capitolul 6

1.2K 52 1
                                    


"începe.:

Jk:
Eu sunt Jeon Jungkook și am 22 de ani. Locuiesc singur pentru ca mama s-a recăsătorit imediat după ce tatăl meu a decedat, a fost foarte greu pentru mine și cu toate astea am decis ca cel mai bine ar fi sa stau singur. Pana acum singurul lucru în care m-am refugiat a fost fumatul, dar stai liniștita ca nu mai fumez, l-am cunoscut pe Tae de-asta este el cel mai bun prieten al meu, iar apoi i-am cunoscut și pe restul.

" Jungkook iubire, calmează - te." Spun vazandu-se clar ca era agitat

"-Am crezut ca vrei sa vorbim despre acel incident, eu m-am gândit ca vrei sa îmi povestești viata ta. "

Jk:așteaptă
Deci ne-am cunoscut și apoi am decis ca trebuie sa facem ceva cu toți, și ne-am aliat cu niște oameni. Am inceput sa facem ce spun ei, am ajuns sa facem totul mai bine ca ei și apoi am început sa ii conducem noi. Au vrut sa ne omoare dar celelalte persoane care erau deja de partea noastră ne-au ajutat sa scăpăm, și acum ei lucrează pentru noi, dar noi nu ii consideram angajați ci mai degrabă asociați.

"il cunosc pe Tae de mult, crezi ca nu mi-ar fi spus? "

"așteaptă sa termin
Acum suntem singuri, nimeni nu știe nimic, nici măcar familiile noastre, nu putem spune la nimeni. De la tot incidentul asta ei ne tot cauta d-asta toți ne îmbrăcăm în negru și stam mai mult în casa înțelegi. Ei vor sa ne omoare pentru simplu fapt ca le-am luat tot, iar tu..., tu erai cu mine în acea seara, și totul nu cade doar pe noi ci și pe tine. "

" Tu te auzi ce spui,ce facem? "Spun și simt cum ochii mei sunt invadați de lacrimi.

Jungkook ma trage la pieptul lui și ma strânge tare, eu continuând sa plâng.

"Hea, tocmai d-asta ți-am spus, acum ca știi va fi cu 1% mai ușor sa te protejez, și vor afla și băieți, chiar dacă nu le va pica bine, trebuie sa accepte, tu ești în pericol iar ultimul lucru pe ce mi-l doresc acum este sa te pierd."

"Jungkook cum poți spune asta!?" spun și ma ridic în picioare acum privindu-l

"-Putem muri în orice moment și tu începi cu astea? "

"Hea crede-mă, dacă începem o relație nu ne va încurca cu nimic, asta este un plus, asa știu ca voi da 1000% ca tu sa fi bine."
-Hea ai încredere în mine?
spune acum ținându-și ambele mâine le fata mea

"Am Jungkook."

Apoi ma cuprinde într-un sărut scrurt dar relaxant.

Ceva se aude venind din spatele nostru, ma uit la Jungkook iar apoi la acea silueta care nu o puteam recunoaște din unghiul in care eram. Jungkook părea panicat, ma ținea de mana strâns, iar apoi vad silueta cum se apropie încet..











Deeeeci, acest capitol este scurt dar semnificativ, acest capitol probabil este unul din puținele capitole care nu are nicio legătură cu povestea propriu zisa de unde m-am inspirat, cei care au citit descrierea la capitolul trecut știu despre ce vorbesc.
Repet, voi încerca să postez zilnic, dacă este posibil și la ore asemănătoare, ore cuprinse între 20:00-21:00.
Mulțumesc foarte mult pentru cei care ma susțin, și pe insta și aici, aceasta carte merita citita de mai multe persoane.
Scuzați greșelile gramaticale existente!❤️
I purple you!💜

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum