Capitolul 21

629 36 1
                                    

La mulți ani raza noastră de soare. Te iubim! ❤️

 Te iubim! ❤️

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Back

Lumea mea a fost întoarsă cu fundul în sus. Nu credeam vreodată ca eu, pot fi mai bulversata, dar se pare ca am ajuns și în acest punct. Căci in spatele ușii, se afla persoana la care nu ma puteam aștepta vreodată, persoana care a vorbit urat la adresa mea și persoana care ar trebuii distrusa de către mine în următoarele momente. În spatele ușii era Larisa.

(𝐋𝐚𝐫𝐢𝐬𝐚, 𝐩𝐫𝐢𝐞𝐭𝐞𝐧𝐚 𝐇𝐞𝐞𝐢, 𝐜𝐞𝐚 𝐜𝐮 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐚𝐯𝐮𝐭 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐢 𝐢𝐧 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚)

-oh, buna Hea, ești aici, deciiii, ne revedem.

Am încremenit, nu puteam sa împletesc doua cuvinte. Am lăsat capul în jos dar nu de rușine. Am lăsat toată furiia mea sa ajunga într-un colt, sa o acumulez pe toată, și sa o năpustesc asupra peroanei din fata mea, pe care în urma cu ceva timp o putem numii prietena.

-Larisa, vreau doar sa știu, de ce?

-stai puțin, voi va cunoașteți?

-și mai cum

Spune ea, intrerupandu-l pe Jungkook de la cea ce voia sa spună.
Și cât tupeu, ea creează problemele și tot ea se autonumeste victima.
Tot ce voiam parca în momentul asta era sa o strâng de gât.

La-singurul motiv ești tu Hea. Nu știam ca ești împreună cu Jungkook, nu aveam de unde sa știu de-abia ca am mai vorbit de când ai plecat de la Universitate.
Sh:deci ea este colega ta Larisa din America?
La:da eu sunt!, eu am venit aici pentru un post de secretara la firma unde unchiul lui Jungkook lucrează. Am cautat firma pe net și am găsit informații despre familia proprietarului, și ca prin magie Jungkook mi-a atras atenția.

Jungkook se uita la ea dezorientat iar eu in momentul ala îmi venea sa iau un par și sa ii dau în cap. Cum are tupeu după ce ca vorbește aiurea, sa vina la prietenii mei în casa, sa se certe cu mine și după sa spuna ca Jungkook al meu i-a atras atenția!

Hea:uite Larisa, mie nu îmi pasa de ce faci tu sau de ce ai venit în Coreea. Vreau doar sa ma lași în pace.
La:nu vei scăpa asa ușor, ma cunoști, ști ca eu obțin tot ce vreau.

Spune uitându-se la Jungkook lung, mușcându-se de buza inferioara.

Hea:e prima oara când voi vorbi agresiv, ști asta, dar dacă te apropii de el, te bag în spital.

Spun apoi trântesc ușa și merg spre sufragerie, lacrimile dând navala pe fata mea inconștient.





𝗦𝘁𝗶𝘂 𝗰𝗮 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝘀𝗰𝘂𝗿𝘁, 𝘀𝘁𝗶𝘂 𝗰𝗮 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗲𝘇 𝗼𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗹𝗮 𝗮𝗻, 𝗱𝗮𝗿 𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗲𝘀𝘁𝗲...
𝗦𝗰𝘂𝘇𝗮𝘁𝗶 𝗴𝗿𝗲𝘀𝗲𝗹𝗶𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗮𝗺𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹𝗲 𝗲𝘅𝗶𝘀𝘁𝗲𝗻𝘁𝗲!❤️
𝗜 𝗽𝘂𝗿𝗽𝗹𝗲 𝘆𝗼𝘂!💜

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum