capitolul 10

896 41 3
                                    


Just Friends
°°°




"Domnule va rog trebuie sa o duc pe soția mea la spital, a venit pana aici doar pentru ca a auzit ca m-ați luat, este rănită, uitați!"

𝐼𝑚𝑖 𝑟𝑖𝑑𝑖𝑐𝑎 𝑐𝑎𝑚𝑎𝑠𝑎, 𝑒𝑢 𝑐𝑢 𝑇𝑎𝑒 𝑢𝑖𝑡𝑎𝑛𝑑𝑢-𝑛𝑒 𝑢𝑛𝑢𝑙 𝑙𝑎 𝑎𝑙𝑡𝑢𝑙 𝑛𝑒𝑠𝑡𝑖𝑖𝑛𝑑 𝑐𝑒 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑎𝑚𝑝𝑙𝑎.

𝐶𝑖𝑢𝑑𝑎𝑡, 𝑎 𝑠𝑝𝑢𝑠 "𝑠𝑜𝑡𝑖𝑎 𝑚𝑒𝑎", 𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑒 𝑐𝑒 𝑜 𝑓𝑖 𝑖𝑛𝑣𝑒𝑛𝑡𝑎𝑡 𝑠𝑖 𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑒 𝑑𝑒 𝑐𝑒 𝑒𝑙 𝑠𝑒 𝑎𝑓𝑙𝑎 𝑎𝑖𝑐𝑖, 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑐ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑒𝑎𝑧𝑎, 𝑑𝑎𝑟 𝑡𝑜𝑡 𝑣𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖 𝑠𝑎 𝑠𝑝𝑢𝑛𝑎.

"Chiar nu mi-am dat seama ca mașina este avariata, trebuia sa merg la soția mea la spital, când am auzit ca este în spital nu am mai gândit, uitasem complet ca nepotul meu din partea surori a aruncat cu piatra în geam.
Și pe deasupra, în aceasta dimineață soția mea a făcut un test de sarcina, este gravidă, domnule o sa am un copil.
Domnule polițist, aveți copiii?"

"Da Jungkook, am chiar 5."

𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜𝑎𝑟𝑐𝑒 𝑙𝑎 𝑛𝑜𝑖 𝑠𝑖 𝑖𝑚𝑐𝑒𝑝𝑒 𝑎 𝑟𝑎𝑑𝑒 𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑠 𝑐𝑎 𝑝𝑜𝑙𝑖𝑡𝑖𝑠𝑡𝑢𝑙 𝑠𝑎 𝑛𝑢-𝑙 𝑎𝑢𝑑𝑎.
𝑇𝑜𝑡 𝑐𝑒 𝑎 𝑠𝑝𝑢𝑠 𝑚-𝑎 𝑠𝑜𝑐𝑎𝑡, 𝑐𝑢𝑚 𝑎 𝑝𝑢𝑡𝑢𝑡 𝑖𝑛𝑣𝑒𝑛𝑡𝑎 𝑎𝑠𝑎 𝑐𝑒𝑣𝑎, 𝑠𝑖 𝑠𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑒 𝑐𝑎 𝑇𝑎𝑒 𝑒𝑟𝑎 𝑚𝑎𝑖 𝑖𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑐 𝑐𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑒, 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑒𝑎 𝑐𝑢 𝑔𝑢𝑟𝑎 𝑑𝑒𝑠𝑐ℎ𝑖𝑠𝑎.

"sa va trăiască toți 5.
Va rog, voi plăti cauțiunea, o pot face chiar acum, trebuie sa fiu lângă ea, nu ma puneți sa rămân aici, va rog."

"cati ani aveți voi copii?"

"Eu am 32 și ea are 28."

𝑚𝑎𝑟𝑒𝑠𝑐 𝑜𝑐ℎ𝑖𝑖 𝑖𝑛 𝑠𝑖𝑛𝑒𝑎 𝑚𝑒𝑎 𝑠𝑖 𝑟𝑎𝑑, 𝑠𝑖 𝑇𝑎𝑒 𝑐𝑟𝑒𝑑 𝑐𝑎 𝑙𝑎 𝑓𝑒𝑙, 𝑠𝑢𝑛𝑡𝑒𝑚 𝑖𝑛 𝑠𝑜𝑐, 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡𝑢𝑙 𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑣𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖 𝑠𝑎 𝑑𝑒-𝑎 𝑓𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑚𝑢𝑙𝑡𝑒 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎𝑡𝑖𝑖.

"Wow, păreti mai tineri, nu va dădeam mai mult de 20-21."

"Multumim."

"Jungkook plătește cauțiunea, adică buzunarul meu pentru ca te las sa pleci si fără permis luat și fără amenda mare."

"Multumesc domnule polițist, mulțumesc frumos."

JUNGKOOK i-a dat banii, apoi am plecat.

"Kookie iubire, ai de dat niște exicatii."

"vorbim în mașină pana nu se prinde asta de tot."Spune și  ma împinge în fata, toți începând sa radem."




•••

Acest capitol a fost intenționat făcut scurt.
Probabil nu voi posta mâine, pentru fa trebuie sa scriu următorul capitol.
Scuzați greșelile gramaticale existente! ❤️
I purple you! 💜

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum