Capitolul 18

692 39 0
                                    

Perspectiva Hea

M-am trezit din somn cu o durere ireala de cap. Nu ma puteam mișca, aseară nu am mai avut putere sa ma ridic pe pat din cauza dureri și am rămas lângă el jos, spirjinindu-ma în coate, se pare ca asa am dormit toată seara. Nu pot sa cred, la ce ma puteam aștepta, ne cunoaștem de 2 săptămânii, aveam pretenția sa fie ca în filme, sa fie dragoste la prima vedere sa ma căsătoresc și sa fac copii cu el. Trebuia sa îmi ascult prietenul, și pe Jimin, când mi-a zis ca va fi greu nu am crezut, și am continuat, și tot eu acum ca o proasta ce sunt sufăr după un tâmpit.

Doctorul mi-a spus ca astăzi ma exterseaza, și ca trebuie sa am grija cu efortul pentru ca raniile nu s-au închis în totalitate. Cred ca îl voi suna pe Josh sa vina sa ma ia, nu pot da ochii cu Tae, ma simt oarecum vinovata chiar dacă nu ar trebuii sa fiu.

Perspectiva jungkook

M-am trezit de dimineață și am auzit zgomote la Hea în salon, m-am uitat pe geam si am văzut ca vorbește cu doctorul. Mi-ar plăcea sa stau sa vorbesc cu ea, dar trebuie sa plec acasă, trebuie sa vorbesc mai întâi cu Tae.








Când am ajuns acasă la Tae înăuntru era Shara.
Era foarte vesela, cu siguranță ea nu știa ce s-a întâmplat, mi-ar fi smuls tot barul din cap în momentul asta.

Sh:oh bună Jungkook, ce faci? Tae vine și el imediat.
Jk:bună Shara, bine fac, și da o sa îl aștept pe Tae, dar trebuie sa vorbesc ceva cu tine.

S-a uitat cu o fata întrebătoare la mine apoi a încuviințat din cap.



După ce i-am povestit tot, tot ce s-a întâmplat era foarte calma, mai calma decât ma așteptam. Cred ca a înțeles situația în care ma aflu și acum încearcă sa găsească cuvintele potrivite pentru a mi le spune.

Sh:Jungkook o iubești. Tot ce îți pot spune este sa nu o ranesti.
Jk:uffff











𝘿𝙧𝙖𝙜𝙞𝙞 𝙢𝙚𝙞, 𝙨𝙩𝙞𝙪 𝙘𝙖 𝙖𝙘𝙚𝙨𝙩 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙨𝙘𝙪𝙧𝙩 𝙨𝙞 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙖𝙧𝙚 𝙧𝙖𝙪 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙖𝙨𝙩𝙖. 𝙋𝙪𝙧𝙗𝙨𝙞 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙪 𝙩𝙞𝙢𝙥𝙪𝙡 𝙢𝙚𝙪 𝙖 𝙙𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙩 𝙞𝙣𝙚𝙭𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣𝙩𝙢. 𝙄𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙘𝙚 𝙘𝙖𝙯, 𝙫𝙖 𝙢𝙪𝙡𝙩𝙪𝙢𝙚𝙨𝙘 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙩𝙤𝙩.
𝙎𝙘𝙪𝙯𝙖𝙩𝙞 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙡𝙞𝙡𝙚 𝙜𝙧𝙖𝙢𝙖𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙚 𝙚𝙭𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣𝙩𝙚!❤️
𝙄 𝙥𝙪𝙧𝙥𝙡𝙚 𝙮𝙤𝙪!💜

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum