Jk:deci, tu, mama, Linda, sau cum vrei sa îți spun, nu te poți numii mama.
Ai făcut pentru mine vreodată ceva?, de când a apărut Chan, parca sunt tot mai în ceata pentru tine, și parca el ar fi copilul tău nu eu.Lacrimile mi-au inundat fata involuntar, știu prin ce trece Jungkook, și știu ce simte. Știu ce înseamnă să nu simți prezenta unor părinți pentru ceva timp, și o astfel de durere nu poate fi asimilata nici măcar cu injunghierea, sau îngroparea de viu, dar totul trece, și eu voi fi lângă el.
Jk:mama când am început sa lucrez cu Chan la chestii ilegale, am simțit o bucurie, ma învățata atât de multe, și parca supa mult timp, nu mi se părea rea ideea ca îmi poate fii tata.
Cand am ajuns peste el, și am avut scandat și am plecat de acasă, tu nici măcar nu mai contactat, ai uitat de faptul ca ai un copil.Li:Jungkook puiule, de ce spui asta, eu am încercat de nenumărate ori sa dau de tine, iar tu refuzai sa răspunzi.
Spune mama lui Jungkook, începând și ea sa plângă. Toți trei plângeam ca niște prosti.
Jk:vreau sa lucrez din nou cu Chen.
Eu:NU!, Jungkook ești nebun?
Li:tu sa taci, Jungkook, este cea mai buna decizie pe care și luat-o vreodată, asa ne putem apropia din nou.
Eu:Jungkook a vrut sa ne omoare și pe mine și pe tine, ești nebun?
Li:Jungkook nu o asculta, este o tarfa care vrea banii tai.Nu pot sa cred, cucoana tocmai m-a făcut tarfa, iar Jungkook nu spune nimic și doar ne privește, ce nesimțiți, cum naibii am putut avea încredere în el.
Din ultima mea putere ma ridic din pat și ma apropii de mutrele lor.
Eu:doamna știu ca port genți de firma dar îmi iau șosete negre cu tenesi clăpar albi, vi se pare ca eu duc lipsa?.Jungkook!
Ii rostesc numele iar el se întoarce spre mine cu o fata de îmi pare rău.
Eu:vreau ca în momentul acesta sa ieșiți din sala, sa ma lăsați dreacu în pace, și sa uiți de mine ok?, de acum înainte nu ne cunoaștem.
Jk:Hea, nu spune asta iubito.
Eu:TACi, ieșiți naibii afara.După ce au ieșit m-am prăbușit pe podea și am început sa plâng
CITEȘTI
'Just Friends' [In curs de editare]
Fanfiction𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 A venit înspre mine și mi-a șoptit suav la ureche sa merg afară la mașină că vine imediat. Nu am mai spus nimic din cauza emoțiilor provocate și am plecat spre ieșirea din club. Am rămas la ușă pentru că nu știam care este...