Capitolul 31

509 30 0
                                    

"-𝘏𝘰𝘯𝘦𝘺, 𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘢𝘵  𝘦𝘷𝘦𝘳𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵"(𝘥𝘶𝘭𝘤𝘦𝘢𝘵𝘢, 𝘪𝘵𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘵 𝘤𝘢 𝘵𝘰𝘵𝘶𝘭 𝘷-𝘢 𝘧𝘪𝘪 𝘣𝘪𝘯𝘦!𝘔𝘢 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴𝘵𝘦 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘻𝘢𝘮𝘣𝘦𝘵 𝘴𝘵𝘦𝘳𝘴, 𝘢𝘱𝘰𝘪 𝘮𝘢 ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"-𝘏𝘰𝘯𝘦𝘺, 𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘢𝘵  𝘦𝘷𝘦𝘳𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵"(𝘥𝘶𝘭𝘤𝘦𝘢𝘵𝘢, 𝘪𝘵𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘵 𝘤𝘢 𝘵𝘰𝘵𝘶𝘭 𝘷-𝘢 𝘧𝘪𝘪 𝘣𝘪𝘯𝘦!
𝘔𝘢 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴𝘵𝘦 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘻𝘢𝘮𝘣𝘦𝘵 𝘴𝘵𝘦𝘳𝘴, 𝘢𝘱𝘰𝘪 𝘮𝘢 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘤 𝘧𝘪𝘪𝘯𝘥𝘤𝘢 𝘮𝘢 𝘴𝘶𝘯𝘢 𝘥𝘰𝘤𝘵𝘰𝘳𝘶𝘭
"Yoongi , 𝘢𝘮 𝘨𝘢𝘴𝘪𝘵 𝘵𝘳𝘢𝘵𝘢𝘮𝘦𝘯𝘵!" 𝘔-𝘢𝘮 𝘣𝘭𝘰𝘤𝘢𝘵 𝘪𝘯 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶𝘭 𝘢𝘭𝘢. 𝘐𝘯 𝘴𝘧𝘢𝘳𝘴𝘪𝘵!
"𝘵𝘳𝘦𝘣𝘶𝘪𝘦 𝘴𝘢 𝘵𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰𝘳𝘤𝘪 𝘪𝘯 𝘊𝘰𝘳𝘦𝘦𝘢!"
•••

"-Honey?,you can play with your daddy?" (𝘥𝘶𝘭𝘤𝘦𝘢𝘵𝘢?𝘴𝘦 𝘱𝘰𝘢𝘵𝘦 𝘫𝘶𝘤𝘢 𝘴𝘪 𝘵𝘢𝘵𝘪 𝘤𝘶 𝘵𝘪𝘯𝘦?)
"-𝙮𝘦𝘴 𝘴𝘪𝘳!"(𝘥𝘢 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘶𝘭𝘦!)
𝖤𝗌𝗍𝖾 𝖺𝗌𝖺 𝖽𝖾 𝖽𝗎𝗅𝖼𝖾 𝗌𝗂 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗅𝗂𝗀𝖾𝗇𝗍𝖺. 𝖲𝗂-𝖺 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍 𝗉𝗈𝗏𝖾𝖺𝗍𝖾𝖺 𝖾𝗂, 𝗌𝗂-𝖺 𝖺𝗌𝖾𝗓𝖺𝗍 𝗉𝖺𝗉𝗎𝗌𝗂𝗅𝖾 𝖽𝗎𝗉𝖺 𝗉𝗋𝗈𝗉𝗋𝗂𝖺 𝖾𝗂 𝗉𝗈𝗏𝖾𝗌𝗍𝖾, 𝗂𝗆𝗂 𝖺𝖽𝗎𝖼𝖾 𝖺𝗆𝗂𝗇𝗍𝖾 𝖽𝖾 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇𝖺 𝗆𝖾𝖺 𝖽𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗉𝗂𝗅𝖺𝗋𝗂𝖾 𝙇𝙖𝙧𝙞𝙨𝙖.

'´'´'´''´

~𝒑𝒓𝒆𝒛𝒆𝒏𝒕~

"-Te urăsc, cu tine nu pot lucra Larisa. La ce te tot gândești, spui ca vrei ca Hea sa sufere nu?"
"Da Yoongi asta vreau"
"atunci nu mai spera la Jungkook, dacă Hea moare nu insemna ca o va uita pe ea! Pe ea o iubește Larisa! La ea se gândește. Pentru ea respira pentru ea trăiește. A renunțat si la mafie. Il cunosc mai bine decât te cunosc pe tine!
" - ce vrei sa spui? Suntem cei mai buni prieteni... nu?"
.......
"mi-as fi dorit sa ma privești si altfel!"

'' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '

𝑷𝑬𝑹𝑺𝑷𝑬𝑪𝑻𝑰𝑽𝑨 𝑯𝑬𝑨-𝒑𝒓𝒆𝒛𝒆𝒏𝒕

"-Haide Hea, vreau sa iti arat niște poze, cât stai sa te îmbraci!" tipa la mine de minute bune. Dacă nu ar fi fost un leneș si s-ar fi dat jos din pat când i-am spus, nu as fi stat atât sa fac curat si cu siguranță nu m-aș fi schimbat de pijamale la ora 4

De când am acceptat sa locuiesc cu el totul merge ok! Adică in fiecare zi încearcă sa îmi reîmprospăteze memoria dar in zadar, nu imi amintesc nimic!

Dormim împreună chiar dacă mi-a fost dificil sa accept asta. Mi-a respectat decizia pe care am luat-o, încă nu sunt pregătită.

Mi-a fost greu având in vedere ca locuim singuri si ca el este bărbat, dar are răbdare, ceea ce admir la el extraordinar de mult

'-' - '-' - '-' - '-' -'

"-sunt aici! Arata-mi" ma trântesc pe canapea lângă el dar aceasta îmi ridica corpul si ma așează intre picioarele lui imbratișandu-ma pe la spate, având in mana un album foto

"-Hea, aceasta este Hea la 16 ani!

Am început sa râd in hohote, lacrimi apărând in colturile ochiilor mei de la atâta râs

Aveam corpul ca o cărămidă. Urechi mari de babuin si un breton de un blond parca decolorat. Blond? de unde blond? Sunt negra cărbune la par, dar eram o fata inventiva deci sigur mi-am pus ceva în par pentru a părea asa!

"-Pe buneee!" a început sa rada in hohote

Ar trebuii sa ma deranjeze asta? Serios?

𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝑳𝒂𝒓𝒊𝒔𝒂

***
Prea-curvesc? Am spart o casa doar pentru ca iubesc? Cresc copilul alteia simțind ca este al meu, este greșit?
Nimic nu mai are sens, dar pana la urma viata nu a avut niciodată! Te duci sa cumperi vin si altu îți ia nevasta! Eu vreau sa dau vieți dar mi-o rup pe a mea! Morala și perfecțiunea a dominat in caracterul lui plin de machism, fiind un adolescent înflăcărat. Dar, are un copil pe care l-a crescut cu propriile mâini, un job pe care il ia in serios, si acum s-a recăsătorit. Cu cine? cu o proasta care nu știe sa aprecieze viata. Dar lângă el se simte speciala, o schimba in bine cu fiecare privire pe care i-o arunca. Perfecțiune nu poate fi acolo unde este dragoste, dar pana la urma cine sunt eu sa judec.
Iubesc omul pe care nu l-am putut iubii când am avut ocazia. Dacă o zi nu iti merge, nu insemna ca toată viata nu v-a merge!

Viata nu merge, chiar vreau sa fac rău cui nu merita? Asa am ajuns?

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum