bagajul deoarece diseară am avion spre Coreea. Prietena mea de camera tot incerca sa mă convingă să raman și este foarte drăguț din partea ei, ea mi-a fost alaturi toată perioada cat am locuit în America și simt ca în sfârșit ma pot baza pe cineva. Larisa este o persoana minunata și merită pe cineva la fel de minunat ca și ea.

"Ești sigură că nu vrei sa mai stai, adică te poți întoarce oricând în Coreea, și îmi vei lipsi foarte mult daca pleci."

"Și tu îmi vei lipsi foarte mult, însă cred că cel mai bine este sa mă întorc."

"Înțeleg.."

Spune cu o oarecare ezitare in glas
Atunci o iau în brațe și îi pup creștetul capului, un gest părintesc pe care îl am fata de ea, ea fiind mai mica.

"Ești persoana la care țin cel mai mult, ești persoana care ma ajutat sa fac și să învăț multe chiar daca ești mai mică."
Spun nedezlipindu-ma de ea

"Te iubesc foarte mult!"

"Și eu!"

•••

Peste două ore am terminat de împachetat totul și se făcu' ora 18:00, eu aveam avionul la 20:30. M-am îmbrăcat și am ieșit pe ușă unde mă aștepta taxiul pentru a mă duce la aeroport. În ușă stătea Larisa cu lacrimi in ochi iar eu tot ce puteam face este sa ii fac cu mana, ea mai apoi vazandu-ma că mă îndepărtez usor cu taxiul.

Over a few minutes



"Hea, ai urcat în avion?"

"acum urmează, te voi anunța când decolăm!"

"Oh, de-abia aștept să ne vedem, va veni Josh sa te ia de la aeroport, apoi vei veni la noi pentru că deja ți-am invitat prietenii la cina"

"Voi ajunge destul de târziu și cu siguranță voi fi obosită, o putem lăsa pe mâine, te rog?"

"Oh Hea, tu și oboseala ta, ok, o vom lăsa pe mâine-seara, dar sa nu crezi că nu vom sta sa povestim când ajungi"

"rad scurt" -Ok, vom sta de vorba!
"Ai grija Hea"

"Voi avea!"

•••


Am urcat în avion, m-am așezat cum mi s-a părut mie mai confortabil pe scaun și am încercat să dorm, dar in zadar, nu reușeam.
Mi-am luat căștile din rucsac și am început să ascult muzica, așa am petrecut tot drumul in avion.

Când am ajuns am ieșit din avion și imediat l-am zărit pe Josh asteptundu-ma. I-am sarit in brațe și l-am strâns tare, îmi era dor de el.

"Mi-a fost dor de tine micuțo"
"Și mie vere!"


•••

Drumul cu mașina lui n-a durat foarte mult și în  mai puțin de 10 minute eram acasă la mătușa mea.

Cand am intrat am fost întâmpinată de mătușa și Unghiul meu, si un puternic si plăcut miroa de mâncare.

Am vorbit, am mâncat , iar apoi l-am rugat pe Josh sa mă ducă la noul meu apartament.

•••

Eram foarte obosita deoarece nu am adormit în avion, așa că am decis că voi aranja totul mâine. Mi-am făcut un dus, m-am îmbrăcat în pijamale iar cum m-am așezat în pat, dusa am fost!

Sper că va plăcut primul meu capitol!!❤️❤️
Următorul capitol va fi cel mai probabil cu prezentarea personajelor.
JK va apărea și el cat de curând posibil.
Scuze pentru greșelile gramaticale existente.
I purple you!💜

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum